PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: Ligt het nu aan mij Of is het gewoon Dat de controllers van ps3 niet lang mee gaan

ja ik zit dan Wel elke dag 22 uur in de game....

tuurlijk ga ik er voorzichtig mee om Bij mij is het altijd meestal dat het indrukken vaak Kapot is bij een controller of ook wel de 3r 3l  of wat ever die knop ook mag heten

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Re: Ligt het nu aan mij Of is het gewoon Dat de controllers van ps3 niet lang mee gaan

*22 uur per dag.

We've got an internet tough guy over here boys.

-
Live By Honour, Kill By Stealth

LOL, 22 uur per dag XD

sorry, daar moest ik even smakelijk om lachen :'-)

Level 1

Level 1
NL-MEURS-NL
Bericht 14 van 20 (80 Weergaven)

ik kan me niet voorstellen dat bijna niemand hier last heeft van de l3 en r3 de knuppeltjes slijten gewoon heel snel waardoor er veel stof vanaf komt en in de controller komt  dat is volgens mij het probleem . 1 controller ligt het knuppeltje er bijna vanaf en vooral als ik call of duty speel dan slijten de knuppeltjes erg snel in

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 15 van 20 (78 Weergaven)

Mmm ik had daar wel last van met de PS2 controllers. Misschien ga ik er nu iets anders mee om.

Level 1

Level 1
raoul-KLINK
Bericht 16 van 20 (76 Weergaven)

ik heb/had 4 controllers

1tje van 5 jaar oud van me eerste ps3 is kapot gegaan toen die van de trap viel

daarna nog 2 van mijn SLIM 2.5 jaar terug 

en daarno nog een LED Controller met allemaal led lampjes erop sinds 1 jaar

Level 5

Level 5
GuitarHero-NL
Bericht 17 van 20 (76 Weergaven)

LOL! 14 controllers... Hou op man, dat ligt echt aan jou, ik heb mijn ps3 al 5 jaar (2 weken geleden wel nieuwe moeten kopen) en in die tijd heeft 1 controller het begeven... En dat was mijn eigen schuld omdat ik er koffie overheen morste... Anders deedie het nog steeds. Controllers van Sony zijn heel robuust, ik heb de mijne echt wel een paar keer laten vallen, maar de tril functie werkt nog steeds, op al mijn 3 controllers, bij de PS2 controllers was de tril functie veel sneller kapot... :smileytongue:

Level 4

Level 4
k1llabeastie
Bericht 18 van 20 (73 Weergaven)

22 uur per dag? Jezus...

--------------------------------------
Join the Battlefield!

22 uur per dag kan niet eens.... Ja kan wel natuurlijk, maar dat hou je maximaal een dag of 3-4 vol. Dit is gewoon zo'n overdreven opmerking... Hoe gaat 'ie anders naar z'n werk/school, hoe slaapt 'ie etc....  Zelfs als games reviewen je werk is, speel je niet zoveel op een dag :'-)

Member

Member
CVW959
Bericht 20 van 20 (50 Weergaven)

Misschien toch nog wat voorzichtiger mee omgaan, ik heb mijn controllers al 5 jaar en heb nog geen problemen gehad.

Get your Portable ID!

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws