PS Vita Games

Beantwoorden

Level 6

Level 6
Flashyman
Bericht 1 van 5 (114 Weergaven)

[PS Vita] Mortal Kombat

Hallo,

Vandaag heb ik Mortal Kombat gekocht voor de PS Vita! Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die deze game spelen. Ik heb nog niet echt de kans gehad om online te gaan maar dat is wel mijn bedoeling alleen ben ik nog niet zo bekend met mortal kombat, ik ben niet zo super goed in fighting games maar deze op de ps vita moest ik gewoon hebben vanwege jeugdsentimentele redenen. Toen ik nog een klein jochie was mocht ik dit soort games niet spelen van mijn ouders... dus ging ik vaak bij vrienden spelen en die hadden toen ook Mortal Kombat op de Saturn geloof ik. Maar ik moet dus nog wel even wat oefenen en beter worden voordat ik echt online ga.

Het lijkt me leuk om met mensen van het forum hier online te spelen, dus als je de game hebt?! Voeg mij dan toe: "Flashyman" of laat hier je PSN/SEN id achter dan voeg ik je wel toe.

Wel een hele leuke game verder moet ik zeggen, veel content, had ik niet verwacht en de Story mode is echt leuk!

Het enige wat me opvalt is dat de cinematics er heel goed uitzien maar wanneer het gevecht begint worden de graphics wat minder, maar het ziet er alsnog goed uit en loopt heerlijk soepel :-)

Deel ook je mening over deze game!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 2 van 5 (92 Weergaven)

Re: [PS Vita] Mortal Kombat

En... 
Wat zijn je ervaringen met de game. Ben aan het denken om de game aan te schaffen. :smileywink: 

Level 6

Level 6
Flashyman
Bericht 3 van 5 (85 Weergaven)

Ik vind hem echt super strak! Speelt heerlijk! Alleen heb ik de eerdere versies op de PS3 enzo niet gespeeld. Het schijnt dus vrijwel hetzelfde te zijn als wat mij verteld is Mortal Kombat 9, maar ik speel hem nog regelmatig met plezier, geweldige replay waarde heeft een game als dit als je ervan houd.

Ook super is online spelen, kheb nog niet veel gewonnen (in tegenstelling) maar het is wel strak uitgevoerd en je merkt bijna niets van lag, alleen de spelers zijn over het algemeen zeer goed.

Voor de rest de verhaal lijn vind ik ook goed, zeer goed bedacht! Verder heb je de gewone fight mode met of zonder tag team, en je hebt 2 challange towers (een is een bonus tower speciaal voor de vita denk ik)

Level 4

Level 4
axeldc
Bericht 4 van 5 (80 Weergaven)

Zal ik hem toch dringend moeten aanschaffen zo te horen :smileytongue:

Moet je lang wachten voordat je iemand online vindt en heb je ook al momenten gehad dat er niem online was? 

Level 6

Level 6
Flashyman
Bericht 5 van 5 (76 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Dat wachten op een tegenstander duurt soms wel heel erg lang (ik heb dan de indruk dat dan de internet verbinding te traag / laggy is), ook het aanmelden duurt naar mijn mening vreemd lang. Maarja het is wel leuk om online te spelen! (wist eerst niet eens dat de mic aan stond en de ander mij kon horen :smileytongue: ofwel: ^$%@#^#!@%^$%# SPEL! als ik weer voor de zoveelste keer verloor :smileywink: en de tegenstander maar lachen)
Maargoed over het algemeen denk ik met een goeie internet verbinding dat je sowieso binnen een minuut wel een match vind.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws