PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: Gratis PSN komt tot een eind

[ Bewerkt ]

op die site zeggen ze momenteel dat het een 1 april grap is wie gelooft nu dat het zou gaan betalen je weet toch dat mensen kopieeren van andere sites

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

[ Bewerkt ]

d1capo schreef:
......
En ik zou me erg genomen voelen, vooral omdat bijvoorbeeld op het hoesje van mag ook staat dat t psn gratis is.

Sterker nog. Voordat je je aanmeldt op PSN staat er duidelijk dat het GRATIS is.

Je ziet het nu niet meer staan omdat dit tekstkader verdwijnt als je eenmaal een account aangemaakt hebt. Het viel me op toen ik laatst bij iemand was die nog geen PSN account had aangemaakt.

Ook bij de Playstation Store staat in het tekstkader dat de toegang GRATIS is.

1 april??? Staat nergens te lezen op die site hoor. En volgens mijn kalender is het nu 29 maart.

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 13 van 35 (340 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Enige tijd geleden kwam aan het licht dat Sony de mogelijkheden bekijkt om ‘Premium services’ aan te bieden. Op het PlayStation®Netwerk zouden die services in eerste instantie worden aangeboden als optioneel en tegen betaling. In een recent interview heeft Kaz Hirai, CEO van Sony Computer Entertainment America, aangegeven dat we de functionaliteiten van de Premium service nog dit jaar mogen verwachten. Tot zover het goede nieuws want uit zijn uitspraken blijkt ook dat deze service niet langer als optioneel zal worden geboden maar als standaard onderdeel van een nieuw PSN waar iedereen voor zal moeten betalen.

“We are confident the Premium service will differentiate the PSN further from other online services. With the new functionalities the PSN will offer the most complete online experience possible. SCE will further increase sales by offering users new entertainment through the combination of software and the PSN. New functionalities as ‘cross game chat’ and Facebook connectivity, are part of our ambition to grow towards a profitable position.

However, to increase revenues further, we are forced to charge a subscription fee to all PSN users, instead of offering Premium services as an optional subscription. I cannot comment in depth at this time but we are looking at $60 to $80 a year. In return, the full Premium services package will be available to anyone without additional subscription fees. The Premium service will be available in the third quarter of this year for everyone to enjoy.”

We kunnen het nieuwe PSN dus nog dit jaar in de herfst verwachten maar waar eerder sprake was van optionele diensten heeft Sony helaas besloten om een standaard betaalde dienst op te zetten waarin alle functionaliteiten zijn opgenomen. Hiermee verzekert Sony zich van zekere inkomsten. Bij betaalpakketten zou het immers lang niet zeker zijn hoeveel gebruikers de diensten zouden gaan afnemen. Hoewel de functionaliteiten ons waarschijnlijk de beste online ervaring zullen bieden, is het een bittere pil dat we door deze beslissing niet meer kunnen kiezen voor een gratis PSN. Naar ons idee was dat juist de kracht van de PlayStation®3. In plaats daarvan kiest Sony er dus voor om een jaarlijkse fee te rekenen waarvoor wél het volledige pakket beschikbaar komt. Op veel zaken zitten wij echter niet te wachten en we hadden het liever bij gratis online gamen gehouden. Wat is jouw mening hierover

mijn mening = max psn card van 50 € of anders kan sony met psn de pot op !!!

ps. hoeveel + punten gaan julie bij sony noch kapot maken ! is grootste rede aankoop ps3 ( gratis psn )

+ updates games ???? geen psn = geen updates bij niet goed werkende games.

ik overweeg sterk bij volgende generatie naar ms. te gaan

- ps3 te duur bij launch

- geen dualchok

- geen ps2 games

- en nu zelf niet de keuze tussen gratise psn en premium !! = chame on u sony

als dit komt koop ik geen sony games meer vb. unchated - wicht knicht 2 - gt5- resistance enz.

dan koop ik 3 party games.

en maak ik mijn volgende consolle de keus om niet met julie in zee te gaan.

Level 3

Level 3
Timotry
Bericht 14 van 35 (332 Weergaven)

En dan te bedenken dat ik hiervoor een ps3  gekocht heb, xbox online betalen is afzet in mijn ogen, en nu gaat Sony ons ook afzetten??

--

Als dit werkelijkheid wordt, sorry, maar dan ga ik bijna niet mer online gaan het is al duur genoeg zo

Level 3

Level 3
VioletGiant
Bericht 15 van 35 (318 Weergaven)

Ik hoop maar op 1 april, want ik weiger dit te betalen.

Ze hebben nog zo gezegd dat alles wat nu gratis is, gratis zou blijven.

Image and video hosting by TinyPic

Member

Member
Syphr54
Bericht 16 van 35 (313 Weergaven)

Bedankt sony voor het vernietigen van de gratis online play op de PS3. Ik dacht dat jullie beter en slimmer waren dan Microsoft met zijn MS Yoga voor hun Natal, maar nee, we gaan online gwn betaald maken.

Muchas Gracias,

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 17 van 35 (312 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Flashyman schreef:

PSN word betaald, linux uit de ps3.... 1 april?

= de fout van die haker !! mensen verprutsen het steeds voor andere .

zoals al die cheaters !:Argh: en dat zijn de gevolgen.

= betallen =ok maar niet tegen 60 - 80 €     ----- eerder 35 - 40€

of psn standaart 20€ = alleen game - firmware updates en trophie en demos.en geen server problemen

psn gold = 35 - 40 € met het zelvde als hier boven + extra gratis dlc +per maand gratis 3 minis gratis speelbaar een week

of 1- 5 films gratis voor 1 dag en daarna af vegen.demos tervoren ,eerste keus bij beta krijgen uitnodigingen van beta s enz.

Beta Tester
markaveli81
Bericht 18 van 35 (309 Weergaven)

markaveli81 wrote:

Zolang SCEE geen officiele bevestiging geeft zou ik niet te veel geloof aan hechten. :smileywink:

Verder werd die uitspraak alleen maar op die 1 website vermeld en geen link naar een interview waar het gezegd werd... je zou toch verwachten dat zo'n nieuws door grotere gaming websites opgepikt zou worden als het authentiek was...

Effe mezelf re-quoten :smileytongue:

Er is niks officieel bevestigd, wat wel bevestigd werd was dat SCE inderdaad de mogelijkheid om 'Premium Services' aan te bieden aan het onderzoeken was en wat nu gratis is blijft gratis. :smileywink:

Verder quote het artikel dat Kaz Hirai de CEO van SCEA is, terwijl hij al sinds 2006 CEO van SCEI(nternational) en Jack Tretton hem verving als CEO van SCEA.

Level 2

Level 2
jeroen11
Bericht 19 van 35 (304 Weergaven)

Linux optie weg en betalen voor PSN? Dit zal toch niet waar zijn?

PS3ers verenig u, dit zal een ware opstand ontketenen.

Tijden lang slaat Sony zich op de borst over het feit dat PSN gratis is om dan ineens aan te kondigen dat we maar moeten gaan betalen, misleiding noem ik dat.

Mijn zoon heeft ook een PS3, dat komt dus neer op 2 hoofdaccounts waarvoor we beide zouden moeten betalen, m.a.w. 160 euri maximaal per jaar, beste Sony het geld groeit niet op onze ruggen, we zijn al blij dat we eens in de zoveel tijd genoeg bij elkaar geschraapt hebben om een game te halen.

Als dit klopt dan zijn wij zeer verontwaardigd en voelen ons in de steek gelaten door Sony, very very bad Sony, laten we maar hopen dat het een (misplaatste) aprilgrap is

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 20 van 35 (301 Weergaven)

ik hoop dat dit deze week recht gezet word en oficieel gezegd word !!!!
is bij 80 90% de rede om ps3 te kopen of gekocht te heben

hoopelijk breng sony hier ontrend duidelijkheid !!
ps : geen leugens , die zijn we moe
dank u bij voorbaat.
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws