PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Member

Member
RobbertVerheul
Bericht 1 van 9 (180 Weergaven)

Kopen?

Hallo,

Ik zit er over te denken om een PS3 te kopen, maar heb een aantal vraagjes hopelijk kunnen jullie die beantwoorden.

1. Ik heb gezien dat er erg veel modellen van de PS3 zijn, welke is nou het beste?

2. Wat voor game kan je het beste als eerste erbij nemen? Ik heb al erg veel paketten gezien maar ga als   ik er een ga kopen wordt het waarschijnlijk een pakket met 2 controllers, maar welke game kan je dan het beste erbij kopen? Vooral voor te oefenen maar ook een erg mooie game is voor op de PS3.

3. Kan je een PS3 ook aansluiten op je Computer monitor of echt alleen op een tv?

Hopelijk kunnen jullie deze vragen beantwoorden.

Robbert

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 7

Level 7
ZOMBIE-PAPA
Bericht 2 van 9 (179 Weergaven)

Re: Kopen?

Hey robbert zal proberen je wat te helpen

1. volgens mij kan je het beste gewoon de laatste PS3 slim 320GB nemen (tenzij je voor een zacht prijsje een tweedehandsje kan vinden)

2. persoonlijk zou ik gaan voor het Battlefield 3 pakket of het uncharted 3 pakket. beide geweldig mooie en leuke games die de kracht van de ps3 goed showen, maar dat hangt natuurlijk af van je game voorkeuren.

3. ja volgens mij kan je je ps3 ook op een computerscherm aansluiten maar zeker weten doe ik dat niet. ikzelf heb em aan hdmi op een grote tv

succes met je keuze!! en allicht kom je eens in een leuke shooter (FPS) tegen online:smileyhappy:

Member

Member
RobbertVerheul
Bericht 3 van 9 (175 Weergaven)

Battlefield 3 pakket? Is die er? Ik heb op heel wat sites gezeten zoals bol.com, bartsmit eplaza, etc. maar ben geen BF3 pakket tegen gekomen. Waar kan je die kopen want BF3 lijkt me een mooie game.

Level 7

Level 7
ZOMBIE-PAPA
Bericht 4 van 9 (173 Weergaven)

kheb ze bij de bart smit in de winkel wel zien staan maar kan ze online ook niet vinden

wel deze http://www.consoleshop.nl/category/190433/playstation-3-actiebundels.html

anders kan je ook nog even bij de bart smit bij jou in de buurt kijken of ze het battlefield pakket nog hebben

Level 3

Level 3
Yura_kosenko
Bericht 5 van 9 (169 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Het aansluiten op een computer monitor is zeker mogelijk. Hier zijn aparte kabels voor te krijgen(meestal DVI) alleen moet je dan wel kijken waar je je geluid lang laat lopen.

Member

Member
RobbertVerheul
Bericht 6 van 9 (165 Weergaven)

Bedankt ik heb al contact opgenomen met Bart Smit of ze hem nog hebben. Ik heb hem ook al bij een andere gevonde http://www.consoleshop.nl/product/116375/category-190433-playstation-3-actiebundels/ps3-slim-320-gb-... . Ze hebben ook met modern warfare 3 maar ik hoor daar heel veel klachten over, is die zo slecht?

Level 7

Level 7
ZOMBIE-PAPA
Bericht 7 van 9 (162 Weergaven)

lol kijk is naar mijn sig en avatar:smileytongue: zou ik die hier zetten als die game echt zo slecht was? hahaha i think not

zijn wel wat probleempjes geweest met updates en glitches maar dat lijkt nu voor het grootste gedeelte lang opgelost. en welke nieuwe game heeft dat tegenwoordig nou niet?

call of duty is gewoon door de enorme massas die het spelen of haten enorm controversieel maar er is nog steeds geen betere arcade shooter op de markt te vinden IMO.

Ik run met een maatje al sinds de release een dertig koppige clan (Digital Souls_NL) die nog steeds bijna elke week groeit en bijna dagelijks samen spelen. (zowel bf3 als mw3)

Battlefield is ook cker tof maar ik vind hem wel een heel stuk moeilijker dan MW3 en ik verkies gameplay boven simulatie of realisme. Speel ze allebei maar heb een grote voorkeur voor CoD

btw typ de naam van elke willekeurige game in in google + het woordje complaint of problem en je zal zien dat er over bijna elk bestaand spel steen en been geklaagd word. is ook maar relatief want internet toont je altijd alleen datgene waar je het om vraagt:smileyhappy:

Level 5

Level 5
GuitarHero-NL
Bericht 8 van 9 (115 Weergaven)

Als dit je eerste CoD is die je speelt, vind je het waarschijnlijk een heel leuk spel, maar deel voor deel wordt het saaier en eentoniger, vind ik.

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 9 van 9 (111 Weergaven)

Mss wel goed om te weten is dat MW3 meestal nogel "snel" gaat, op kleinere maps. Als je iemand bent die liever rustigere shooters speelt, mss met meer mogelijkheid tot stealth is dit spel mogelijk niet echt je ding. Ook moet je er tegen kunnen dat de eerste keren je al mag blij zijn met 5 kills/20death, maar dat is eigenlijk bij elk spel dat je voor het eerst online speelt :smileyhappy: En zoals zombie-papa zegt, de glitches en zo zijn al lang opgelost, dus is echt wel goed spel.

Maar ik zou ook wel een spel kopen waar je lang offline kan van genieten zoals Uncharted 3, Assassins Creed: Revelationsofwel Brotherhood. Of nog beter en langere speelduur: GTA4 (met of zonder de 2 uitbreidingen), Red Dead Redemption (aka GTA in the Wild West, van dezelfde makers als gta dus super game). Deze laatste 2 moet je zeker voor een zacht prijsje kunnen kopen!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws