Reply
17 May 2012
Playstation Staff

Video Store

6 Replies 202 Views Created 17-05-2012

Som i kan se i højre side af forummet er der en reklame hvor der står at der er kommet Video Store på PlayStation Vita, og det er da også rigtigt nok hvis man bor i England men det passer ikke ind på det skandinaviske forum hvor vi ikke engang har fået videostore på PS3.

video store - forum.png

Next big PS4 games from SCE; August-February

Next 6 months1,1.jpg

Please use plain text.
0 Kudos
Message 1 of 7 (202 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Re: Video Store

Oj det har visst blivit något fel där. Det har fixats nu och rätt bild har lagts upp.

Tack!

DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
Message 2 of 7 (198 Views)
Level 9

Playstation Staff

Kudos:smileyhappy: ja nu er det rigtigt. Bare ærgeligt at der ikke virkelig var video store på vej til Danmark:smileyindifferent:

uden video store - forum.png.

Next 6 months1,1.jpg

Please use plain text.
0 Kudos
Message 3 of 7 (192 Views)
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

kommer vel aldri noen video store til oss i skandinavia... Sukk :-(

egentlig er dette litt utrolig i og med at Ps impotøren for skandinavia er stor når det gjelder film i tilleg til playstation importen... Burde ha vært mulig å få til noe der. Ønsker meg sårt kjøpefilm til min ps vita!
Please use plain text.
0 Kudos
Message 4 of 7 (166 Views)
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

[ Edited ]

Tronder-007 wrote:
kommer vel aldri noen video store til oss i skandinavia... Sukk :-(

egentlig er dette litt utrolig i og med at Ps impotøren for skandinavia er stor når det gjelder film i tilleg til playstation importen... Burde ha vært mulig å få til noe der. Ønsker meg sårt kjøpefilm til min ps vita!

De bliver ved med at sige at de arbejder på det, men de har stadig ikke sagt hvornår det kommer eller hvad problemet er.

Next 6 months1,1.jpg

Please use plain text.
0 Kudos
Message 5 of 7 (158 Views)
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

tänkte jag skulle berätta hur det hela är tänkt....

att lansera i england (och ev. lite senare i hela Stor Brittanien.) görs så man kan testa marknaden. eftersom det bor fler personer i hela S.B. än vad det gör i norge, danmark och sverige tillsammans så når man på så sätt ut till fler "kunder" utan att behöva ändra på allt för mycket användarvillkor för varje land.

om det skulle bli jätte lyckat så tror jag sony kan tänka sig lansera även för oss.... MEN sony är som sagt en riktigt lurig jävel när det kommer till marknadsföring!! detta vet vi alla som redan köpt PS Vita (just efter köpet den 22:a Feb då man startade produkten för första gången upptäktes snabbt att saker som utlovats inte fanns där, och det har tagit tid.... och ännu finns inte riktigt allt där!.... okej, vi kanske inte lovades PS one spel MEN det tror jag majoriteten av som tog förgivet skulle fungera eftersom det finns till "vanliga" PSP)...

även de som lurats (ja, jag skrev lurats) köpa sonys surfplatta; "sony tablet S" blev besviken när de lästa om hur både music unlimited och video unlimited, skulle finnas på den...(eller komma inom nära framtid) men senare fick veta att det var totalt skitsnack från sonys sida, eftersom video unlimited är idag exclusivt bara för nord amerika, precis som video store med stor sannolikhet är exklusivt för england!

personligen blir jag bara mer förbannad på sony när det presenteras nyheter här på det skandinaviska forumet som inte gäller någon av oss!!! vad f*n får sony ut av att göra så i längden??

presentera bara sådan som gäller för oss i skandinavien! sådant som kommer finnas för oss inom årets *****!!! (glöm inte bort att PS Vita är en portabel konsol, och är inte direkt lämpad för utomhus bruk under vinterhalv året!!.... så kan vara bra om sony tar med det i sina kalkyler, när det kommer till ex. sådant som man gärna kan använda när man är i rörelse på annan ort än hemma! )

Please use plain text.
0 Kudos
Message 6 of 7 (147 Views)
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Bannern var ett misstag som fixades så fort det hade upptäckts.

PSOne spel kommer att komma till PS Vita, detta presenterades på E3.

Kan inte kommentera om surfplattan eftersom jag inte vet hur marknadsföringen gick till.

Förstå också att filmföretaget som vi samarbetar med i Storbrittanien med stor sannolikhet inte har ett kontor i Skandinavien och i andra delar av Europa. Detta betyder att Sony måste förhandla med andra företag. Ibland kan det ta sin lilla tid, men jag vill inte att ni ska tro att vi inte bryr oss om våra kunder i Skandinavien.

- DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.
0 Kudos
Message 7 of 7 (142 Views)
0 Kudos