on 26-04-2012 10:56 AM
on 26-04-2012 03:24 PM
tycker inte den är dålig, men det har förekommit en stor mängd fusk, med marknadsförningen! och det är jag innte okej med! just nu kan man t.ex. läsa om PS VIta tillbehören här på playstations hemsida, där hittar man en laddnings station (portabel) som ska förlänga speltiden. det står även att den släpptes 22 feb.... den har bara funnits på marknaden i någon vecka nu iaf här i sverige!
samma sak med microfon headset:et.... den har marknadsförts sedan den släpptes 22 feb. och framåt med text innehåll som förklarar att den är utmärkt att använda när man har kontakt med sina vänner via skype (som först blivit tillgängligt till ps vita, denna vecka)
att det fortfarande bara kommit så här få spel är inget nytt, ps vita är en NY konsol på marknaden med nytt styrsystem, så det krävs en hel del programmering för att det ska fungera som det ska! jag ser gärna att det släpps BRA spel än dåliga/skrämmande (ja, jag är vuxen men "micheal jackson experiance" spelet skrämmer mig lika mycket som om jag vore 8år, bakbunden, liggandes på herr jacksons säng i neverland)
on 27-04-2012 06:55 AM
on 27-04-2012 08:18 AM
on 27-08-2012 08:05 PM
Själv hade jag 8 spel tror jag till min ps3a så här lågt efter släppet. Till min vita har jag 13 stora spel(Mgs 2-3 wipeout gravity rush mortal kombat mm) och 9 mindre spel(stardust lumines MBA PvZ motorstorm mm) och 6 psp spel(på 32gigs kortet) +19 minis. Så få spel finns det inte men jag tror att folk kräver mer nu när det finns ett ton ps3 spel ute. Själv så tycker jag att det har kommit för många bra spel hinner inte spela alla
jag brukar ladda ner Youtube filmer på kortet länk till hur man gör: http://www.youtube.com/watch?v=4KLlG_uhWGs och sen se filmerna på bussen! Jag har 3g vitan med den kan man använda near skriva till andra psn polare och synka trofeer och gå in på psn store och titta när man är ute utan att betala något extra till operatören(om man bara slutar betala efter första betalningen).
|
|
|
|
|
|
|
|
Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
All content, game titles, trade names and/or trade dress, trademarks, artwork and associated imagery are trademarks and/or copyright material of their respective owners. All rights reserved. [more info]