PS Vita Allmän diskussion

Reply

Worst consol ever

Who Els thinks that Sony ***** up this machine? The vita has been out for long now and no new games But! They remove more than the give becourse of hackers So if there is more in here that have the same feelings Give a post here and let us give all the problems to Sony so we Can get a little value for the money Love ps3 ***** the Vita
Please use plain text.

Re: Worst consol ever

tycker inte den är dålig, men det har förekommit en stor mängd fusk, med marknadsförningen! och det är jag innte okej med! just nu kan man t.ex. läsa om PS VIta tillbehören här på playstations hemsida, där hittar man en laddnings station (portabel) som ska förlänga speltiden. det står även att den släpptes 22 feb.... den har bara funnits på marknaden i någon vecka nu iaf här i sverige!

samma sak med microfon headset:et.... den har marknadsförts sedan den släpptes 22 feb. och framåt med text innehåll som förklarar att den är utmärkt att använda när man har kontakt med sina vänner via skype (som först blivit tillgängligt till ps vita, denna vecka)

att det fortfarande bara kommit så här få spel är inget nytt, ps vita är en NY konsol på marknaden med nytt styrsystem, så det krävs en hel del programmering för att det ska fungera som det ska! jag ser gärna att det släpps BRA spel än dåliga/skrämmande (ja, jag är vuxen men "micheal jackson experiance" spelet skrämmer mig lika mycket som om jag vore 8år, bakbunden, liggandes på herr jacksons säng i neverland)

Please use plain text.

Jeg tror faktisk at hvis man sammenligner de første måneder for PS3 med de første måneder for PSV at du vil opdage at Vitaen har langt flere spil.

Jeg kan også godt li' min PS3 men hvis dit hovedargument for at Vitaen er den værste konsol nogensinde er at der ikke er nogen spil til den kan jeg fortælle dig at mens der de første måneder er udkommet ca. 36 til PSV mens der til PS3 i de første måneder "kun" kom ca. 29 spil.

Member

Member
Alienshade
Registered: ‎27-08-2012
Message 5 of 5 (156 Views)

Själv hade jag 8 spel tror jag till min ps3a så här lågt efter släppet. Till min vita har jag 13 stora spel(Mgs 2-3 wipeout gravity rush mortal kombat mm) och 9 mindre spel(stardust lumines MBA PvZ motorstorm mm) och 6 psp spel(på 32gigs kortet) +19 minis. Så få spel finns det inte men jag tror att folk kräver mer nu när det finns ett ton ps3 spel ute. Själv så tycker jag att det har kommit för många bra spel hinner inte spela alla :smileysad: jag brukar ladda ner Youtube filmer på kortet länk till hur man gör: http://www.youtube.com/watch?v=4KLlG_uhWGs och sen se filmerna på bussen! Jag har 3g vitan med den kan man använda near skriva till andra psn polare och synka trofeer och gå in på psn store och titta när man är ute utan att betala något extra till operatören(om man bara slutar betala efter första betalningen).

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News