PSP™ Games

Beantwoorden

Level 1

Level 1
Luap24
Bericht 11 van 27 (799 Weergaven)

Re: psp klaagtopic

[ Bewerkt ]

de meeste internet providers hebben geen download limiet meer.

dus dat scheeld.

en 1 film is soms nog groter dan een umd tenzij je hem in slechte kwatiteit op je PSP zet.

en de PSPgo bevat 16Gb aan geheugen en is nog uitbreidbaar met  16Gb geheugen dus je hebt 32GBgeheugen op een PSP wat je kan gebruiken voor van alles en nog wat, en de gewonePSP gaat maar tot 16GB.

Bericht bewerkt door Luap24 op 05-12-2009 10:37 PM
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 12 van 27 (788 Weergaven)

In België hebben de meeste (bijna allemaal) nog een limiet. Over de prijzen ben ik wel akkoord, deze moeten actueler. En nog een belangrijk voordeel van de umd is dat deze niet psp-gebonden is: je kan hem doorverkopen als je het spel beu bent, en je kan het delen met bv. broer of zus zonder van psp te hoeven wisselen.
(Mijn films zijn meestal rond de 800mb, lage audiokwaliteit, ik denk 700-800kbps video, wat zeker goed genoeg is)

En ook met het feit dat het handig is dat de pspgo 16gb heeft, ben ik akkoord, ik heb ook nooit gezegd dat het niet handig is, ik ben alleen voor umd. En de 16gb limiet van de ms duo zal waarschijnlijk ook wel vergroten, totdat je zoveel hebt dat het eigenlijk niet meer uitmaakt hoevel je hebt (om 32gb vol te krijgen moet ik al veel moeite doen en zoveel mogelijk laten staan, terwijl ik het normaal zou uitvegen)

skydrive

Level 1

Level 1
Luap24
Bericht 13 van 27 (779 Weergaven)

[ Bewerkt ]
de games in de store zijn account gebonden niet PSPgebonden want dat kunnen ze niet maken omdat je PSP stuk kan gaan en dan zou het dus betekenen dat je games ook waardeloos worden om dat je ze dan niet meer kan spelen. en het is ookmogelijk om je games te delen met vrienden.
Bericht bewerkt door Luap24 op 06-12-2009 10:21 AM

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 14 van 27 (774 Weergaven)

mijn excuses. Hoe deel je ze dan? en kan ze doorverkopen aan een andere account, want dan zou digitaal voor mij pas echt gelijk staan met de umd. 

PS: sorry dat dit off-topic is...

skydrive

Level 1

Level 1
Luap24
Bericht 15 van 27 (769 Weergaven)

ow nee mijn fout ik had verkeerd gekeken dat is een manier op tegen anderen te spelen.

als je bij game helemaal naar bovenaan staat game delen maar dan kan je tegen anderen spelen.die de zelfde game hebben.

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 16 van 27 (768 Weergaven)

Niet erg, maar je hebt wel gelijk dat het mogelijk moet zijn voor als je een nieuwe psp koopt

skydrive

Level 3

Level 3
JOL_1990
Bericht 17 van 27 (693 Weergaven)

In België hebben de meeste (bijna allemaal) nog een limiet. Over de prijzen ben ik wel akkoord, deze moeten actueler. En nog een belangrijk voordeel van de umd is dat deze niet psp-gebonden is: je kan hem doorverkopen als je het spel beu bent, en je kan het delen met bv. broer of zus zonder van psp te hoeven wisselen.
(Mijn films zijn meestal rond de 800mb, lage audiokwaliteit, ik denk 700-800kbps video, wat zeker goed genoeg is)
Daar zit mijn knelpunt ook, daarom zou ik nog geen psp kopen al zouden ze mijn spelletjes gratis terug laten downloaden omdat ik amar een limiet van over de 30 giga heb, en aangezien ik veel surf en online speel, en daar dan nog eens al die spelletjes moet gaan bijdownloaden, kost me dat extra geld voor mijn internet uit te breiden omdat mjin limiet dan heel rap heel val gaat zitten. psp go was een prachtig dingetje als er een umd inzat, maar zonder is het gewoon een stijlicoontje dat er gewoon mooi uitziet maar amper fucntionaliteit heeft, + ze vragen er veel meer geld voor, maar er zijn veel meer dingen weggelaten dan bijgevoegd
bv : -
-het scherm is veel kleiner
- umd's zijn weggelaten
Waarom meer betalen voor iets dat minder kan als de minder dure psp 3000 ??

countdown to release date of Red Dead Redemption in Europe

Level 2

Level 2
jeromark
Bericht 18 van 27 (668 Weergaven)

go is inderdaad een 'hebbedingetje'

maar als ik de 3000 van me broertje en mijn go naast elkaar leg ziet mijn scherm er wel veel beter uit.

het scherm is kleiner geworden maar de resolutie is hetzelfde gebleven.

verder is het weglaten van de umd drive voor mij meer voordeel dan nadeel want nu kan ik profiteren van mijn broertje die het PSN network goed gebruikt :smileywink:

Level 2

Level 2
jeromark
Bericht 19 van 27 (667 Weergaven)

@jefkervermeulen

psp games die je gedowload hebt kan je delen door een andere psp op joun account aan te melden en dan bij de lijst van gedownloade games te kijken.

dit mag natuurlijk niet van sony en je kan een game op maximaal 5 verschillende psp's dowloaden

hoevaak je de game dan op elke psp apart download maakt niet uit;P

sorry voor dubbelpost

Level 1

Level 1
jefkevermeulen
Bericht 20 van 27 (654 Weergaven)

Ah, oké bedankt, en sorry. Dat is handig, maar kan je je licensie ook doorverkopen, want dan zal ik eens nadenken om mijn volgende spellen mss in de ps store te kopen, al zal dat er waarschijnlijk toch wel nooit van komen wegens het geheugen dat dit inneemt...

skydrive

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws