Odpowiedz
11 wrz 2011
Przez lukasz1989
Member
Playstation Staff

PS3 Slim CECH-3004A/B - czy można go już kupić w Polsce ?

5 Odpowiedzi 5 418 Wyświetleń Stworzony 11-09-2011

Czy ma ktoś na ten temat jakieś informacje, ewentualnie widział już na sklepowych pułkach w Polsce nowy model konsoli ? Jeśli tak, to gdzie ?

Prosimy używać zwykłego tekstu
Odpowiedz
0 Kudos
Wiadomość 1 z 6 (5 418 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Re: PS3 Slim CECH-3004A/B - czy można go już kupić w Polsce ?

W marketach Media Markt są już dostępne zestawy: konsola PS3 CECH-3004B + Resistance 3 za bodajże 1199 zł.
Odpowiedz
0 Kudos
Wiadomość 2 z 6 (5 358 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Słuchaj kupiłem tę konsolę cech-3004B w Media Markt za 1149 cztery dni temu. Jest to mój pierwszy w życiu PS i jestem ciekaw dlaczego się tak interesujesz tym modelem, czy jest to jakiś najnowszy model? Jestem kompletnie zielony w temacie PS3.

Odpowiedz
0 Kudos
Wiadomość 3 z 6 (5 307 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 3

Playstation Staff

Znajomy chciał kupić nową konsolę PS3, ale w sprawach konsol jest zielony, jak trawa. Chciał się mnie poradzić, który model wybrać, i który z nich jest najlepszy, bo na rynku było ich sporo. Doradiziłem mu, żeby wstrzymał się z zakupem jeszcze chwilę i poczekał aż do Polski trafi CECH-3004, czyli de facto ostatni model PS3. Znajomy kupił niedawno bundle pack PS3 + Resistance 3 w Media Markt i jest zadowolony z zakupu. Pytałem, gdzie można go dostać, aby przekazać tą informację koledze.

Odpowiedz
0 Kudos
Wiadomość 4 z 6 (5 274 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

[ Edytowane ]