PS Vita Allmän diskussion

Reply
MVP
European_Gamer
Registered: ‎30-06-2007
Message 11 of 20 (585 Views)

Sv: PlayStation Vita YouTube App

Cimbrer wrote:

Teknisk set, er man jo på vej ud i noget der kan betegnes som falsk/vildledende markedsføring. Gøres det bevidst, er det i strid med lovgivningen.

Især over for dem der køber deres Vita efter artiklen er blevet lagt op og måske har haft det som medvirkende grund til at købe en Vita.

Registered: ‎22-11-2011
Message 12 of 20 (577 Views)

Sv: PlayStation Vita YouTube App

European_Gamer wrote:

Cimbrer wrote:

Teknisk set, er man jo på vej ud i noget der kan betegnes som falsk/vildledende markedsføring. Gøres det bevidst, er det i strid med lovgivningen.

Især over for dem der køber deres Vita efter artiklen er blevet lagt op og måske har haft det som medvirkende grund til at købe en Vita.

Jag tvivlar på att någon köper en Vita enbart för Youtube - appen och utan att göra en liten research, men jag ska skicka vidare er feedback.

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

Re: PlayStation Vita YouTube App

Hva skjer viss jeg laster ned appen fra min amerikanske konto på ps3 og overfører den til Vitaen min da??

Takk for svar!

Please use plain text.

La meg omformulere spørsmålet...

Hva med å bruke en amerikansk konto på PS3 til å komme inn på den amerikanske playstation storen.

Å så laste ned appen der ifra. Så overføre den fra PS3en til Vitaen.

Vil det gå??

Please use plain text.
MVP
AoNekoAmaru
Registered: ‎06-07-2007
Message 15 of 20 (437 Views)

Zabiam wrote:

Å så laste ned appen der ifra. Så overføre den fra PS3en til Vitaen.

Vil det gå??

Vad jag vet så går det inte att söka/hitta PSVita Apps i vår PlayStation Store och därav ladda ner dem till sin PS3, så jag antar att det är likadant med den amerikanska PlayStation Store.

Please use plain text.
MVP
European_Gamer
Message 16 of 20 (429 Views)

Zabiam wrote:

Hva skjer viss jeg laster ned appen fra min amerikanske konto på ps3 og overfører den til Vitaen min da??

Takk for svar!

Det kan du ikke medmindre at det er din amerikanske konto du bruger på vitaen. Ellers skal du skifte memory kort hver gang du vil bruge en anden konto hvor dennes programmer er.

Level 1

Level 1
Blayros
Registered: ‎14-12-2008
Message 17 of 20 (368 Views)

Nu fandt jeg denne her tråd efter at have ledt efter app'en på den danske PS Store. Jeg er skuffet igen! Sony for djævlen kom dog igang! Det kan ikke passe at man ikke får de her ting på plads inden release at et egentligt ret dyrt system. Jeg er super glad for min Vita men hold da op jeg blev skuffet da jeg ville se en video der var lagt op på Facebook via min vita. Vi snakker 2012! kom nu igang! Vi gider ikke vente på at i får alt det "politiske" snakket færdigt..... det er YouTube!!!! det kan ikke være så svært vel!?!?! 

Håber godt nok at i snart får strammet op ellers burde i nok fyre nogle folk der sidder og hindre de her ting. Der skal bare ske noget NU!!!!

Please use plain text.

Når kommer youtube appen til norsk playstation store?

Please use plain text.
Community Manager
DancingTurian
Registered: ‎22-11-2011
Message 19 of 20 (85 Views)

YouTube - appen finns nu tillgänglig för användare i Danmark och Norge!

- DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
MVP
European_Gamer
Message 20 of 20 (79 Views)

DancingTurian wrote:

YouTube - appen finns nu tillgänglig för användare i Danmark och Norge!

- DT

Fedt :smileyhappy: og efter den seneste opdatering kan man også bruge YouTube via Vita browseren

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News