Beantwoorden
25 sep 2006

Member

Playstation Staff

prijs PS3 gaat niet omlaag in europa!!!

11 reacties 318 Weergaven Aangemaakt: 25-09-2006
Phil Harrison heeft in een interview gezegd dat de 20GB versie van de ps3 niet in prijs verlaagd zal worden in de VS en Europa. Eerder was bekend gemaakt dat de PS3 in Japan goedkoper in de winkels zou komen te liggen om de verkoopcijfers te verhogen.

:Mad: :Mad:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Re: prijs PS3 gaat niet omlaag in europa!!!

Dik oud man..
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Phil Harrison heeft in een interview gezegd dat de 20GB versie van de ps3 niet in prijs verlaagd zal worden in de VS en Europa. Eerder was bekend gemaakt dat de PS3 in Japan goedkoper in de winkels zou komen te liggen om de verkoopcijfers te verhogen. :Mad: :Mad: In de Us komt ook geen prijsverlaging. Toch ben ik zeker dat ze iets zullen doen voor de US en de Europese gamers. Ze kunnen dit zeker niet zo laten , Zeker niet tegenover de Europese ps fans. Mss combos met een Game ? Het was duidelijk dat ze toch schrik hadden gekregen van de Japanse fans/ De prijs was te hoog voor de Japanse gamers. Het moment was aangebroken (TGS) om in één klap het ijs te breken. Afrekening tov Wii ?
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

ik dnek ook dat ze wel hee lvoorzichtig zijn met hun aankodiginge mochte ze iets gaan doe nvoor us en eu gamers vooral omdat mochte ze nu zegge ps3 word goedkoper dan kan je der opwedde dat ms ook de xbox gaat verlagen dus het word afwachten
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ok guys... hieronder de officiële uitleg van Sony ivm het prijsverschil tussen de Japanse en Amerikaanse/Europese versie van onze geliefde PS3

Phil Harrison:

Why won't the US price of PS3 be lowered along with the Japanese price?

We started by calculating the price for the US and European territories by looking at what consumers considered the 'magic price points'. In these territories, the prices we announced were very well accepted. We then converted that price to yen without giving consideration to 'magic price points.' The feedback was not supportive, so we lowered the price.

Retailers in the US "vastly prefer" the 60 gigabyte, $599 model, he said. Well, of course they do. They make more money off of more expensive things.

Dus eigenlijk bedoelen ze... Tja de Amerikanen en Europeanen vinden het niet erg om er meer voor te betalen, dus laten we de prijs daar gewoon zoals ie is....SonySonySony toch... En toch blijven we met zijn allen uitkijken naar de (dure) PS3...

Volledig artikel is hier te lezen:
Gamelife
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

SsLust, vertel die prutsers van sony is dat de magical price point hier ook 200 euro lager ligt
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 6 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Wie bepaalt voor mij die Magic price points , niemand dus Sony julllie zijn ********s wat mij betreft.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 7 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

en dat terwijl Microsoft net besloten heeft iedereen, die betaald heeft om zijn X360 te laten te maken -mits voor 1jan 2006-, terug te betalen -de hele 130 dollar-... zeker iets wat ik nooit bij Sony zie gebeuren....
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 8 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

en dat terwijl Microsoft net besloten heeft iedereen, die betaald heeft om zijn X360 te laten te maken -mits voor 1jan 2006-, terug te betalen -de hele 130 dollar-... zeker iets wat ik nooit bij Sony zie gebeuren.... Nope, dat komt omdat Sony zich ook niet haast om een console op de markt te brengen waardoor dergelijke problemen ontstaan :smileywink:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 9 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

Ik wacht het nog maar ff af :smileysad:

Ik denk dat er idd wel iets gaat gebeuren, de prijs zal wel hetzelfde blijven maar dan in combinatie met een spel of zo.
Denk trouwens dat ik ook voor de 20 gig PS3 ga nu er een HDMI poort in zit, al is de 60 gig een STUK mooier.
kweenie kijk nog wel ff :smileyvery-happy:

:wave:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 10 van 12 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos