Beantwoorden

Re: Playstation 3 [60GB] loopt steeds vaker vast

Beste mensen,

bij mij loopt het alsmaar vast ik probeer mw3 te spelen zie ik de disc staan ik klik erop dan staat er een fout melding als ik heel de tijd disc in disc uit ps3 aan uit dan ziet tie het spel niet en ook al kon ik spelen dan liept tie gelijk vast

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
hesses1
Bericht 82 van 87 (210 Weergaven)

k heb dat probleem ook 1 x gehad en toen werd mij gezecht dat het kwam door stof in de van dus je moet hem af en toe goed door blazen aan alle openingen en k heb het niet meer gehad 

Delen
Member
SeriousKGB
Bericht 83 van 87 (204 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Good evening,

*snip*

[edit] door pandapandora: Naming & shaming niet toegestaan, verkeerde taal en erg off-topic. Please stay on topic and do not name and shame. Thank you/ Dankjewel.

Delen
Banaan_us
Bericht 84 van 87 (182 Weergaven)

Ja, de mijne heeft het ook zitten door mw3. Sloeg plots vast na een spel online. Moest hem resetten. Wil ik hem terug opstarten, kan hij geen discs meer lezen. Heb alles al uitgeblazen ect. Binnenkort ga ik hem wel eens openhalen en zien wat ik er nog aan kan doen. Anders zal het een nieuwe worden.

Ach ja, heb er zo'n 4-5 jaar probleemloos met gegamed, en zo te horen is dat toch redelijk uniek met de fat versie :smileytongue:.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Delen
Member
qbertq
Bericht 85 van 87 (176 Weergaven)

ik heb er nog een 60g van het begin maar deze kan nu wat rusten, ik speel skyrim op pc.

Q

QH
Griaß euch die Madln, Servas die Buam
Delen
Member
prof-marokaan10
Bericht 86 van 87 (107 Weergaven)

je moet de aan en uitknop 7 sec inhouden

Delen
Beta Tester
MrLopes
Bericht 87 van 87 (101 Weergaven)

Ik had last van het zelfde probleem! Games ingeleverd bij game mania veel korting vangen PS3 slim 320GB kopen!

Aan elkaar gekoppeld met een utp kabel data over gezet en klaar was ik! Zag de bui al hangen dat ie binnenkort zou sterven ben blij dat ik het voor ben dit keer.:Wink:

MrLopes Trophy Card
Delen