PlayStation®3 Algemene Discussie

Beantwoorden

Level 3

Level 3
Evil-Virus
Bericht 531 van 664 (987 Weergaven)

Re: wat ik graag wil zien op de ps3 zijn meerdere dingen   be...

THP-HoutwormNL schreef:

wat ik graag wil zien op de ps3 zijn meerdere dingen

losse HDDs te kopen die kan je namelijk makkelijk verwisselen

Bericht bewerkt door THP-HoutwormNL op 23-01-2009 06:28 PM

Bestaan van in het begin, gewoon naar de winkel stappen en eentje kopen

THP-HoutwormNL schreef:

directe toegang tot je PC overzetten van muziek films etc dat werkt wat irritant met een mp3 speler

Bestaat ook in verschillende freeware pc programmes

- windows mediaplayer
- Nero Media Home

- Tversity
- Java ps3 mediaserver

THP-HoutwormNL schreef:

een betere media player gewoon ingebouwd niet een los programma dat je eerst moet opstarten

betere ondersteuning voor plugins zoals flash divx

PS: INGAME SCREENSHOTS EN FILMPJES MAKEN

Een video opstarten duurt niet lang volgens mij, toch niet langer dan bij een gewone dvd/bluray spele! En de ps3 ondersteunt echt veel soorten codecs, doet hij het niet moet je ze maar even omzette op pc of streamen met een media server.

THP-HoutwormNL schreef:

mogelijkheid om te chatten met vrienden terwijl je games speelt en dan bedoel ik ook als je een

ander spel speelt

meer games

pre paid kaartjes voor de store

mogelijkheid om clans te kunnen starten en dan niet via een goedkope website maar in PSN zelf

eigen muziek tijdens games

Ingame screanschots en films

Zou wel leuk zijn als sony eindelijk hun focus meer terug op de Gamer richt en niet hun tijd verprutst zoals in de laatste firmware update. Dat foto-programma kunnen sommige wel leuk vinden maar wie zet zijn ps3 aan om foto's te bekijken wanneer het sneller gaat op pc?

THP-HoutwormNL schreef:

psp films en games spelen op de ps3

beter browser kijk wat mozilla kan betekenen

trophys op je draagbare ID

meerdere appilicaties tegelijk kunnen gebruiken dus game en internet browser bvd

Verspilling van geld en tijd, eerst de belangrijke dingen zoalsde hierboven genoemde.

_-~[ Death has a thousand faces, Evil has only one ]~-_

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

als ik jouw post zo zie neem ik aan dat je geen psp hebt je moet ook denken aan een ander

maar ik ben het wel met je eens over bvd dat foto programma

maar zoals ik net al zij we zijn niet de enige er zijn daadwerkelijk mensen die geen games hebben

en alleen gebruiken als mdia center

mijn vader is hier een voorbeeld van

maar de meeste dingen nemen niet eens zoveel tijd in beslag

bijvoorbeeld een betere browser stel je voor mozilla playstation hoeft daar weinig aan te doen alleen contact opneen en in de update zetten

want mozilla zal dan een firefox voor playstation gaan maken

meeste dingen nemen niet zoveel tijd in beslag 

wat je zij over media center

dan bedoel ik niet een crappy windows programmatje maar iets van sony

media manager voor psp bijvoorbeeld

je kan op en af halen

bij media player van windows kan je alleen via PS3 dingen afspelen

en alleen media je kan niet op de root van je pc komen dat zou het gebruik een stuk makkelijker maken

THP-HoutwormNL schreef:

psp films en games spelen op de ps3

beter browser kijk wat mozilla kan betekenen

trophys op je draagbare ID

meerdere appilicaties tegelijk kunnen gebruiken dus game en internet browser bvd

Verspilling van geld en tijd, eerst de belangrijke dingen zoalsde hierboven genoemde.

deze updates stellen niks voor psp op ps3 aansluiten en je zou moeten kunnen kijken

de browser neemt voor sony bijna geen tijd in beslag

trophys op je draagbare ID kan wat langer duren maar ze blijfen maar achterlopen op xbox waarom denk je dat xbox vaker is verkocht zulke dingen zijn aantrekkelijk voor gamers

meerdere appilicaties tegelijk stelt ook niks voor alleen de beveileging eraf halen

deze dingen nemne geen of nauwlijks tijd in beslag dus waarom niet eerst de kleinere dingetjes oplossen

zodat de ps3 een betere console wordt en dan vol gaan richten op het grotere werk

alsnog hebben

alle voorgenoemde dingen voor mij de grootste waarde

Website is tijdelijk OFFLINE excuses voor het ongemak

Level 3

Level 3
Evil-Virus
Bericht 533 van 664 (958 Weergaven)

Al di psp featers zijn in mijn ogen nutteloos omdat de psp zonder ps3 even goed werkt, je hebt die toch gekocht vanwege de draagbaarheid en niet om op een tv te spele, Trophys zijn leuk maar waarom op een draagbare ID? Dat maakt de console niet beter, games doen dit. En k kan nogtans met Tvercity alle ondersteunde filmpjes, muziek en fotos rechtreeks van pc naar ps3 kopieren. De browser is wat trager maar hij doet zen werk, dit bericht is zelfs gemaakt met de ps3! En ten laatst denk ik niet dat alles zo makkelijk is om te ontwikkele, anders hadden we het allemaal al. Hopelijk krijgt iedereen iets dat hij leuk vind in de volgende update, ook jij houtwormNL
_-~[ Death has a thousand faces, Evil has only one ]~-_

Level 1

Level 1
jedagelijkse
Bericht 534 van 664 (942 Weergaven)

Re: Wat ik in de PS3 software nog mis

Sony belooft wel meer dingen ) daar ging het niet om  trouwens wat jij allemaal op noemt valt bijna allemaal onder microsoft productie en msn helemaal

ps3 heeft al zulke fucties laten ze eerst maar eens een goed werkende console uit brengen dan de rest

j

Level 3

Level 3
Chr1zzly
Bericht 535 van 664 (897 Weergaven)

Als je tijdens het afspelen van mp3's op de PS knop duwt en naar de XMB gaat dan kun je vanuit de XMB niet meer naar het volgende of vorige nummer met L1 en R1. Omdat die knoppen toch niet gebruikt worden in de XMB lijkt het me handig om zo vanuit de XMB van nummer te kunnen wisselen.

Level 1

Level 1
joepmk-95
Bericht 536 van 664 (850 Weergaven)

ik mis aan de playstation 3 dat ze geen PS2 spellen kunnen spelen ik wou overstappen en dat heb ik gedaan maar ik had graag gezien dat ik nog eventjes wat kon doen met me PS2 spellen want ik had er 11 en voor de PS3 maar zes

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 537 van 664 (838 Weergaven)

joepmk-95 schreef:
ik mis aan de playstation 3 dat ze geen PS2 spellen kunnen spelen ik wou overstappen en dat heb ik gedaan maar ik had graag gezien dat ik nog eventjes wat kon doen met me PS2 spellen want ik had er 11 en voor de PS3 maar zes

Ergens ben ik het wel met je eens maar ach... ik heb de PS3 nu een maand en heb 6 spellen... Maar de PS2 spellen zaten de dag erna al in een opberg doos net als de PS2 zelf :smileyvery-happy:

Check mijn website! Updated 12/05/2013

Level 1

Level 1
JohnDelta
Bericht 538 van 664 (825 Weergaven)

Veel het aangegevene is al gezegd, maar ook ik heb een klein lijstje:

Multimedia:

• MKV ondersteuning svp en eventueel een tweak voor de ruimte die dat nodig heeft.
  • Internetradio
  • Windows Media player plug in voor o.a. uitzending gemist en dergelijke diensten (IP TV? :smileyvery-happy:)

Business ondersteuning

PS3 is een consumer product, maar kan ook heel goed in een bedrijfsmatige ruimte worden ingezet. Voor jullie bij Sony een mogelijkheid om zonder veel extra kosten ook die markt open te breken :smileyvery-happy:.

In tijden van krediet crisses en als goedkoop alternatief voor laptops in vergaderruimtes van bedrijven een paar plug ins:

• Powerpointviewer - voor de presentaties
  • OpenOfficeviewer of misschien (uitgeklede) versies van Open Office. Ok ik weet dat je dat ook kan krijgen door Gele Hond op je ps3 te installeren, maar als het out of the box in dergelijke bedrijfsversies is ingebouwd, i.c. makkelijk als update is binnen te halen verlaagt dat de drempel (en de bloeddruk van menig netwerkbeheerder :smileyvery-happy:).
  • PDF reader

Verder tenslotte misschien nog iets. Zou het leuk zijn een thread op te zetten voor de vierde generatie PS3? Wat zou die moeten kunnen, wat voor interfaces willen we, wat voor schijfgroottes, wat voor verbindingsmogelijkheden, moet er een Nas functie in? Dat soort dingen allemaal.

Alvast gegroet

JD

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 539 van 664 (821 Weergaven)

Bedacht me net nog iets... ZELF de taal kiezen bij een spel!!

Ik weet dat je door wat extra moeite dit wel kan doen maar dat vind ik dus gewoon stom. Dus lijkt me dat sony wel iets kan doen hiermee, gewoon keuze menu voor je het spel opstart.

Check mijn website! Updated 12/05/2013

Level 3

Level 3
Chr1zzly
Bericht 540 van 664 (729 Weergaven)

- Het op de achtergrond syncen van je trophy's. Ik heb namelijk vrienden die bijna nooit naar de Trophy Collection gaan in de XMB dus dan kan ik de trophy's niet vergelijken omdat de gegevens achterlopen.

- De mogelijkheid om vrienden te hernoemen of eigen commentaar toe te voegen. Omdat elk id uniek moet zijn hebben sommige mensen erg vreemde namen of bestaan ze voornamelijk uit cijfers. Dit is niet handig als je een berichtje wilt sturen niet weet wie wie is.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws