Beantwoorden
10 aug 2013
Member
Playstation Staff

Ps3 harddisk formatteren via pc

4 reacties 308 Weergaven Aangemaakt: 10-08-2013

Is het mogelijk om je Harddisk te formatteren via je pc. en niet via je ps3 zelf aangezien mijne een verpeste 4.46 cfw heeft. en ik hem gewoon weer op normale 4.46 wil hebben? Dus dat ik gewoon een "lege" Harddisk heb en dan gewoon de firmware er via mijn pc erop zet. Alvast bedankt voor de reacties :smileyhappy:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 5 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Playstation Staff

Re: Ps3 harddisk formatteren via pc

[ Bewerkt ]

Je kan beter op de sites gaan kijken waar deze zooi te vinden is en dan weet je 100% zeker of het zo werkt.

Ik weet dat sommige terug willen naar het normale spul. Maar is het echt zo handig om hier te vragen ? Dadelijk krijg je een schop van Sony.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 5 (286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Het is gewoon een SATA hdd dus die kan je best in je pc drukken. Denk alleen niet dat het gaat helpen.

TimisCool
[KwS] Legend #1

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 5 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 2

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

Ik heb al iets gevonden :smileyhappy:

Mensen die hetzelfde hebben. NOOIT UPGRADEN NAAR CUSTOM FIRMWARE. ALLEEN MAAR ELLENDE.

Ik heb nu iemand gevonden via marktplaats. Het is te repareren, 30-45 euro. zal nog even de advertentie van hem erbij zetten. Het is wel in Rotterdam.

*snip*

edit door specuwazig: linken naar dit soort advertenties is niet toegestaan op het forum, net zoals het gebruik van custom firmware niet is toegestaan.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 5 (275 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

[ Bewerkt ]

JustGamingNL schreef:

Ik heb al iets gevonden :smileyhappy:

Mensen die hetzelfde hebben. NOOIT UPGRADEN NAAR CUSTOM FIRMWARE. ALLEEN MAAR ELLENDE.

Ik heb nu iemand gevonden via marktplaats. Het is te repareren, 30-45 euro. zal nog even de advertentie van hem erbij zetten. Het is wel in Rotterdam.

*snip*

:')

TimisCool
[KwS] Legend #1

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 5 (272 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos