Beantwoorden
Level 3

Re: Deus EX: Human Revolution in het frans!?

Ik heb nu ook net Deus ex gekeregen via PS Plus, maar kwam al snel tot de constatatie dat dit voor vele belgen en vooral nederlanders niet speelbaar is. Is het niet mogelijk om ook de UK versie in belgie en nederland uit te brengen zodat we ook de engels talige versie kunnen downloaden.

Ik snap nog steeds de keuze van de ontwikkelaars niet om engels er uit te halen en dubs te gebruiken. Volgens mij spelen de meeste mensen gewoon in de originele taal.

Ik zou het spel heel graag spelen, maar momenteel is het gewoon niet mogelijk wegens het ontbreken van het engels.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 21 van 40 (172 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Helaas Jerommeke, ik vrees dat dit niet komen zal.

Ik heb destijds contact opgenomen met Playstation België.

De eerste keer iemand heel vriendelijk aan de lijn gehad die me verzekerde dat alles wel in orde zou komen.

De tweede keer, iemand minder vriendelijk die me vertelde dat ik hierover Ubisoft zelf moest opbellen.

Ook gedaan en die wezen gewoon met de vinger terug naar Sony.

Heb het dan zo stilaan een beetje opgegeven, 50 euro (toen nog) naar de haaien.

Een kleine troost voor jou misschien, naargelang welk abbo van playstation plus je bent aangegaan.

Maar ikzelf snap ook niet echt waarom in een land waar zowel, Frans, Nederlands als (een beetje) Duits wordt gesproken, de oorspronkelijke taal van het spel niet kan aangeboden worden.

Echt spijtig als je het mij vraagt..., Wat ik al heb gezien van Deus EX, moet het echt wel goed zijn :smileyhappy:

En snowball's chance in hell, dat ik twee keer betaal, voor hetzelfde spel :smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 22 van 40 (167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Ik heb hem ook uit de PSN+ store , maar bij mij is die gewoon in het Engels. Beetje vaag allemaal :smileyfrustrated:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 23 van 40 (161 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

[ Bewerkt ]

Nu ik heb hem destijds gewoon gekocht (dus niet uit de ps+ store), ik weet niet of het verschil maakt.

Maar de laatste keer dat ik heb gecheckt, toen ik wat aan het rondneuzen was in de PS store, stond er nog steeds als beschikbare talen, Frans, Duits, Italiaans, en geen Engels.

Misschien moet ik het nog is proberen te downloaden en zien wat er gebeurd...

Zou wel ontzettend straf zijn, moest het nu opeens wel in het Engels zijn. :smileyhappy:

PS: PandaPandora, de moderator heeft toen ook vermeld in een oudere post, dat het op dat moment alleen in bovenstaande talen beschikbaar was, zou natuurlijk ondertussen veranderd kunnen zijn :smileywink:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 24 van 40 (158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

[ Bewerkt ]

Ik zal is voor je kijken :smileytongue: Ik zal hem nu is opnieuw installeren en spelen als me PS3 in het Nederlands staat , mss heeft dat nu ook een beetje effect :smileytongue:

Update :smileytongue:

Laat maar in de PSN store staat nu dit :

Dit product biedt ondersteuning voor de volgende talen; Dialogen in de game : Engels; Tekst op het scherm : Engels

Dit is wel uit de NL store :smileyhappy: Je hebt gelijk al veranderd XD , balen moet ik opnieuw downloaden XD

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 25 van 40 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Nu snap ik er gelijk niks meer van.

Ben net gaan kijken in de PS store (België) en bij mij staat nog steeds geen verandering ten opzichte van de talen...

Misschien hebben de Franstaligen in ons België landje met dit spel gewoon een stapje voor :smileyhappy:

Ik ben het in ieder geval nog eens aan het downloaden, who knows? De wonderen zijn de wereld nog niet uit :smileytongue:

Ik laat sowieso hier iets weten of het gelukt is of niet :smileyhappy:

Wish me luck :smileyhappy:

Ps: Inderdaad best wel balen om opnieuw 11 GB te downloaden XD, maar neem het van mij aan... Wat ik al heb gezien en gespeeld van Deus EX, is het dat meer dan waard! :smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 26 van 40 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

[ Bewerkt ]

11 Gb ??? Bij mij is die maar 8.7 gig ;P . Jullie vlamingen zitten gewoon vast in de greep van de walen XD

Maar je gaat hem toch niet opnieuw kopen O.o

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 27 van 40 (145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

[ Bewerkt ]

Amai, amai, toch wel een verschil tussen 8.7 en 11 GB :smileytongue:

Ik voelde net de walen hun greep rond mijn nek verstrakken! XD

Was ik maar een Nederlander voor een week ofzo,... alhoewel... Ik denk dat voor zo een geweldige game zelf een week niet genoeg zou zijn. Besides ik zou mijn échte Belgische Frieten veel te snel missen, en onze chocolade, en wafels, en ik zou willen zeggen Bier, maar ik drink niet echt dus :smileywink:

Ik heb net zin gekregen in eten! :smileytongue:

Edit: Maar om nog even te antwoorden op uw vraag of ik het opnieuw ga kopen...

Ooit al een screenshot gezien van Adam jensen in een Tutu? :smileytongue:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 28 van 40 (138 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 9

Haha of je kan net als mij vlak bij de grens wonen XD Je kan het ook letterlijk doen , je heb hier ook een straat aan de ene kant het Belgische dorp en aan de andere kant NL huizen.

Nee nooit gezien , heb me nooit met deus ex bezig gehouden :smileyhappy:
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 29 van 40 (132 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

[ Bewerkt ]

Deus EX is echt een geweldig spel! Je zal er volgens mij veel plezier aan beleven, zeker als je into RPG bent!

Enjoy it, mijn halve Noorderbuur! :smileytongue:

Want mijn PS3 is net blijven hangen, toen ik een combinatie uitvoerde van Downloaden en BF 3 online spelen!

Ik zal het morgen nog is proberen, en iets laten weten ^^

Mijn bedje roept mij :smileyhappy:

Edit: Adam Jensen in een tutu, was mijn ietwat vreemde manier om te zeggen dat ik inderdaad niet van plan ben het opnieuw te kopen. Evenveel kans om een screenshot te vinden van hem in een Tutu.

Niet bestaand dus.:smileytongue:

Spijtig wel, het is echt een prachtig spel, maar nogmaals ik koop geen game opnieuw als ik het eigenlijk al in mijn bezit heb :smileyhappy:

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 30 van 40 (131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos