Nieuwe berichten gedurende het laatste uur
ontvang binnen enkele minuten een antwoord
92% percent van berichten die beantwoord zijn
Over PS3 Schoonmaken voor dat je last oververhitting krijgt (AKA YLOD). Hoe pak je dat aan? Stofzuiger tegen de ventilatie roosters zetten? Ik heb een 60 gb model.
Ik maak het meestal schoon met een speciaal doekje om geen krassen te maken.
Als je toch een stofzuiger wilt gebruiken zorg er dan aub voor dat je het op de laagste stand zet maar dat kan ik echt niet aanraden. ;)
xSnipeStroker- wrote:
En altijd een zacht kopje op je stofzuiger maken, want anders maak je inderdaad krassen (Heb het zelf uitgetest :P)
Ah was ik vergeten :p bedankt Snipe!
Misschien komt dit van pas
zie filmpje
http://www.fundalize.com/post/Hoe_ps3_schoonmaken-143616/
:Peace:
sorry maak een fout.
door dit trucje zal de ps3 korter meegaan
En dat willen we niet
zie link
Je kan je ps3 zoveel schoonmaken als je wilt, het zal geen YLOD voorkomen. Ik maakte mijn ps3 om de twee weken proper (stofzuiger op zachte stand, ventilatiegaten zuigen, ontstoffen,...). Drie weken geleden, YLOD probleem (60Gb). Heb YLOD zelf gefixt en pS3 doet het weer. Heb toch een andere ps3 gaan kopen en zoek nu manier om de 60Gb werkend te houden (dat er niet weer een YLOD zal voordoen). Zo heb ik staanders onder mijn ps3 gezet, komt er een ventilatiesysteem onder en een ventilatiesysteem achter. De eerste ps3 worden gewoon te warm en na een tijd, zal je er toch aan moeten geloven, OF je moet je voorzorgen nemen (en dus niet enkel wat kuisen).
Om de paar maanden stofzuig ik de ventilatie van de PS3. Dit is het enige wat ik doe, en m'n PS3 60GB gaat zo al 4 jaar mee zonder probleem (*knock on wood*).
Website ©2015 Sony Computer Entertainment Europe. Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden. Meer info