PlayStation®3

PS3 Algemeen

PS3 Algemeen

Beantwoorden
08 jan 2013
door: Ray_Mystereo Member 5 posts
Level 1
Geaccepteerde oplossing

HELP!!! PS3 dood

6 reacties 544 Weergaven Aangemaakt: 08-01-2013

hallo

Ik speelde laatst WWE '13, en toen ik bezig was liep mijn PS3 (Slim 640GB) opeens vast.

heb daarna mijn ps3 effe 30 minuten ofzo gelaten, kwam daarna terug en hij liep nogsteeds vast, dus besloot ik de stekker eruit te trekken. Toen ik mijn ps3 weer wou opstarten zei hij dat de filesysteem was beschadigd en vroeg of ik hem wou herstellen. Drukte toen ook op herstel, maar hij bleef bij de 67% vastlopen en er gebeurde niks meer. Moest de stroom er weer uit halen na 6 uur. Daarna was mijn scherm helemaal zwart en bleef de oranje lichtje aan en de groene lichtje knipperde niet eens. Uit doen werkte ook niet meer. dus wachte ik gewoon weer af totdat mijn ps3 het misschien zal gaan doen. na een tijdje kon ik nog wel mijn achtergrond zien, maar mijn menu was er niet. probeerde toen nog effe safe mode, het lukte na een paar uur. het systeem volledig hersteld maar mijn ps3 bleef vragen om mijn filesysteem te laten herstellen. had mijn ps3 toen met mijn controller uit gedaan om er later mee verder te gaan. de volgende dag ging die zwarte scherm helemaal niet meer weg. En nu elke keer als ik mijn ps3 aan doe gebeurt dit. Bij safe mode doet mijn ps3 precies hetzelfde. Mijn garantie is net verlopen dus terugbrengen lukt ook niet meer. WAT MOET IK NU DOEN?!?!?!

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 7 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Re: HELP!!! PS3 dood

[ Bewerkt ]

de stekker niet uittrekken :s

als je de aan uit know van voor lang genoeg inhoudt valt hij ook gewoon uit :smileysad:

je trekt toch ook niet de stekker uit je pc :s

Bericht 2 van 7 (538 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

heb een laptop :Blush: maar als hij nog ooit gemaakt zal worden zal ik het niet meer doen :smileywink:

Bericht 3 van 7 (529 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

mennik schreef:

de stekker niet uittrekken :s

als je de aan uit know van voor lang genoeg inhoudt valt hij ook gewoon uit :smileysad:

je trekt toch ook niet de stekker uit je pc :s

Helaas werkt dat niet altijd. Ik heb meerdere keren gehad dat de knop niet reageerde terwijl ik deze voor een lange tijd had ingedrukt, en ik de stroomkabel eruit moest halen.

TimisCool
[KwS] Legend #1

Bericht 4 van 7 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Als je nog garantie hebt gewoon laten maken door Sony. Zou wel de harde schijf omwisselen. Want je krijgt jou harde schijf anders niet terug. Ze wisselen namelijk de console om :smileywink:
Bericht 5 van 7 (513 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Ik heb precies tzelfde gehad, harde schijf permanent beschadigd :smileysad: Ik vrees dus 't ergste.
Bericht 6 van 7 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Bedankt voor alle hulp. Heb dus een nieuwe harde schijf gekocht en Firmware geinstalleerd via USB. PS3 doet het weer gewoon dus ben wel bij :smileyhappy:

Bericht 7 van 7 (353 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos