PlayStation®2 Games

Beantwoorden

Re: Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

naja de scene voor great ape transfomation is er al een beetje. Het zou inderdaad ook vet zijn voor een extra rush, maar het zal nooit zo mooi zijn als in budokai 3. Ik vind de karakters in tenkaichi lelijker als ik budokai. Dus de rush zal ook niet echt zo mooi zijn.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

double post, so what:smileytongue: ik vind dat er meer explosie mogelijk heden zijn. In budokai 3 kon je met een bigbang attack al veel exploderen. En dat lukte ook zo'n beetje in tenkaichi 2. Maar in budokai 3 kon je ook de zooi opblazen met een super kamehameha. Ik wil dat weer terug, en ik vond het ook veel mooier toen in budokai 3, want je zag de wolken uiteen glijden en de grondstukken de lucht in vliegen. Ook hoop ik dat de energie en kracht weer van een kamehameha afspat. Deze kamehameha's vind ikeerlijk gezegt veel mooier dan die van tenkaichi. En waar ik het meeste over teleurgesteld ben is de bigbang attack. eerst was dat vegeta's meest spectaculaire aanval, de kracht vloog er van af, maar als je hem in tenkaichi doet, doet het je weinig schade en is die zoo gedaan. Zonde:smileysad:

Member

Member
[Inferno.]
Bericht 193 van 327 (47.521 Weergaven)

Nieuw! De eerste Tenkaichi 3 gameplay trailer! Nieuw: - Aura is verbeterd - Uitgebreidere transformatie - Nieuwe rushes http://www.youtube.com/watch?v=QG1UbpfTvfQ

Hehe eindelijk weer actie hiero. WEETJE HOE!!:eek: ik wil dat spel nu echt zeker:Thumbs:

Member

Member
[Shiny]
Bericht 195 van 327 (47.521 Weergaven)

Tof. Alleen zonde, ik zie weinig verschil in de levens, en het blijf nog best klein.

Member

Member
[S0nyf4n_01]
Bericht 197 van 327 (47.521 Weergaven)

Wii versie gaat online!

Ps2 versie krijgt disc fusion systeem
(nieuwe modes te unlocken als je BT en BT2 hebt)

Member

Member
[Inferno.]
Bericht 198 van 327 (47.521 Weergaven)

De arena's hebben idd nog die ***grens. Blegh, daar heb ik zo'n enorme hekel aan. Houd het een beetje netjes aub. - jcuk.

http://www.ndomain.nl/forumnew/thread.php?postid=216922#post216922 Zie laatste post.. Ziet er tof uit al...Goku GT:smileyhappy:

Member

Member
[Kronos]
Bericht 200 van 327 (47.521 Weergaven)

Future GOHAN!!!!

That's all I need :smileyhappy:
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Dames en heren,

Om een bericht te plaatsen, moet je inloggen op de forums met jouw PlayStation®Network Sign In ID en wachtwoord. Als je nog geen PSN account hebt, klik dan hier om je te registreren.

Vergeet niet dat wij ook een Twitter account hebben met dagelijkse updates! Kijk snel hier als je ons wilt volgen! Voeg ons toe, lees de dagelijkse updates en kom meer weten!

Verder zijn er natuurlijk ook nog dagelijks gave evenementen om aan mee te doen! Volg deze link snel en zie wat er vanavond op het menu staat!

- Het Community Team

Recent nieuws