PSP™ Games

Beantwoorden

Level 2

Level 2
Haayer1988
Bericht 11 van 20 (811 Weergaven)

Re: LBP

Het is een prima game, speelt nagenoeg hetzelfde als de console versie. De elementen voor het bewerken van de omgeving en de sackboy is groot. Ik kan nog geen levels bouwen en downloaden, moet nog een beetje vorderen in het spel. De game kan in vele talen gespeelt worden, waaronder volledig Nederlands. Aanrader voor de PSP (GO).

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Is er al info over de demo ? Ik vind het NIET tof dat alle Amerikanen het al hebben en wij niet ... Ja , jaloezie .:smileyvery-happy:
http://acbloodlines.egph-productions.eu/

Het forum voor Assassin's Creed Bloodlines liefhebbers !

Level 3

Level 3
Boryoku
Bericht 13 van 20 (774 Weergaven)

LBP werkt zo goed als hetzelfde als de PS3 versie.. Het is alleen wel voor maar 1 speler (Geen Online of Adhoc) Ook gebruikt het een diepte van 2 levels ipv 3 levels.. Je hebt Infinite lives.. Yup.. En dat is niet voor niets.

Ondanks dat het spel een stuk irritanter is geworden is het nog steeds net zo verslavend.

Het spel heeft wel te kampen met een aantal problemen.. De patch heeft niet echt veel uitgemaakt (Je kan patchen door het spel te selecteren (UMD) en info op te vragen.. dan update te kiezen, online is natuurlijk een must)

Gameplay problems:
• Het kan gebeuren dat als je naar een blok springt dat je spontaan vast zit aan een hoek van het blokje.
• Je komt soms spontaan klem te zitten.. Zo trok ik een ei naar een draak toe en toen kwam ik klem te zitten (Ik kon zelfs niet ontploffen)
• Je speelt met de PSP joystick.. En deze is standaard al niet al te precies.. Het is niet mogelijk om de controls te wisselen.

LBP gaat natuurlijk om het zelf maken van levels.. Helaas is dat op de PSP een worsteling geworden.. Vandaar dat de online commune.. uhm.. erg leeg is.. Er zijn niet echt al te veel serieuze levels.

Er is wel één pluspuntje aan de PSP level editor.. Je hoeft geen rare dingen uit te halen om blokken te laten zweven.. EINDELIJK.

Level Editor problems:
• ALLES.. Je merkt al snel dat je er eigelijk niets mee kan.. Geen precisie werk meer.. Problemen met het verbinden van objecten met bv touwen enzo.. Geen grid meer.. Gemaakte objecten niet meer kunnen bewerken (Behalve 'hoek'punten).. Er kunnen geen gaten in objecten zitten.. Lastig te zien hoe dik een blok is (1 level? 2 levels? what?!) en je kan zo wel eventjes door gaan.

Ik zag net wel dat er 2 versies zijn van het spel (De andere is een builder versie) Misschien werkt de andere versie beter?!

Boryoku schreef:
LBP werkt zo goed als hetzelfde als de PS3 versie.. Het is alleen wel voor maar 1 speler (Geen Online of Adhoc) Ook gebruikt het een diepte van 2 levels ipv 3 levels.. Je hebt Infinite lives.. Yup.. En dat is niet voor niets.

Ondanks dat het spel een stuk irritanter is geworden is het nog steeds net zo verslavend.

Het spel heeft wel te kampen met een aantal problemen.. De patch heeft niet echt veel uitgemaakt (Je kan patchen door het spel te selecteren (UMD) en info op te vragen.. dan update te kiezen, online is natuurlijk een must)

Gameplay problems:
• Het kan gebeuren dat als je naar een blok springt dat je spontaan vast zit aan een hoek van het blokje.
• Je komt soms spontaan klem te zitten.. Zo trok ik een ei naar een draak toe en toen kwam ik klem te zitten (Ik kon zelfs niet ontploffen)
• Je speelt met de PSP joystick.. En deze is standaard al niet al te precies.. Het is niet mogelijk om de controls te wisselen.

LBP gaat natuurlijk om het zelf maken van levels.. Helaas is dat op de PSP een worsteling geworden.. Vandaar dat de online commune.. uhm.. erg leeg is.. Er zijn niet echt al te veel serieuze levels.

Er is wel één pluspuntje aan de PSP level editor.. Je hoeft geen rare dingen uit te halen om blokken te laten zweven.. EINDELIJK.

Level Editor problems:
• ALLES.. Je merkt al snel dat je er eigelijk niets mee kan.. Geen precisie werk meer.. Problemen met het verbinden van objecten met bv touwen enzo.. Geen grid meer.. Gemaakte objecten niet meer kunnen bewerken (Behalve 'hoek'punten).. Er kunnen geen gaten in objecten zitten.. Lastig te zien hoe dik een blok is (1 level? 2 levels? what?!) en je kan zo wel eventjes door gaan.

Ik zag net wel dat er 2 versies zijn van het spel (De andere is een builder versie) Misschien werkt de andere versie beter?!

Euh ...

1. Ik vinde joystick juist veel preciezer is dan de control-buttons . 

2. Wat komt er eigenlijk met de update ? 

Level 3

Level 3
Boryoku
Bericht 15 van 20 (754 Weergaven)

Geen flauw idee WAT ze hebben aangepast.. Maar het meeste van de patch ging blijkbaar naar de editor.. Logisch.. Daar zitten de meeste problemen in.. Volgens mij ben ik ook niet meer klem komen te zitten.

Zoals ik al zei vond ik het spel irritanter spelen dan de PS3 versie (De PS3 sticks werken gewoon soepeler dan de PSP sticks) Wel was ik verrast toen ik het spel gister ineens uit had gespeeld.. Ik had echt iets van.. Oh.. Huh?! Credits? Wat? Okay.. Einde blijkbaar :smileyhappy:

Ik hoop wel dat ze uiteindelijk:
• Een grid optie maken OOK als je objecten verplaats.
• Objecten die je tekent andere hoeken kan geven dan alleen een vierkante hoek of een ronde.. Wil je een schuine hoek dan moet dat worden gedaan via ankerpunten.
• Gemaakte objecten kan nabewerken (Dit kan nu alleen met ankerpunten.. Je kan dus niet een vorm kiezen en uitsnijden of zoiets zoals de PS3 versie) Dus is iets te lang.. Ankerpuntje trekken.
• Gemaakte objecten die je in je goodybag stopt gewoon kan schalen en nabewerken.. 
• Objecten waar een ander object in zit of tegenaanzit gewoon de ankerpunter van kan verschuiven.. Nu zit er soms eentje vast maar waarom?!
• Zelf stickers kunnen maken dmv import.. Zal noooooooit gebeuren, hehe.

Maar ja.. Mijn wishlist is blijkbaar al bekend bij de developers omdat iedereen er om vraagt.. Ik ben dus gelukkig niet de enige die loopt to klötûh met de editor, rofl.. Dat is dus de rede waarom er nog niet al te veel serieuze levels te downloaden zijn.. Ik heb een testje van mij er ook op gezet.. Daar deed ik 3 uur langer over dan nodig was, hehe.

:smileytongue: . Eigenlijk is dat een spel dat nooit uitgespeeld raakt .

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 17 van 20 (702 Weergaven)

Ik had nog een vraagje over dit spel: kan je levels delen zonder draadloos internet, door ze met de pc te downloaden bv...

skydrive

Als iemand zijn level op Megaupload ofzo zet wel, maar ik denk niet dat veel mensen dat gaan doen.

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 19 van 20 (666 Weergaven)

Ah, ok, maar het zijn dus wel losse bestandjes die je zo kan kopiëren toch?

skydrive

Ja :smileywink:

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws