PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 11 van 42 (138 Weergaven)

Re: Nieuw PlayStation 3 model op komst ?

[ Bewerkt ]

ik vind hem er goedkoop uitzien , maar toch nog mooi 

zo een opzij schuif systeem is nog altijd beter dan een klep versie die omhoog gaat 

alleen die 6 gb snap ik niet echt !!!! geef een 160 gb 320gb en een 500 gb  kan ik goed snappen 

maar een 6g = zou ik als winkelier (moest ik het zijn )aan niemand aanraden .

ik hoop zo als ieder dat de ps4 er juist  zeer snel komt

1 = er ps3 games op kunnen gespeeld worden , desnoots via updates = maar is een must !!!!

2 = er onmidelijk een grote hd inzit 

3= winkel versie en digitaal games , bijde 100%

4= geen online verplichting + digtale prijzen die min 10 -15 € goedkoper zijn mits heel wat besparingen op vervoer en tussen pers. en geen disk drukken en geen hoesje.

5= onder budget van 500 €   crysis is op dit moment ook voor de gewoone mens zeer gevoelig .

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 12 van 42 (119 Weergaven)

[ Bewerkt ]

16 gb is meer voor de mensen die hem als blueray speler willen gebruiken denk ik.

Hou is op over die PS4 , we zien dat ding op een dag ooit wel komen en we zien wel wat die bevat. Er komen nog genoeg games op de PS3 uit die ik wil spelen :smileyhappy: ( Persona 4 Arena , Doa 5 , Final Fantasy XIV )

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 13 van 42 (97 Weergaven)

ben jij op je teentje getrapt zeg :smileyhappy:

ik ga zeker nog vaak op mijn ps3 spelen en ja er kommen noch wat games uit
maar toch zijn veel games geremd door de hardware ( dat is mijn mening en dat moet jij maar is leren te respecteren )
jij wilt nog 10 j voort met ps3 = is jouw keuze
ik wil vernieuwing om juist betere en grotere games te krijgen die geen mijl achterlopen op de pc wereld !

en 6 gb kan men altijd gebruiken als ge nog een andere hd hebt en u ps3 naar de voeten is .
ik koop liever een nieuwe dan hem te laten herstellen.

monoliet schreef:

maar toch zijn veel games geremd door de hardware ( dat is mijn mening en dat moet jij maar is leren te respecteren )
ik wil vernieuwing om juist betere en grotere games te krijgen die geen mijl achterlopen op de pc wereld !

en 6 gb kan men altijd gebruiken als ge nog een andere hd hebt en u ps3 naar de voeten is .

Lees jij je eigen post nog eens en dan opnieuw dat dikgedrukte... als het bij iemand lijkt of ie op z'n teentjes getrapt is dan ben jij het wel zo zit je te verdedigen XD

Level 5

Level 5
y0uknOwWh01aM
Bericht 15 van 42 (85 Weergaven)

Toch is het aller eerste 60Gb model van Maart 2007 nog steeds de mooiste met het glimmende 'PLAYSTATION 3' aan de bovenkant en kaartlezer + 4 USB poorten. :smileywink:

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 16 van 42 (83 Weergaven)

[ Bewerkt ]

y0uknOwWh01aM

totaal met je eens:Thumbs:

Level 3

Level 3
monoliet
Bericht 17 van 42 (82 Weergaven)

[ Bewerkt ]

fantasyfreak

ik bedoel er mee dat ieder een andere opinie heeft en ik respecteer de zijne en ook ieder ander zijn mening .
maar blijkbaar heeft meneer moeite dat ik een andere mening heb,

en ga jij nu ook niet niet afdwalen en tekst fouten of zinsbouw bekritiseren doe ik ook niet aub !
verdedigen van iemands mening = een recht

als ik iets vraag naar sony vind meneer het nodig om alles beter te weten ! zie rainbow moon artikel !
ik stel gewoon iets vast en geef dit door en verwacht antwoord van sony of in dit geval een moderator die meer weet over dit ( zal dat er bijschrijven in vervolg ! )

dat mensen een andere mening hebben en dat ze wel een ps4 willen is ook hun recht .
mensen die willen blijven met hun ps2/3 of psp = goed voor hun en ook hun recht
als er problemen zijn in de store of verbeteringen kunnen door gegeven worden waarom zou men dat niet mogen doen ?

als ik opmerkingen maak schiet mij aub niet af , ik wil gewoon aandacht geven voor verbetering door mijn mening te zeggen
wanneer ik content ben hoort ge mij gewoon minder en kommen er af en toe complimenten ( geloof mij dat kan ik ook )
als ge mij niet zou horen = zit ik bij de concurrentie :smileywink:

Level 5

Level 5
GuitarHero-NL
Bericht 18 van 42 (77 Weergaven)

heb 3 maanden geleden al een nieuwe gekocht, hdd zit alweer op het randje maar dan bouw ik liever een nieuwe schijf erin dan dat ik een nieuwe ps3 ga kopen...

monoliet schreef:

fantasyfreak

ik bedoel er mee dat ieder een andere opinie heeft en ik respecteer de zijne en ook ieder ander zijn mening .
maar blijkbaar heeft meneer moeite dat ik een andere mening heb,

en ga jij nu ook niet niet afdwalen en tekst fouten of zinsbouw bekritiseren doe ik ook niet aub !
verdedigen van iemands mening = een recht

Waar zie jij dat ik iets zeg over tekstfouten of zinsbouw? XD Ik let daar nooit zoveel op (tenzij het echt onleesbaar is van iemand) en zal er alleen over beginnen als ik het niet kan lezen :smileywink:

Ik zei alleen dat je je eigen post nog eens moest lezen, omdat het dus leek alsof je zelf op je teentjes getrapt was omdat je zo jezelf zat te verdedigen en shadow zat aan te vallen :smileywink:

Tuurlijk mag ieder z'n eigen mening hebben en wat er tussen jou en shadow verder speelt op de rest van het forum daar bemoei ik me niet mee. Ging er alleen even om wat ik hier zag :smileytongue:

Ik respecteer ieders mening (tenzij het wel hele rare dingen zijn :smileyvery-happy: )

monoliet schreef:

Sowieso vind ik persoonlijk dat we al ver voor lopen op de PC wereld. Games komen alleen maar slechter uit voor de PC. En games zijn groot zat voor de PS3 onder ander ook online. Ik zou namelijk niet willen dat ze de maps van battlefield even groot doen als de PC wereld, dan word het eerder verstoppertje dan leuk.

En Playstation 3 word telkens beter met service, games en DLC. Dus waarom zou Sony stoppen met de PS3 en opnieuw beginnen met de PS4. Want iedereen weet als ze weer met een nieuwe console/handheld komen is het altijd de slechtse release ooit, en begint het pas te leven na een jaar.

Nee van mij mag Sony door gaan met de Playstation 3, ze kunnen er nog genoeg uithalen.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws