PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: PS3 8x kapot, van sony kan ik de pot op!!

Nee ik snap je probleem van de 60GB. Al moet ik zeggen dat als je PS2 games wilt spelen nog beter apart een PS2 erbij zou kunnen kopen (kosten toch niks meer nu). Niet alle PS2 games worden namelijk (goed) ondersteund op de PS3 en ik denk dat je met een nieuwe PS3 en nieuwe PS2 goedkoper uit bent dan via Sony die gereviseerde te kopen.Enige wat je verder mist zijn 2 usb poorten en de card readers, maar die kan je apart kopen.

Maarja dat moet je ook maar net toevallig weten hoe het er 9/10 keer aan toe gaat met die gereviseerde modellen (lang leve dit forum).

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Ja, jullie hebben wel een beetje gelijk. Als ik een ps2 koop zit ik weer met een extra apparaat. Dat is dus weeer minder. Aan de andere kant, heb ik gewoon zoiets van sony moet die ps3's maar beter repareren. Ik denk af en toe echt van, dat ze die modellen gewoon weer reflowen.(zie filmpjes op internet). Dit is dus geen repareren in mijn ogen. Wat ik gewoon apart vind is dat sony gewoon een ps2 kan leveren zonder problemen en dat een ps3 60GB gewoon moeilijk is om goed functionerend naar een klant op te sturen. Met goed functioneren bedoel ik dan dat ie het minimaal 1 jaar doet zonder ylod of wat dan ook.

Ja een extra apparaat is ook niks en het zou natuurlijk gewoon goed moeten werken en goed gerepareerd worden. Helaas is dit zowel met de PS3 als met de Xbox360 het probleem dat mensen gewoon slechte apparaten krijgen thuis gestuurd.

Maar zoals ik zei hoop ik dat ze nog iets voor je kunnen doen en als dat zo is laat het dan even weten hier :smileywink:

Mijn ps3 phat 40gb uit 2007 doet het nog steeds prima :smileytongue:

Ik heb hem altijd horizontaal gehad, en in mijn omgeving hebben veel mensen een ps3 :smileytongue:

Van degene die een ps3 verticaal hebben staan heben vaker ylod gekregen.

Dus ik zeg, wil je je ps3 langer mee laten gaan, zet hem horizontaal :smileywink:

Codfather

Schandalig, ik zou voor minder dit over het hele internet plaatsen, kost Sony geld en merken ze het wel op denk ik.....

Ik hoop echt dat het goed komt met jou PS3.

Er zijn zo bij die mensen bij de helpdesk die nogal heel vervelend doen, maar er zijn ook mensen daar die heel vriendelijk zijn en gerust extra moeite willen doen voor de mensen....

Level 2

Level 2
Mr_Panic1987
Bericht 16 van 44 (507 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Als ik dit zo allemaal lees sla ik straks de ps4 over.

Slechte service dus...  En zou sony niet door al dit gedoe financiële  problemen krijgen?

Zou dat niet het probleem kunnen zijn van al die opgelapte waardeloze ps3's?

Ik bedoel... sony had al slecht geinvesteerd in beveiliging,,,,, dat was wel te merken aan de PSN hack tijdje terug :smileywink:  Anders wasdat nooit gebeurd..   Probeer Xbox live maar te hacken, denk dat dat veel zwaarder zal zijn dan PSN. Mja microsoft is windows... windows is een schietschijf voor virussen en hackers, Dus logisch dat microsoft weet hoe het werkt met beveiliging :smileytongue:

PS1....  Geweldig ding... ps2... Geweldig ding...(ok.. niet echt.. toen ik hem voor het eerst aanzette en er een spel in deed bleef die meteen hangen.. winkel heeft hem dag erna dierect omgeruild... Daarna nooit meer problemen gehad)  ps3... Tja... bij de 1 is het een stuk schroot... bij de ander is die geweldig. 

PS:   heb mijn eerste YLOD gehad... en gefixt :smileywink:  Soldeerpunten waren aan het scheuren door extreme hitte die de gpu afgeeft.

Heb nu AC mx-2 op cpu en gpu...  werkt wel beter moet ik zeggen...  maar om volgende week niet weer een YLOD te krijgen laat ik hem maar ff staan...  tot ik een oplossing heb gevonden de lucht koeler te krijgen.  denk dat ik de grote fan ertuit haal..  en het hele koelsysteem opnieuw ontwerp.. wordt denk ik wel zagen in de behuizing...  mja sony weet niet wat airflow inhoud :Thumbs:

Misschien nog een vacature vrij voor mij :smileytongue:?

" If you don't need both hands on the wheel, then you're not really driving."

Mr_Panic1987 schreef:  Probeer Xbox live maar te hacken, denk dat dat veel zwaarder zal zijn dan PSN.

PSN was pas na een paar jaar gehackt, bij Xbox was dit al in het 1ste levensjaar :smileytongue:

Nou, het is toch nog allemaal goed gekomen. Mijn account is toch op een of andere manier gereset. Dus kan gewoon weer activeren en dingen downloaden. Dit was namelijk geblokkeerd. Ik durf alleen mijn 60gb nu niet te activeren, ben als de dood dat ie het weer begeefd binnenkort. Ik heb dus alleen de slim op dit moment geactiveerd. Ik heb op verschillende internet forums mijn beklag over sony gedaan. Heeft toch geholpen.

Ik dacht trouwens dat het xbox live netwerk nog nooit gehackt is geweest. Volgens mij bedoeld Mr-Panic dat de dvd-drive gehackt was binnen het jaar en dat klopt wel. Ik heb zelf namelijk ook een xbox360.

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 19 van 44 (420 Weergaven)

Mooi dat je ff meld dat een deel van je probleem verholpen is. Zou persoonlijk die 60GB ook gewoon niet meer activeren. Je zegt zelf dat je die nodig hebt voor PS2 games dus is PSN netwerk niet echt nodig lijkt me.

Verder als ik zo ff jou berichten lees moet ik zeggen dat je wel erg veel pech hebt met je PS3. Dat is natuurlijk vervelend maar denk dat er andere bedrijven zijn die al hadden gezegd dat jou garantie echt op is...

Tevens moet ik zeggen dat de rede waarom je een 60GB versie wilt behouden gebaseerd is op PS2 games, Ik je toch echt zou aanraden zoals eerdere hier, een PS2 te kopen. Kosten bijna niks meer en is veel kleiner en nu heb je ook 2 apparaten. Ik persoonlijk vind het altijd al apart dat er mensen zijn die nog PS2 games spelen...

Ik zelf heb een PS3 80GB origineel waar ik wel gelijk een 320GB HDD in heb gezet. Sinds december 2008 nog nooit problemen mee gehad.

2 vrienden van mij hebben de release PS3 60GB (die altijd horizontaal staan) (en bij 1 van de vrienden zelfs altijd met de knop achterop uit gezet wordt) (bij de andere precies het tegenovergestelde, bijna altijd aan ivm films kijken voor de kids) Die zijn in begin 2009 ook omgezet naar een 320GB HDD. En hebben nog nooit problemen gehad met dat ding.

Verder heb ik vanaf het begin altijd een vreemde smaak gehad bij de garantie van de PS3. Voor een bedrijf dat roept dat de PS3 een levensduur moet hebben van 10 jaar.... Denk ik dat de PS3 ontwerp fouten er toch nooit hadden mogen zijn. Ik zelf was iig niet van plan om 3 PS3's te kopen om die 10 jaar vol te houden ;-)

Ik mag natuurlijk niet klagen want hij doet het nog gewoon perfect maar toch. Suc6 iig met de verdere afhandeling mochten er weer problemen komen. En procentueel gezien heb jij daar best veel kans op.
Check mijn website! Updated 12/05/2013

Ik snap jullie reacties ook wel. Er is namelijk nog een reden dat ik 2 ps3's heb. Ik gebruik de 60GB niet alleen voor ps2 spellen , maar ook voor het 3D gamen en films te kijken. De slim is namelijk op een versterker aangesloten via hdmi die geen 3D support levert. De 60GB heb ik rechtstreeks aangesloten op de tv aangesloten. Die loopt verder met een toslink naar de versterker loopt. 2 ps3's waren goedkoper dan een nieuwe versterker. Dus het is niet dat ik die 60GB voor ps2 spellen heb. Volgens sony maakt het geen hol uit of ik nu de 60GB als 3D console gebruik. Dus dat moet niet uitmaken. De reden dat ik voor de slim via de versterker heb gekozen (geen 3D) is dat deze DTS-HD en Dolby TRUE HD uitstuurt en de 60GB dat niet doet. Dus het zijn wel wat meer dingen waarom ik de 60GB niet zomaar kwijt wel.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws