Beantwoorden
13 jul 2010
door MrBaco

Member

Playstation Staff

Sub Account probleem

4 reacties 628 Weergaven Aangemaakt: 13-07-2010

Ik zit met het volgende probleem:

Mijn account is al 2 jaar oud, toen heb ik een account aangemaakt met het geboorte jaar 1989.

Nu ben ik erachter gekomen dat hij hier een sub account van heeft gemaakt. 

Het probleem is nu dat ik mijn code niet kan inlossen omdat je hier een master account voor nodig hebt.

Ik snap dus niet waarom hij een sub account heeft gemaakt i.p.v. een master account. 

Wanneer ik een nieuw account aanmaak, ben ik dan mijn Game ID en spel voortgang van al mijn spellen kwijt?

Weet iemand misschien een oplossing, kom er echt niet uit en wordt gek van dit slechte systeem.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 1 van 5 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 4

Playstation Staff

Re: Sub Account probleem

Toen ik vroeger mijn 3jaar oude PS account gemaakt had, kon ik kiezen tussen een Subaccount en een Master. Maar dat is al lang weg.
Dit zou de enige reden kunnen zijn waarom je een sub hebt.

Als je een nieuw account maakt, moet je een nieuwe gebruiker maken. Je kan sommige savegames kopieren naar de nieuwe gebruiker, maar niet allemaal.
Je moet dus ook een nieuwe online-ID zoeken. (Wat bedoel je met GameID?)
Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 2 van 5 (617 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 6

Playstation Staff

@Snipe: Met GameID bedoelt hij waarschijnlijk online-ID

Wat SnipeStroker zei, klopt. Je zal een neiuwe accopunt moeten maken en zien welke savegames je kan kopieren. De trophies kan je niet meekopiëren, en ook je online multiplayerdingen moet je volledig herbeginnen (rangen en zo zijn worden immers online opgeslagen en gelinkt aan je online-ID)

Sommige dingen die j ekoopt in de store zijn beschikbaar voor alle gebruikers van de ps3. Dus voor deze dingen kan je gewoon kopen/downloaden met een (nieuwe) masteraccount en ze dan spelen op je huidige account. Sommige dingen zijn echter accountgebonden. Vaak is dat ook zo wanneer je codes wilt inlossen.

Vraagje aan SnipeStroker: bij mijn 3-4 jaar oude ps3 kreeg ik ook de keuze tss master en sub. Maar dat is dus nu weg of zo? Dus kan je enkel maar 1 master en al de rest subaccounts maken of zo? Ik vraag het maar voor het geval ik een nieuwe ps3 zou halen.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 3 van 5 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Level 1

Playstation Staff

Is er geen andere manier ?

Want ik heb hetzelfde probleem en zou graag PSN Plus willen hebben en Facebook Ondersteuning op mijn account maar dat werkt niet zo lekker op een subaccount.

Ook raak je dus al je trophy's kwijt en moet je al je vrienden weer opnieuw uitnodigen.

Is het gewoon niet makkelijk om bij een firmware update een mogelijkheid toe tevoegen bij de masteraccount om een sub account om te zetten naar een masteraccount.

Of eventueel deze optie toe tevoegen in PSN+

Het zou mooi zijn als hier iets aan gedaan kan worden.

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 4 van 5 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Member

Playstation Staff

ik heb een probleem met sub acount 

ik heb 1 jaar op een master account gespeeld en wil nu een sub account 

mijn subacount is al aaangemeld en al maar kan niet online games spelen 

door ouderlijk toezicht van het sub acount dus heb ik ouderlijk toezicht uit gezet volgens mij maar nu kan ik nog steeds niet spelen wegens ouderlijk toezicht 

hoe los ik dit op? 

Beantwoorden
0 Kudos
Bericht 5 van 5 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos