PSP™ Games

Beantwoorden

Level 2

Level 2
jeromark
Bericht 1 van 27 (1.215 Weergaven)

psp klaagtopic

omdat er wel heel veel gezeurd om vanalles rond de pspgo/PSN/EUstore/prijzen/UMD

heb ik maar een klaagtopic gemaakt zodat de andere die het gezeur ook wel zat zijn te besparen

hopelijk komen hier ook af en toe wat mods kijken zodat ze het kunnen aankaarten.

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: psp klaagtopic

jeromark wrote:
[...]

hopelijk komen hier ook af en toe wat mods kijken zodat ze het kunnen aankaarten.

Wij rapporteren alle feedback al hoor, wat wij op de forums vinden -zowel positief als negatief :smileyhappy:

Level 2

Level 2
Alyyy
Bericht 3 van 27 (1.207 Weergaven)

Toen ik je titel zag had ik zoiets van "Nee hé nog meer gezeik", maar helemaal met je eens. Als iedereen nou hiiet klaagt, want op dit moment is op elk topic wel gezeur over wat dan ook te vinden.

op z'n hollands zeiken. haha. eigenlijk best slecht.

Ik denk dat het beter overkomt als je goed constructief wat je post, want dan kunnen we er wat mee doen (rapporteren en dergelijke) in plaats van 'zeiken'. Klagen kan op verschillende manieren, en vooral constructief klagen kan ons helpen :smileyhappy:

Feedback is feedback en dan kunnen we ook zien waar we onze services kunnen verbeteren :smileyhappy:

Ik vind die AC:Bloodlines irritant . Moet ik nou tot volgende week wachten op en code ?!
http://acbloodlines.egph-productions.eu/

Het forum voor Assassin's Creed Bloodlines liefhebbers !

Level 2

Level 2
jeromark
Bericht 6 van 27 (1.178 Weergaven)

ja code komt wel in het begin van volgende week wel jammer maar er word wel overgewerkt bij sony

ik baal er van dat er geen finalfantasy in de PSN is had ik graag een keer gedownload, heb het nog nooit eerder gespeeld

jeromark schreef:

ik baal er van dat er geen finalfantasy in de PSN is had ik graag een keer gedownload

kijk maar bij PS one klassiekers :smileywink: Daar staat Final Fantasy VII.  Let wel : dit is een game van meer dan 10 jaar oud dus de graphics zullen niet de geweldigste zijn, maar het is echt speelbaar en een leuk goed verhaal !!

de FF-games die op PSP zijn uitgekomen (zoals bijv. Crisis Core) staan er idd. niet in.

Ik denk dat hij de hedendaagse FF-games bedoeld . En er stonden er in hoor . Kwestie van vroeg genoeg kijken .
http://acbloodlines.egph-productions.eu/

Het forum voor Assassin's Creed Bloodlines liefhebbers !

Level 1

Level 1
Luap24
Bericht 9 van 27 (1.110 Weergaven)

jeromark schreef:

omdat er wel heel veel gezeurd om vanalles rond de pspgo/PSN/EUstore/prijzen/UMD

heb ik maar een klaagtopic gemaakt zodat de andere die het gezeur ook wel zat zijn te besparen

1 als je klachten hebt is het nog geen zeuren

2 de prijzen zijn vergeleken met de normale winkel te hoog dat is geen zeuren dat is een feit

3 er zijn minder games in de EU store dan in de US store

4 aan de UMD zitten volgens mij meer nadelen dan voordelen.

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 10 van 27 (1.089 Weergaven)

Luap24 schreef:

jeromark schreef:

1 als je klachten hebt is het nog geen zeuren

2 de prijzen zijn vergeleken met de normale winkel te hoog dat is geen zeuren dat is een feit

3 er zijn minder games in de EU store dan in de US store

4 aan de UMD zitten volgens mij meer nadelen dan voordelen.

over puntje 4 ben ik het niet met je eens: umd's kan je ongelimiteerd kopen, zonder dat je daarvoor extra geheugen moet aankopen. Een 10tal umd'tjes meenemen lijkt mij echt geen probleem, ok het is gemakkelijker om ze te downloaden, maar dan moet je ook weer een goede internetverbinding (met een hoge downloadlimiet) hebben om dit efficient te laten verlopen. Bovendien ben je meestal toch niet van plan om elk spel dat je hebt te spelen als je weggaat, dus is het ook niet nodig om al je umd's mee te nemen, en voor 1gedownload spel kan ik veel muziek of een film op mijn psp zetten, de umd's neem ik er dus maar bij.

skydrive

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws