PSP™ Games

Beantwoorden

Level 2

Level 2
jeromark
Bericht 21 van 27 (464 Weergaven)

Re: psp klaagtopic

licensie doorverkopen?

je kan alleen hetzelfde spel op 2 psps downloaden als ze op het zelfde playstation network account zitten.

je kan natuurlijk wel met een vriend een spellletje samen kopen en dan op 2 psps downloaden

en als je een 4gb kaartje koopt passen daar al 7 games op en je hebt dan wat geheugen voor saves/ muziek/ fotos maar als je een 16 gb kaartje op ebay voor 30/40 euro koopt passen daar al een stuk of 25 games op

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

[ Bewerkt ]

2010 is begonnen. M'n geduld raakt helaas op en wil m'n verhaal kwijt.

Ik wil graag FF Dissidia, FF Crisis Core, Tenchu Shadow Assassins, Phantasy Star Portable (2), Abe's Oddysee en het vervolg ervan spelen op de PSP Go. De laatste 2 genoemden zijn zelfs verkrijgbaar via de US PS Store als PSOne classic.

De EU PS Store loopt vér achter. Ik hoop dat ik niet zo lang moet wachten op vette games dat er ineens een nieuwe generatie PSP opduikt. De PSP Go is een fantastisch apparaat en ik heb nu 32 GB geheugen, goed voor films, muziek etc. Maar waar blijven de (vette) games?

Dit is geen klacht, maar een vraag. Stel nu voor dat je PSP Go crasht, en je koopt een nieuwe. En net dat spel dat je zo graag speelde staat niet meer in de Store. Kan je die dan nog downloaden in je lijst van downloads? Of is die voor eeuwig weg?

http://acbloodlines.egph-productions.eu/

Het forum voor Assassin's Creed Bloodlines liefhebbers !

Level 1

Level 1
Bericht 24 van 27 (441 Weergaven)

thelordofpee1 schreef:

Dit is geen klacht, maar een vraag. Stel nu voor dat je PSP Go crasht, en je koopt een nieuwe. En net dat spel dat je zo graag speelde staat niet meer in de Store. Kan je die dan nog downloaden in je lijst van downloads? Of is die voor eeuwig weg?

volgens mij blijven je downloads steeds in je lijst staan van gedownloade items en kan je deze steeds terug downloaden

Member

Member
PatrickS39
Bericht 25 van 27 (437 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ben nu inmiddels ook een bezitter van de PSP GO. Op zich mooi apparaat maar echt trots op het aanbod in de PSN store ben ik geenzins.Ik wil het nog net geen miskoop noemen maar als het aanbod zo blijft, wil ik het best als zodanig bestempelen. Als RPG liefhebber mis ik nog de volgende titels:

Crisis Core: FF7

Star Ocean 1 en 2

Valkyrie Profile: Lenneth

SMT: Persona

FF8 (als Playstation classic)

Tales of Eternia

Tales of the World: Radiant Mythology

Sony, ik weet dat je met licenties te maken hebt en met de nodige restricties in sommige europese landen, maar je biedt een product aan die alleen online purchases mogelijk maakt. Zorg er dan ook voor dat je wat te verkopen hebt.

Verzoek aan de moderators om deze titels door te geven. Ik waardeer jullie inzet. Alvast bedankt!

Luister. Ik snap je volledig. Maar je moet ook snappen dat Sony aan iedereen z'n eisen moet voldoen. Jij wilt RPG, maar iemand anders haat RPG en wil FPS. Dan zit je met een probleem. Dus verdelen ze het een beetje. Natuurlijk wel pech als jouw spel er niet bijzit. het enige waar ik mij aan erger is dat ze een spel in de Store zetten en dat er dan eigenlijk niets is. (Trillville: Of The Rails)

http://acbloodlines.egph-productions.eu/

Het forum voor Assassin's Creed Bloodlines liefhebbers !

Member

Member
PatrickS39
Bericht 27 van 27 (363 Weergaven)

[ Bewerkt ]

thelordofpee1 schreef:

Luister. Ik snap je volledig. Maar je moet ook snappen dat Sony aan iedereen z'n eisen moet voldoen. Jij wilt RPG, maar iemand anders haat RPG en wil FPS. Dan zit je met een probleem. Dus verdelen ze het een beetje. Natuurlijk wel pech als jouw spel er niet bijzit. het enige waar ik mij aan erger is dat ze een spel in de Store zetten en dat er dan eigenlijk niets is. (Trillville: Of The Rails)

Thelordofpee, het gaat me erom dat de titels die op UMD worden uitgebracht ook op de store dienen te staan aangezien je met een PSP Go geen andere keuze hebt dan het downloaden van titels.

Met de PSP Go heb ik op dit moment een zeer karrig aanbod terwijl het UMD aanbod aanmerkelijk groter en gevarieerder is.  Dit geldt voor elk genre, of je nu net als ik een RPG of een FPS fan bent.  Niet onterecht hebben mensen zoals ik dan terecht spijt van hun aankoop, daar is niets op aan te merken.

Ook de laatste update van 14 januari was er weer eentje om snel te vergeten.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws