PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 5

Level 5
Takie_san
Bericht 21 van 31 (386 Weergaven)

Re: Mensen met een xbox 360 en ps3 - welke meer fun??

Ik heb ze hier ook alledrie staan. De Wii is meer een virus, je ziet het je speelt het. En denkt dat wil ik ook, zo gaat het dan ook met je vrienden heb je dat ding in huis, dan staat hij 97% van tijd werkloos in de hoek.

De Ps3 is een wereld apparaat, er zijn en komen ondertussen steeds meer leuke games. De Xbox360 is ook een mooie machine, met helaas redelijk wat uitval. Bij mij staan en bestaan deze machines  gewoon naast elkaar. Ze bijten elkaar niet:smileywink:  Ik heb bv gekozen met Soulcaliber IV voor de xbox360 versie, waarom denk je ... ik vind Yoda pers. leuker dan DarthVader. Call of Duty 3 & 4 heb ik voor beide machines, waarom tsjaa kwam zo uit zullen we maar zeggen. Xbox live is erg goed geregeld, maar je moet er dan ook €60,00 per jaar voor betalen (kan ook goedkoper hoor :smileywink: ) Heb over psn netwerk ook niet veel te klagen en dat is gratis. Zou alleen wat meer oude arcade games zien in de store, net als bij de Xbox. Zou bv graag galaga op mijn ps3 willen spelen. Ik hou pers. wel van die oude arcade games... gewoon ff lekker tussen door.

Mocht je voor de Xbox360 kiezen, neem dan in ieder de Elite versie. Of neem ze gewoon allebij :smileywink: Als je echt niet kan kiezen.

takie_san
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Ik heb dan wel geen 360, maar verwacht niemand hier dat de ps3 qua graphics de 360 niet zal gaan overtreffen over een jaar ofzo?

De PS3 moet snel meer RPG games gaan krijgen, dat was voorheen een sterk punt van de PS2, echter nu komen er meer op de 360 dan de PS3 uit. Hopelijk is Fallout3 de moeite waard!!! Disgea 3 voor mij in ieder geval niet.

Het belangrijkste minpunt IMO aan de PS3 is het feit dat je continu aan het wachten bent op nieuwe services. De ingame muziek die bij weinig spellen aanwezig is / Home dat uitstel na uitstel heeft, ga zo maar door. Maar goed de volgende generatie zal in ieder geval een goede basis hebben online.

Zodra GT5 uitkomt, schieten trouwens de PS3 verkopen de lucht in, aangezien de userbase van GT reeks ook veel koopkrachtige 30ers aanspreekt die hierop wachten.

Een belangrijk minpunt aan de 360 vind ik de HDD die alleen van microsoft te krijgen is en tevens (dan spreek ik over een tijdje terug) het feit dat er 360 waren zonder HDMI e.d.

Qua gameplay/games kan ik niet objectief oordelen aangezien ik alle sony consoles heb gehad en nooit een microsoft console.

Gewoon even wat

Beta Tester
Ngai
Bericht 23 van 31 (373 Weergaven)

Zit toch echt te twijfelen of ik een 360 erbij wil kopen.
Zijn toch wel wat gave spellen die ik wil spelen. Mass Effect, Inifinte Undiscovery, Last Remnant en nog een aantal.
Last Remnant is volgens mij timed-exclusive? Tis hopen dat ze toch maar gaan over porten.
Ben eigenlijk al tevreden genoeg met m'n prachtige ps3, maar het gaat echt maar om die paar spelletjes :smileysad:

ik heb de PS3 en ik ben niet meer de gamer van vroeger ik ben tegenwoordig ook een zware film verzamelaar (DVD en nu ook blue-ray) ik heb vroeger de kat uit de boom gekeken wat het eigenlijk ging worden in de toekomst Blue-ray of HD-DVD. Sony had bij de lancering van de PS3 gewoon veel teveel achterstand bij de ontwikkeling van de basis software, maar ze werden zwaar opgejaagd door de keuze van de Amerikaanse filmstudio's tussen Bleu-ray en HD-dvd

Ondertussen zijn de meeste van deze problemen opgelost en is de PS3 een klasbak geworden ik ga de 360 niet afbreken maar HD dvd is weggevallen en qua mogelijkheden is de PS3 sterker, maar hij loopt achter ik zit al bijna anderhalf jaar te wachten op Final Fantasy XIII hier gaan we zien waarvoor de PS3 gemaakt is. De 360 krijgt ook zijn versie maar die moeten ze downsizen vanwege het verschil in media.

RPG zal wel beter zijn voor en op de PS3 maar de 360 is voor de meeste games zeker even goed en hij is nog steeds goedkoper.

Als middenweg tussen multimedia en gamen ben ik meer dan gelukkig met mijn ps3 ik twijfel soms om een 360 bij te kopen, maar ik heb er toch nog altijd geen gekocht, en dat zegt dan ook wel genoeg....

Level 1

Level 1
fisher007
Bericht 25 van 31 (352 Weergaven)

Ik heb ook een Wii,,,Hij heeft een virus, omdat hij al een half jaar stof aan het vangen is. Ik doe er nooit iets mee....de games op de Wii zijn zwaar slecht....

Level 1

Level 1
Ruben4321
Bericht 26 van 31 (329 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Ngai schreef:
Zit toch echt te twijfelen of ik een 360 erbij wil kopen.
Zijn toch wel wat gave spellen die ik wil spelen. Mass Effect, Inifinte Undiscovery, Last Remnant en nog een aantal.
Last Remnant is volgens mij timed-exclusive? Tis hopen dat ze toch maar gaan over porten.
Ben eigenlijk al tevreden genoeg met m'n prachtige ps3, maar het gaat echt maar om die paar spelletjes :smileysad:

Ik zat juist met hetzelfde probleem als jou in januari. :smileywink:

Ik heb mijn 360 niet zo lang dus, en was al tevreden met mijn PS3. Nu ben ik echt tevreden dat ik dan toch een 360 heb gekocht, het krijgt ook de meeste 'gametijd' van mij. En aangezien je RPG's wilt, dan raad ik het je aan! :smileywink:

Je kunt een 20GB-versie met HDMI en 2 spellen kopen voor 270 Euro. Binnenkort wordt dat zelfs 60GB. Redelijk goedkoop voor wat je krijgt gamewise gezien.

En als ie kapot gaat, dan heb je nog je PS3 en vice versa. :smileytongue:

Bericht bewerkt door Ruben4321 op 09-09-2008 06:56 PM

Level 3

Level 3
pplakke
Bericht 27 van 31 (317 Weergaven)

DanguiBe schreef:

Ik weet niet of de xbox360 gaat dalen in de prijs, dat zul je moeten afwachten of eens gaan informeren op het xbox forum.

Van lag met de xbox heb ik zelden of nooit last. Let wel op dat je wel een goede verbinding moet hebben. Als je verbinding niet goed is, ga je natuurlijk altijd lag hebben.

Daar ik met mijn ps3 niet online game, kan ik niet uit eigen ervaring spreken of het aan de ps3 ligt.

Ik speel met mijn wii mario kart online en heb ook nog nooit last van lag gehad.

Ik heb als verbinding telenet turbo en mijn ps3 en xbox360 hebben verbinding met switch via een internet kabel en mijn wii heeft een draadloze verbinding met een accesspoint van linksys.

En splinter cell zou een exclusieve game worden op de xbox360, maar wie weet komt hij later ook uit op de ps3.

Heel toevallig behoort deze game ook tot mijn favorieten en hoop ik op een goede uitgewerkte mp

mvg

Dangui

ik wil gewoon spelen voor de goede gamplay en het verhaal de online van splinter cell

kan me niets schelen op de vorige was die trouwens niets waard.

dan hoop ik op een ps3 port.

en de lag liegt niet aan mijn verbindingen want ik heb nu net getest en kijk het prenje maar.

splinter cell gaat trouwens totaal veranderen meer assasins creed achtig tusen het volk inplaats van donkere kamertjes enz.

dus ik ga nog zien hoeveel het me op die moment van uitkomen nog intreseert ................... 

http://www.speedtest.net/result/320765422.png 

pplakke TrophyCard
NipponExpress
Bericht 28 van 31 (287 Weergaven)

De enigste reden voor mij om een Xbox360 te kopen is Fable2. Maar om nou een paar honderd euro voor die game neer te leggen, gaat me toch een beetje ver..

Level 1

Level 1
DanguiBe
Bericht 29 van 31 (284 Weergaven)

pplakke schreef:

ik wil gewoon spelen voor de goede gamplay en het verhaal de online van splinter cell

kan me niets schelen op de vorige was die trouwens niets waard.

"Dat is de persoonlijke smaak, die verschillend is voor elke gamer" 

dan hoop ik op een ps3 port.

"Je zult niet de enige zijn die dit hoopt"

en de lag liegt niet aan mijn verbindingen want ik heb nu net getest en kijk het prenje maar.

"Goed voor u, hopelijk kun je wel de oorzaak vinden"

splinter cell gaat trouwens totaal veranderen meer assasins creed achtig tusen het volk inplaats van donkere kamertjes enz.

"Hetgeen we zullen moeten afwachten op moment van release. Maar aan de huidige trailers te zien, zal dit inderdaad zo zijn"

dus ik ga nog zien hoeveel het me op die moment van uitkomen nog intreseert ................... 

"Uiteraard"

http://www.speedtest.net/result/320765422.png 

mvg

Dangui

Nec spe, nec metu

Level 3

Level 3
pplakke
Bericht 30 van 31 (265 Weergaven)

[ Bewerkt ]

ik weet van waar de lag komt hoor dat liegt aan EA zelf want het staat bij hun fixes die gaan komen bij de volgende update van bad company.

--

inderdaat dat is duur maar als ie maar 140 zouw kosten en dan kan ik er nog wel wat games voor kopen maar als ze hem niet afslaan zoals in de usa dan zal ik maar geen splinter cell spelen en hopen op een port en anders is het splinter cell gedeelte voorgoed gedaan voor mij.

aka_Nero: Berichten samengevoegd.

Bericht bewerkt door aka_Nero op 11-09-2008 08:41 AM
pplakke TrophyCard
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws