PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: Geluid en beeld haperen

Ja, dat kan kloppen. Ik heb het een tijd geleden ook moeten doen, toen was het 19 uur.

Waarom het zo lang duurt, weet ik ook niet, maar als je wil weten of je console ervan af hangt, is het wel belachelijk lang

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Ach, ik laat hem lekker aan staan vanavond, dan is hij morgenochtend om 11 uur klaar, dan moet ik denk ik updaten, games downloaden en kijken of mijn PS3 het weer goed doet.

cool, laat ons weten of het heeft gewerkt!

Helaas...

Systeemherstel uitgevoerd, LittleBigPlanet 2 gedownload via de store en geupdate, en weer blijft het geluid en beeld haperen...

Level 5

Level 5
detoekomst
Bericht 15 van 29 (377 Weergaven)

ik denk dat er een nieuwe systeem software update moet komen, bij mij is dit ook, we hebben al heel lang geen nieuwe update gehad

voor hulp en ondersteuning, bel de sony hulpdesk, tel: 0495-574-817, voor belgie, tel:011-516-406, problemen met errorcodes? www.ps3errorcodes.com, is je ps3 kapot, en wil je toch codes inlossen? www.store.playstation.com/login.gvm

Ik zou blij zijn als dat het zou verhelpen.
Morgen ga ik in ieder geval weer bellen, en zal ik hier weer zeggen wat mij is gezegd. 

Sorry om dit te horen, Simpleyey. Maar bedankt dat je ons op de hoogte houdt!

Bij de helpdesk wisten ze het ook niet meer, we hebben alles gedaan wat we konden.
Ik denk dat ik hem maar moet opsturen.

Ik had nog een vraagje, als ik hem opstuur, kunnen hun dan in de PS3 kijken of er iets mis is?
Ik kon ook een geresiveerde (ik denk dat dit het was, een PS3 die gewoon goed werkt, maar niet nieuw is, volgens mij uit onderdelen van andere PS3 gemaakt) krijgen voor €124 ongeveer.

Bij garantie (en als het onder de garantie vervalt) dienen ze hem of te repareren, of the vervangen met een gelijkwaardig toestel.

Gereviseerde (refurbished) toestellen komen regelmatig voor in de electronica wereld (en dus waarschijnlijk ook bij PlayStation :smileywink:). Maar vrees niet, deze worden volledig getest en zijn als goed als nieuw. Though, om je een verdere 124 euro te besparen, eerst kijken wat de garantie doet :smileyhappy:

Let er wel op dat je de console een langere tijd kwijt kan zijn... helaas :smileysad:

Ik ga binnenkort lang bij GameMania, daar heb ik hem gekocht, en zal ik vragen hoe het zit met de garantie, of zal ik dit doen bij de helpdesk?

In ieder geval bedankt, 124 euro is toch wel veel, dus hoop dat ik dat inderdaad niet hoef te betalen. 

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws