PlayStation®3

PS3 Ogólnie

PS3 Ogólnie

Odpowiedz
22 paź 2011
Przez: SPORTING-PL1 Member 21 wiadomości
Level 1
Przyjęte rozwiązanie

Jak kupować gry i dodatki?

[ Edytowane ]
8 Odpowiedzi 5511 Wyświetleń edytowane 24-10-2011

Witam jestem nowy w te klocki zakupiłem już dawno PS3  ale od jakiegoś czasu sam w to gram.

Gra raczej mój synek 5 latek .

I tu moje pytanie jak można kupowac gry i dodatki  do gier (takie jak  auta do need for speed hot pursuit ) i wiele innych? Szukałem czegoś na ten temat ale nic z tego pobrałem jakies MEDIA GO .

Mam konto ale nie mam karty płatniczej czy idzie jakoś zasilić swoje konto przelewem czy może SMS

POPROSTU CO MUSZE  ZROBIĆ BY COS KUPIC

Prosimy używać zwykłego tekstu
Wiadomość 1 z 9 (5 511 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 3

Re: JAK KUPOWAĆ GRY I DODATKI POMOC

kup doładowanie w pudełku za 100zł lub 200zł
Wiadomość 2 z 9 (5 501 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

To mu wytłumaczyłeś:smileyhappy:pogratulować...

Wiadomość 3 z 9 (5 499 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

NO własmie lepiej nie mogłes mi wytłumaczyć czyli mam jechac do CHIN i sobie wykupic doładowanie do SONY dzieki MOZE jakies inne dokładniejsze info.

Wiadomość 4 z 9 (5 496 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

Możesz kupować płacąc kartą kredytową, którą musisz wprowadzić w konsoli lub kupić wirtualna kartę płatniczą jeżeli boisz się że Twoje dane dotyczące konta zostaną wykradzione...

Wiadomość 5 z 9 (5 494 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

JAk kupić tą wirtualną karte płatniczą nie mam karty płatniczej mam  tylko konto w  BANKU

Wiadomość 6 z 9 (5 491 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

[ Edytowane ]

OK Już wiem w m-banku zakładam konto zamawiam kartę wirtualna koszt 25zł/m ładuję na dana kwotę co chcę kupić kupuje w PS store i rozładowuję kartę do następnego zakupu .
Czy może jakiś inny sposób

Wiadomość 7 z 9 (5 489 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 4