PSP™ Algemene Discussie

Beantwoorden

Help! Firmware Update perongeluk onderbroken

Hey,

Bah, wat baal ik hiervan, ik wou net voor het naar bed gaan nog even de nieuwe firmware (3.93) installeren en kijken wat er veranderd was.
Helaas viel dat ding uit mijn hand, en geen idee hoe het komt stond hij uit toen ik hem op pakte van de vloer (viel 40cm bovenop een contactdoos met stekkers erin)

Ik heb mijn PSP sinds December 2006 en nog nooit problemen mee gehad.
Wat moet ik doen, Wat moet ik doen :smileysad:
Ik baal als een stekker!

Dit is toch raar dat dat ding uit gaat als je hem per ongeluk laat vallen, heeft PSP geen uitknop beveiliging als die update? (ik had hem ook op lock moeten zetten) AAH, wat baal ik hiervan :smileysad:
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Beta Tester
markaveli81
Bericht 2 van 8 (985 Weergaven)

Re: Help! Firmware Update perongeluk onderbroken

Vervelend om te horen, ik stel voor dat je even de helpdesk contacteer. Hier is het nummer van de helpdesk: - Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief) - België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief) De openingstijden zijn: - maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 22.00 uur - zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur Veel geluk :Thumbs:

Hey,

Ik heb vandaag de Helpdesk gebeld en die konden voor 89 Euro mijn PSP omruilen. Nu heb ik mijn moeder gevraagd even de bon te zoeken van Mijn PSP en wat nou blijkt is dat er een Verzekering van Dixons is afgesloten voor 3 jaar.

Dus ik vandaag naar de Winkel en het probleem uitgelegd, Dixons heeft hem voor mij netjes opgestuurd aleen ben ik hem wel 4 tot 6 weken max. kwijt.
(natuurlijk wel geheel kostenloos :smileyhappy: )

Member

Member
[thompsp]
Bericht 4 van 8 (985 Weergaven)

er is ook een illegale optie, maar aangezien je hem al opgestuurd hebt, heeft dat geen zin meer...

Om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo van dat illegale gedoe met hardware.
Overclocken op je Computer is leuk, maar geen illegale dingen op je psp.
Ik ben blij met legale firmware en andere leuke Flash scriptjes voor je browser. maar daar blijft het dan ook bij.
(Ik koop liever een spel dan dat ik een extra mem card koop en een spel download om hem daar op te zetten)

Om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo van dat illegale gedoe met hardware. Overclocken op je Computer is leuk, maar geen illegale dingen op je psp. Ik ben blij met legale firmware en andere leuke Flash scriptjes voor je browser. maar daar blijft het dan ook bij. (Ik koop liever een spel dan dat ik een extra mem card koop en een spel download om hem daar op te zetten) Wel dit probleem kan je zo verhelpen met 'dat illegale gedoe'. Bespaart je € 89 en je psp 4 weken kwijt zijn. En je koopt liever een spel? € 50, koop je ook een mem. stick mee waarop je tientallen games kunt zetten die ook nog eens sneller laden... (wou't gewoon ff recht zetten :smileywink:)

Level 8

Level 8
aka_Nero
Bericht 7 van 8 (985 Weergaven)

Hey iedereen,

Ik wil jullie er toch nog even op wijzen dat het bespreken van illegale firmwares en het downloaden van spellen toch wel ten strengste verboden is op dit forum.
Houd hier alstublieft wel rekening mee.

Thanks! :Thumbs:

Member

Member
[Stevie007]
Bericht 8 van 8 (985 Weergaven)

Dit is toch raar dat dat ding uit gaat als je hem per ongeluk laat vallen, heeft PSP geen uitknop beveiliging als die update? (ik had hem ook op lock moeten zetten) AAH, wat baal ik hiervan :smileysad:
volgens mij ligt het niet aan de software die ervoor zorgt dat hij uitvalt, maar ligt het hardware matig. moet ook bijna wel want het lijkt me niet dat ze er sensoren instoppen die ervoor zorgen dat hij uitgaat als hij valt :smileywink:
ik heb hetzelfde hoor, dat hij uitvalt als ik hem laat stuiteren.... naja, eigen schuld >_>
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws