PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden
Geaccepteerde oplossing

Nieuwe playstation3 loopt vast! (BF3)

Beste mensen,

Na dat mijn oude playstation steeds sneller en vaker begon vast te lopen heb ik maar een nieuwe aangeschaft.(na toch getwijfelt te hebben)

Nu ben ik in bezit van een slim a 320GB. Echter na een uurtje Battlefield 3 te hebben gespeeld tref ik al twee keer een dikke vastloper. (ik kan niets doen behalve de ps3 uitschakelen). Dit maakt het game er niet leuker op en het vertrouwen in de producten ook niet.

Is dit een oorzaak in de game of heb ik een slechte ps3 aangekocht?

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 5

Level 5
vlieg123
Bericht 2 van 18 (1.330 Weergaven)

Re: Nieuwe playstation3 loopt vast! (BF3)

1 ofwel heb je te kampen met internet connectie problemen

2 ofwel niet volle vermogen op je ps3

3 garantie en terug brengen

4 update altijd je spel en patches ook

5 speel zolang je wil,al is het 2 dagen aan een stuk, je moet gewoon niet altijd je ps3 aan  en  uit zetten, gewoon continu aan en een lange tijd uit zetten daarna

6 controleer al je spellen op krassen of stof,en schaf u eventueel een vezel doekje aan.

(een vriend van mij heeft gewoon alltijd vollebak krasssen en plekken op zijn spellen,ik zeg hem dat hij ooit de dupe gaat zijn,maar dat intereseerde hem geen bal.dus dat toonde hij aan voor mij voor de gek te houden.1 gebruiken als een serviette,2 altijd nooit in dooskes steken,gooien,naast drinken leggen...)

etc.er staan er dus honderden op,en wonder bij wonder geen enkele faut in zijn games:Stupid:

7 zet je ps3 in een koele of toch zeker in een open ruimte,kast mag ook maar wel met geen plaat van achter.

8 zoek het zelf uit:xLol::Stupid::Evil:

Shooter fanaat en Free roam fanaat
The only easy day was yesterday we feel no fear for getting shot

Level 8

Level 8
ShadowhunterrX
Bericht 3 van 18 (1.321 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Mag ik vragen.

- Wanneer
- Welk Level
- Hoelang potje

Je kan proberen de game data te verwijderen , alleen dan moet je wel weer als je DLC , Online pass en Patches opnieuw downloaden.

De game heb ik gisteren voor het eerst op mijn nieuwe playstation3 geinstaleerd  inclusief de nieuwste updates.(game speelde ik al eerder op mijn ouden ps3). Vervolgens nog geen uur denk eerder half uur a driekwartier gespeeld. waarna tweekeer volledige freeze. (lees dat het veel voorkomt bij BF3) maar ben nu toch onzeker of het niet aan de PS3 ligt.

Staat wel in een kastje maar de deurtjes staan helemaal open en achterin zit één gat voor lucht en kabels.

Soms helpt het om de gamebestanden (niet de savefiles) te verwijderen en de game nog eens opnieuw te laten installeren. En dan ook de DLC, online pass etc. even opnieuw. Maar als je die tijd niet hebt zou ik gewoon je PS3 omruilen

maar vastlopers zijn dus echt niet normaal haal ik hier uit.

Jullie hebben dit niet?

heb weleens dat de PS3 vastloopt met BF3 ja, maar dat is eens in de zoveel tijd en meestal tijdens het opstarten van de game waar je "loading" rechtsonder ziet =/ zal ook wel (net als vaak bij CoD) aan de game liggen, maar je PS3 omruilen voor de zekerheid kan ook geen kwaad, want stel dat het wel daar aan ligt :smileywink:

Overlaatst op pu.nl  gelezen dat je eerst de game moet installeren en dan pas updaten.

Misschien ligt het daar aan.

Level 1

Level 1
Stonesthrow
Bericht 9 van 18 (1.276 Weergaven)

Ik heb exact hetzelfde. Heb net WEER mijn ps3 moeten uitzetten omdat hij voor de 3e keer in een halfuur blijft steken (!!!). En dat is zo continu. Bij BF3 is het overdreven, maar bij andere games zoals Max Payne is het ook van dat. De exclusives hebben er minder last van in mijn ervaring maar blijven toch ook af en toe steken. Het is ook een 320 gig slim en bij mijn 2 fatties was het nooit zo erg.. Hij draait ook enorm luid, de slim maakt sowieso meer geluid maar de mijne draait de laatste tijd nog luider dan normaal. Hij staat in een goed geventileerde plaats (gewoon op mijn tv tafel voor de tv) en ik speel dagelijks toch wel meerdere uren. Momenteel zelfs uren aan een stuk (moest ik de freezes niet meetellen) omdat het double xp is bij BF3. Ik rook ook wel veel in mijn kamer (die niet groter is dan 4 meter op 4) dus dat kan ook wel meetellen, en het warme weer zal er ook geen goed aan doen. Maar het is al een paar maanden dat hij overdreven veel blijft steken (meestal bij de multiplatformers, zelfs de goede) en veel luider draait dan oorspronkelijk. Zwaar irritant.. Ale kga nog ne keer proberen en hopen dat hij weer niet blijft steken aan het einde van een lange match ><

het heeft te maken met de game als tie echt altijd vastloopt moet je jammer genoeg een andere kopen.......

-Aimane

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws