PlayStation®3

PS3 Algemeen

PS3 Algemeen

Beantwoorden
15 mei 2013
door: q75guy

Member

3 posts
Member

Wat is er aan de hand met mijn ps3 HELP

11 reacties 340 Weergaven Aangemaakt: 15-05-2013

Hallo,

de laatste tijd loopt mijn ps3 regelmatig vast. het beeld bevriest en je kan niks meer doen of er verschijnen vlekken in het beeld ( meestal blauw of groen) en daarna loopt het beeld ook vast. Wat is er aan de hand?

Misschien overhitiig?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Bericht 1 van 12 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Re: Wat is er aan de hand met mijn ps3 HELP

Het kan zijn dat je je HDD beschadigd heb ( kan komen door je ps3 uittezetten terwijl er data naar de schijf wordt geschreven )

wat je kunt proberen is het volgende

Turn off the PS3 with the switch on the back, then turn back on. wait till the light is solid red then hold your finger on the start button for abount 10 seconds until you hear it beep twice.

It will then ask you to connect a controller via the usb cable and press the PS button. Once you do this it will bring up the reset menu.

Unfortunately the only way I found that solves this is a full system restore that wipes the hard drive completely.

het enigste nadeel hieraan is dat je ALLES kwijt bent, ik raad je aan om eerst nog even verder te kijken voordat je dit probeer

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Who say, gamers dont have a life, are wrong... We got many!"

Bericht 2 van 12 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

bedankt voor de reactie missschien ga ik dit proberen. KAn je me misschien vertellen hoe ik mijn fifa gegevens op een usb zet. dat is het enigste wat ik wil behouden

Bericht 3 van 12 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

ik ben een beetje in een rush, hier heb je een filmpje ( geen idee of die useful is)

wat ik wel weet is dat je de usb op fat32 moet zetten ( wordt waarschijnlijk ook in het filmpje gezegt/gedaan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Who say, gamers dont have a life, are wrong... We got many!"

Bericht 4 van 12 (300 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

ik heb het gedaan maar het heeft niet geholpen. Wat nu? is mijn ps3 nu officieel niet meer te redden?

Bericht 5 van 12 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 8

heb je dit enkel bij FIFA13?

als dat zo is dan ligt het gewoon aan het spel zelf. dit spel is slechts geport naar de ps3 en zit feitelijk nog vol met fouten die vastlopers veroorzaken.

Bericht 6 van 12 (253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Mij playstation start op maar mijn cd blijvt ziten en gaat er niet uit tis raar help me aub
Bericht 7 van 12 (186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Help ik verveel me ik kan niet spelen door de cd
Bericht 8 van 12 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 5

Als je dan zo radeloos bent dat je na 2 minuten al een antwoord verwacht had je zelf ook wat meer initiatief kunnen tonen....

http://lmgtfy.com/?q=ps3+dvd+stuck

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Als je nadenkt is er altijd wel iemand die het slechter heeft dan jij....stop dus maar met klagen!

Bericht 9 van 12 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Wat moet ik. Doen help Me mijn ps3 start op maar de cde haat niet in ook niet uit help aub aub
Bericht 10 van 12 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos