Beantwoorden
31 mei 2012
Member
Playstation Staff

Metal Gear Solid HD Collection werkt niet

23 reacties 212 Weergaven Aangemaakt: 31-05-2012

Hallo gamers! Zaterdag heb ik EINDELIJK MGS HD Collection kunnen kopen. Blij als een klein kind stormde ik naar huis. Ik druk heb in mijn ps3, en daar begon de ramp. Foutcode 80010006??? What the...

Opnieuw...Weer hetzelfde verhaal. Google...Vuile disc misschien? Haal hem er weer uit. Disc is toch echt schoon. Naja nog een keer. Ik laad hem weer in mijn ps3. Inladen duurt giga lang. Dan is het net of de ps3 hem inwendig weer uitspuugt en opnieuw inlaadt. Weer een error. Ik geef het niet zomaar op en log in op mijn Amerikaanse account. Meteen een update scherm. Da's al een stapje verder. Update geïnstalleerd. Weer terug naar mijn Europese account. Aha! Nu krijg ik een keuze menu of ik MGS3, Peace Walker of MGS2 wil spelen. Optie 1 dan maar. Weer niets. Spel blijft op het laadscherm hangen. Jaaaaa!:@ Resetten. Weer zelfde verhaal. Inwendig uitspugen (alsof je op Eject drukt en het spel komt er niet uit), aantal keer. Systeemherstel geprobeerd...Ook geen nut. Met het spel terug naar de winkel, nieuwe kopie gekregen, weer hetzelfde verhaal. Andere spellen, dvd's, cd's en blu rays doen het super en meteen, alleen dit spel niet:smileyfrustrated: Ik heb ook de nieuwste systeemupdates al en zo. Ik snap er echt niets van! Ik lees ook dat dit veel het geval is met Uncharted 3. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 24 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

Re: Metal Gear Solid HD Collection werkt niet

ik lees dat er wat performance issues zijn met mgs3 op de xbox en ps3 ivm de cutscnenes en de 60fps in HD

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 24 (208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Niet alleen MGS3, geen van de 3 spellen doen het. Nu las ik net dat het nog wel eens wil helpen om de gamedata te verwijderen en opnieuw te updaten, heb ik gedaan, maar nu doet ie helemaal niets anders meer dan foutcode 80010006 en foutcode 8001002B geven:smileyfrustrated: Ik denk dat ik het spel maar op marktplaats ga knallen als er niet gauw een oplossing komt:smileysad: 

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 24 (204 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

zou het  even rustig afwachten als ik jou was. en eerst kijken wat de technische dienst hier te zeggen heeft hierover

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 24 (202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ik wacht (on)geduldig af...Ik ben gewoon een MGS fan, en voel me net iemand die net stopt met roken en het water totaan de lippen heeft, om dat spel te spelen:smileytongue: 

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 24 (200 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Playstation Staff

hahaha mooie omschrijving:smileyhappy: khoop dat je snel een fix vind of helpend advies krijgt. meestal komen de mods en tech heads later in de middag online om te antwoorden

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 24 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ik wacht ijsberend af:smileywink:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 24 (195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Ik hoop voor je dat je snel kunt spelen, want man o man, wat ziet het er goed uit in HD. Ben zelf ook enorm MGS fan, en was blij dat ik hem gewoon kan spelen, al speelt de audio zo af en toe op.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 24 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

Ik heb hem zelf ook (zavvi versie, uk) maar geen problemen gehad. Gepatched en alles werkte gewoon. Heb je een andere playstation ergens waar je je disc op kunt testen? Want het lijkt me sterk dat je disc kapot is.

Live By Honour, Kill By Stealth

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 24 (179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Aan de disc zal het niet liggen, zoals ik al eerder zei: Ik heb hem ook al een keer omgeruild. Geen effect.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 24 (178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos