op 19-04-2012 02:43 PM

Hoi allemaal!
Hebben jullie Schilder Park (Paint Park) al gedownload? Het is de eerste van 3 gratis applicaties voor de PS Vita. De andere twee komen later dit jaar uit!

Schilder Park is een simpele en leuke applicatie waarin je tekeningen kunt maken, of kunt tekenen op foto's en zelfs met vrienden (tot 5 spelers) in de online multiplayer samen kunt tekenen met Ad Hoc mode.
Deze zomer komt Treasure Park uit, een applicatie waarin je je eigen puzzles kan maken om je vrienden mee uit te dagen. Het is een geweldige manier om te connecten met vrienden en andere PS Vita spelers, aangezien je de Near applicatie en 3G kunt gebruiken om puzzels te vinden en je eigen puzzels te delen, waar je ook bent.
Tot slot hebben we Wake-up Club die ook beschikbaar zal zijn deze zomer. Deze applicatie veranderd je PS Vita in een alarm klok die je met andere PS Vita users kunt gelijkstellen die hun alarm op dezelfde tijd hebben gezet.
op 20-04-2012 06:24 AM
op 20-04-2012 08:07 AM
op 20-04-2012 01:53 PM
Scarlet--666 schreef:
heb ik niet gedownload,ziet er wel grappig uit. ik wacht dan liever op dat puzzle gebeuren,lijkt me wel apart,je eigen puzzles creeren en delen
Die lijkt me ook leuk inderdaad, maar je kunt Paint Park proberen wanneer je wilt, het kost niets! ![]()
op 20-04-2012 02:27 PM
op 20-04-2012 03:09 PM
op 21-04-2012 08:17 AM
op 23-04-2012 10:50 AM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]