op 06-12-2011 08:30 PM
ik heb zondag 4december little big planet gekocht via media go omdat ik met psp niet op ons internet kan omdat het een WPA2 wachtwoord is en niet ondersteund dus ik gebruikt media go via pc maar ik heb steeds een fout code (80048A80) heb via het playstation website die code fout gebruikt maar is een onbekende code . ik had al op mijn account fat princess gekocht dus heb die er op gezet maar dat lukt gewoon en als ik little big planet doe dan werkt het niet .
ik kon ook nergens een contact met email over dit zaken (vind een beetje heel jammer!!!)
ik hoop iemand ook zo'n probleem heeft die het gefixt kreeg en die mij kan helpen hoe ik het ook kan doen om het gedaan te krijgen
Mvg evertroy koopmans
op 17-12-2011 01:34 PM - laatst bewerkt op 17-12-2011 01:34 PM
op 04-01-2012 07:07 PM
op 29-02-2012 12:49 PM
ik heb de demo gedownload en ik vind hem redelijk......
maar ff over de wifi thuis bij jou!
ik had dat probleem ook!
je moet alle stapjes door en door kijken.
1. de handlijding eerst lezen (zie je psp doosje)
2.check of alles bij WIFI goed is ingevult.
3. kijk of het wel de juiste naam/ wachtwoord heeft.. (voer eventuweel opnieuw in)
4. klaar
en als je dan nog niet goed is,
moet je contact op nemen met je provider!
succes
op 29-02-2012 12:51 PM
ff een vraagje... ik kan wel bericht op de forum beantwoorden... maar niet plaatsen...
waar kan ik berichten plaatsen????
vriendelijke groet, jochem kompagnie
op 20-03-2012 08:35 PM
we hebben een nieuw netwerk en dat is een WPA2 en dat werkt niet . omdat dat psp go niet geristeerd
op 20-03-2012 08:38 PM
bedoel ondersteund
|
|
|
|
|
Volg ook Community Teamleader Pandapandora en Moderator MartyatMax.
Website ©2011 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]