PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Re: PS3 toch kopen?

Dat is absoluut geen dom idee ! Je vermaakt je er prima mee , vrienden maken is simpel , vele games zijn spotgoed koop en je kan je er uren mee vermaken , ONLINE SERVICE IS GRATIS wat heel belangrijk is en je hebt vele mogelijkheden op ps3 ( t.o.v xbox 360) zoals de PS plus service die geweldig is , Playstation Home ect..

Kortom een PS3 is het zeker waard om te kopen ( Als je twijfelt tussen ps3 en xbox 360 koop ps3 , ik heb ze beiden en de ps3 is veel beter qua service ect. :smileyhappy: )

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
MVP
CyberDie21
Bericht 12 van 14 (125 Weergaven)

Beetje vreemd om het hier te vragen... iedereen zal hier zeggen dat het een dom idee is... uhm GOED idee is.

Je kan er zo veel mee, spellen op spelen, blu ray films op kijken, Vidzone voor je muziek, digitaal fotoalbum van maken. Je kan chatten met de PSN vrienden, gratis gebruik maken van het PSN netwerk.
Er zijn een groot aantal goede spellen; Infamous, Killzone, Uncharted, Battlefield, Call of Duty. En hele goede PSN games, zoals Journey, Flower, BF 1943...

Maar ja dat zal iedereen hier al wel verteld hebben :smileytongue:

Geloof het of niet, er was een tijd dat ik twijfelde om een PS3 aan te schaffen, dit kwam omdat ik studeerde en van hot naar her ging, dus wilde ik liever een handheld console.

Maar nu was het toch echt tijd voor een PS3, ik had nog geen televisie hier in Engeland dus die moest ik ook nog kopen, maar in totaal was ik zo'n £350 pond kwijt, dus dat was redelijk te doen. :smileyhappy:

Zelfs als je geen hardcore gamer bent heeft de PS3 je inderdaad erg veel te bieden, zoals CyberDie al aangeeft. En exclusieve spellen zoals InFamous, de Uncharted serie en Little Big Planet om maar wat te noemen zijn toch wel erg vermakelijke titels!

Level 3

Level 3
RFCB23
Bericht 14 van 14 (97 Weergaven)

Een PS3 moet je zeker hebben,ik geef je 1 raad koop GEEN Xbox of een 2e hands PS3.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws