PlayStation®3

PS3 Algemeen

PS3 Algemeen

Beantwoorden
06 jul 2012
door: markv09

Member

2 posts
Member

PS3 YLOD laten repareren

5 reacties 572 Weergaven Aangemaakt: 06-07-2012
Ik heb nu al een aantal maanden een PS3 met een YLOD. :'(

Graag zou ik hem laten repareren, maar ik weet niet welk bedrijf/persoon betrouwbaar is. Weten jullie daar iets van? Ik laat hem liever niet zomaar door een noob repareren. :smileytongue:

Alvast bedankt:smileywink:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 6 (572 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Re: PS3 YLOD laten repareren

Je kan hem opsturen naar SOny. Kost je wel 150 euro. En dan krijg je een andere PS3 terug. Je saves ed ben je dan kwijt. 6 maanden garantie.
Of je laat hem door een lokaal bedrijf maken, dan fixen ze het probleem wat de YLOD veroorzaakt en krijg je 3 maanden garantie, maar is niet altijd zo. Risico is dat probleem na de garantie weer terug komt.

Geheel eigen keuze dus.
Bericht 2 van 6 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

[ Bewerkt ]

@CyberDie21 Dankje, ik wil mijn PS3 dan ook graag bij een bedrijfje laten repareren. Dat is in ieder geval wel het proberen waard. WELK bedrijf is dan betrouwbaar? Waar zijn goede ervaringen mee? Ik wil het natuurlijk niet door de eerste de beste laten doen :smileytongue:

Kunnen jullie het bericht van @Minpunt verwijderen? Dit is duidelijk een account aangemaakt voor reclame.

Bericht 3 van 6 (548 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

Reclame? Om het zelf te doen? Als je het zelf wilt doen... op eigen risico, is deze post juist van waarde.

Bericht 4 van 6 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

@Markv09 een bedrijfje.. weet niet in welke regio je iets zoekt. In het zuiden van het land weet ik er wel een aantal.

Het doe het zelf verhaal kan werken, maar je oven gaat er zo van stinken. En als je pech hebt sloop je je moederbord. Maar ja voor 200 euro heb je een nieuwe dus :smileytongue:
Bericht 5 van 6 (500 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Wij hebben dit ook gehad,maar er is inmiddels een PS3 Slim aangekomen nog vóór die andere een YLOD had.Dit is jammer dat het gebeurt,maar ja.

Mijn broer heeft die al een paar maanden bij zich,hij gaat de moederbord reflowen ofzo iets,en we zullen zien wat eruit komt.

Het beste is een nieuwe kopen :smileywink:

Bericht 6 van 6 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos