op 17-08-2011 07:45 PM
Hallo allemaal,
Tijdens de Sony persconferentie werd er een aantal games bekend gemaakt en enkele trailers vertoond.
Hieronder vind je een lijst van wat er aangekondigd werd ![]()
LittleBigPlanet Vita:
Escape Plan:
*sorry voor de 'shaky cam', wij hebben helaas nog geen video ![]()
Zie de dood onder ogen en wees hem te slim af in deze komische overlevingsgame.
En hieronder enkele screenshots:
En de characters Lil en Laarg
Alien Spidy:

Reality Fighters:
op 18-08-2011 01:02 PM
Aangenaam verrast door Escape Plan. LittleBigPlanet hoeft van mij niet zozeer, evenals Alien Spidy.
Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Reality Fighters wordt doorontwikkeld. Ik bedoel, waarom zou iemand hiervoor kiezen terwijl je ook voor Tekken & Street Fighter kan gaan? Het ziet er allemaal maar brak uit, zelfs als het getoond zou worden als tech demo.
op 18-08-2011 02:18 PM
op 14-09-2011 06:52 AM
staat vast met wat ik gezien heb op de tokyo beurs
dat ik de vita laat lings liggen toch alvast tot er een nieuwe monsterhunter uit komt op de vita
( niet de remake want die speel ik op mijn ps3 als ie ooit nog uit komt , dank u capcom en sony om ons veellllllllllll te langggggggg te laten wachten
)
en van al die remakes word ik gewoon ziek !!!!
maak deftige ( nieuwe games )
op 28-09-2011 03:49 PM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]