on 05-07-2012 08:15 PM
Cimbrer wrote:Teknisk set, er man jo på vej ud i noget der kan betegnes som falsk/vildledende markedsføring. Gøres det bevidst, er det i strid med lovgivningen.
Især over for dem der køber deres Vita efter artiklen er blevet lagt op og måske har haft det som medvirkende grund til at købe en Vita.
on 06-07-2012 10:53 AM
European_Gamer wrote:
Cimbrer wrote:
Teknisk set, er man jo på vej ud i noget der kan betegnes som falsk/vildledende markedsføring. Gøres det bevidst, er det i strid med lovgivningen.
Især over for dem der køber deres Vita efter artiklen er blevet lagt op og måske har haft det som medvirkende grund til at købe en Vita.
Jag tvivlar på att någon köper en Vita enbart för Youtube - appen och utan att göra en liten research, men jag ska skicka vidare er feedback.
on 10-08-2012 04:29 AM
on 17-08-2012 11:12 AM
on 17-08-2012 11:39 AM
on 17-08-2012 02:44 PM
Zabiam wrote:Hva skjer viss jeg laster ned appen fra min amerikanske konto på ps3 og overfører den til Vitaen min da??
Takk for svar!
Det kan du ikke medmindre at det er din amerikanske konto du bruger på vitaen. Ellers skal du skifte memory kort hver gang du vil bruge en anden konto hvor dennes programmer er.
on 11-10-2012 04:08 PM
Nu fandt jeg denne her tråd efter at have ledt efter app'en på den danske PS Store. Jeg er skuffet igen! Sony for djævlen kom dog igang! Det kan ikke passe at man ikke får de her ting på plads inden release at et egentligt ret dyrt system. Jeg er super glad for min Vita men hold da op jeg blev skuffet da jeg ville se en video der var lagt op på Facebook via min vita. Vi snakker 2012! kom nu igang! Vi gider ikke vente på at i får alt det "politiske" snakket færdigt..... det er YouTube!!!! det kan ikke være så svært vel!?!?!
Håber godt nok at i snart får strammet op ellers burde i nok fyre nogle folk der sidder og hindre de her ting. Der skal bare ske noget NU!!!!
on 31-12-2012 05:51 PM
Når kommer youtube appen til norsk playstation store?
on 11-04-2013 03:11 PM
on 14-04-2013 06:33 PM
DancingTurian wrote:YouTube - appen finns nu tillgänglig för användare i Danmark och Norge!
- DT
Fedt
og efter den seneste opdatering kan man også bruge YouTube via Vita browseren
|
|
|
|
|
|
|
|
Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]