Beantwoorden
25 okt 2008
door ThOuM
Member
Playstation Staff

games verkopen

4 reacties 870 Weergaven Aangemaakt: 25-10-2008

hey allemaal,

ik zit met een probleem.. in de winter komen er erg veel goeie spellekes uit zoals gewoonlijk.. maar ik heb zelf al best veel spellen waarvan ik meer dan de helft al heb uitgespeeld of ik niet meer naar omkijk.. mijn vraag was dus: zijn er winkels waar je ze ook voor een leuk bedrag kan verkopen aan de winkel..??? dit zou me heel erg helpen omdat ik games zoals assassins creed gwn nooit meer speel, en dat vind ik zonde..

mvg, ThOuM 

PSN: ThOuM / Xbox Live: T3chn0 ThOuM
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 5 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Re: games verkopen

Het ligt er natuurlijk aan waar je woont, maar nedgame is zeker ook een goede winkel om aan te verkopen.

www.nedgame.com 

wasmiddel[NL] - brought to you by TripleTags.com
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 5 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

ok thx!! ik had zelf ook al een beetje rondgekeken en zag dat game mania je spellen ook kan inruilen tegen soort tegoedbonnen..! ik zag dat nedgame ook in apeldoorn zit en daar kom ik wel eens dus daar kan ik wel een keertje langs gaan..  

PSN: ThOuM / Xbox Live: T3chn0 ThOuM
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 5 (814 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Ik doe dat zelf wel vaak bij Nedgame, maar je krijgt er maar 33% van de nieuwprijs voor, dus dat is wel weinig. Van nieuwe spellen dan dus maar 20 euro, van afgeprijsde spellen maar 10 euro ofzo. Dus vaak loont het meer om ze via marktplaats te verkopen.
Photobucket
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 5 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Je kunt beter geen games verkopen aan Game Mania.
Je krijgt maximum 12,5 euro (kan dat het bedrag nu verminderd is, maar rond 2002 gaven ze maar zoveel) per game, dat al zeker een halfjaar oud is.

Via internet of via vrienden kun je een spel makkelijk rond de 30 euro verkopen.
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 5 (759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos