PS Vita Games

Beantwoorden
Beta Tester
markaveli81
Bericht 1 van 5 (168 Weergaven)

[PS Vita] Games en trailers!

Hallo allemaal,

Tijdens de Sony persconferentie werd er een aantal games bekend gemaakt en enkele trailers vertoond.

Hieronder vind je een lijst van wat er aangekondigd werd :smileywink:

LittleBigPlanet Vita:

Neem Sackboy mee op een avontuur dat aan je eigen fantasie is ontsproten.

• Ga op verkenningstocht in een grappige wereld boordevol klassieke LittleBigPlanet-platformongein en innovatieve, op aanraking gebaseerde minigames.
  • Maak je de spiksplinternieuwe en gebruiksvriendelijke tools eigen om je eigen unieke, op aanraking gebaseerde game te creëren.
  • Blaas de LittleBigPlanet-community van de sokken door je meesterwerken via PlayStation Network met PS Vita-fans te delen.

Escape Plan:

*sorry voor de 'shaky cam', wij hebben helaas nog geen video :smileysad:

Zie de dood onder ogen en wees hem te slim af in deze komische overlevingsgame.

• Loods Lil en Laarg met behulp van de unieke aanraakgevoelige besturing veilig door een dodelijk labyrint vol puzzels en valstrikken.
  • Help de twee knullige helden door op het achter touchpad te tikken, in de microfoon te blazen en allerlei andere dingen te doen om de vijand op het verkeerde been te zetten.
  • Haal opgelucht adem als ze zich heelhuids door de doolhoven worstelen en lig in een deuk als ze op hilarische wijze het loodje leggen.

En hieronder enkele screenshots:

19012Escape Plan_GamesCom2011_07b.jpg 19011Escape Plan_GamesCom2011_07a.jpg 19010Escape Plan_GamesCom2011_06.jpg 19009Escape Plan_GamesCom2011_05.jpg
19008Escape Plan_GamesCom2011_04.jpg 19007Escape Plan_GamesCom2011_03.jpg 19006Escape Plan_GamesCom2011_02.jpg 19005Escape Plan_GamesCom2011_01.jpg

En de characters Lil en Laarg9812EscapePlan-charachters.jpg

Alien Spidy:

Neem Spidy mee op een grandioos avontuur over de aarde en door de ruimte om haar vriend Virgi uit de klauwen van Mantis Emperor te redden.

• Stort je met behulp van het spinnenweb van Spidy op een fris en fruitig verhaal.
  • Gebruik de unieke besturing en functies van het PlayStation Vita-systeem om je door meer dan 25 levels te wurmen.

Reality Fighters:

Vecht op PS Vita waar en wanneer je maar wilt als jezelf.

• Vecht in de echte wereld dankzij toegepaste realiteit: kies een locatie, richt je PS Vita-systeem op die locatie en daar ga je!
  • Als je een gevecht wint, kun je het personage van je tegenstander opeisen. Zo kun je een verzameling supergave strijders opbouwen.
  • Je kunt beelden van na het gevecht naar Facebook uploaden en nieuwe gevechtsstijlen, wapens en kostuums vrijspelen of je vechtersbazen, foto's en items via de Dichtbij-locatieservice van je PS Vita-systeem met vrienden uitwisselen.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
G-sus
Bericht 2 van 5 (160 Weergaven)

Re: [PS Vita] Games en trailers!

Aangenaam verrast door Escape Plan. LittleBigPlanet hoeft van mij niet zozeer, evenals Alien Spidy.

Ik snap trouwens nog steeds niet waarom Reality Fighters wordt doorontwikkeld. Ik bedoel, waarom zou iemand hiervoor kiezen terwijl je ook voor Tekken & Street Fighter kan gaan? Het ziet er allemaal maar brak uit, zelfs als het getoond zou worden als tech demo.

-
Live By Honour, Kill By Stealth

Beta Tester
markaveli81
Bericht 3 van 5 (154 Weergaven)

Zowel als de artwork als gameplay van Escape Plan lijkt interessant!

Maar over Reality Fighters, volgens mij is die titel meer gericht naar sociale/casual gamers en niet zozeer om de hardcore gamers. Zelf zou ik het kopen al was het maar om een virtuele Handige_Harry in elkaar te slaan. :smileytongue:

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 4 van 5 (132 Weergaven)

staat vast   met wat ik gezien heb op de tokyo beurs   

dat ik de vita laat lings liggen   toch alvast   tot er een nieuwe monsterhunter uit komt  op de vita

( niet de remake  want die speel ik op mijn ps3 als ie ooit nog uit komt  , dank u capcom en sony   om ons  veellllllllllll  te langggggggg   te laten wachten :Argh:)

en van al die remakes word ik gewoon ziek !!!!

maak deftige  ( nieuwe games )

Beta Tester
markaveli81
Bericht 5 van 5 (99 Weergaven)

Army: Corps of Hell, Escape Plan en Little Deviants zijn enkele nieuwe IP's (ik mis nog een groot aantal games), combineer die met 'remakes' (ga niet echt akkoord met de statement aangezien die 'remakes' speciaal voor Vita werd ontworpen) vind ik PS Vita toch een goede optie voor een handheld. :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws