Beantwoorden

Re: rapidfire ???

bedenk alleen dat je door die mod wanneer je hem online gaat gebruiken (en daarvoor is die) dat je het spelplezier van anderen bederft en je kan toch ook gewoon met skills winnen.
Ik zie het als cheaten want je doet een mod en dat hoort niet bij het spel een HS kan en mag aangesloten worden of dit kan en mag weet ik niet maar bedenk zelf wat je wilt
Wil je op zoeen manier winnen.
Wanneer ik bv vaak in een game gekilled wordt (wat best vaak gebeurt) en merk dan dat iemand een cheat/glitch gebruikt dan rappoteer ik um wel, want je verpest mijn spelplezier op een niet eerlijke manier.
Ik vind het een cheat
Ik denk niet dat iemand je iets kan maken want er zal niet veel bewijs zijn.

Ik zeg in het kader van fair play niet doen maar...... it's up to you

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken
Member
ZOMBIE-PAPA
Bericht 12 van 12 (97 Weergaven)

Re: rapidfire ???

Ik ben het met ghandi eens. ikzelf ben ook zeker geen top speler maar speel liever gewoon en ga misschien wat vaker dood. ik weet dan iig zeker dat ik alles wat ik haal eerlijk en op mn eigen skills heb verdiend.

Ook ik rapporteer mensen als ik merk dat er gecheat word of geglitched.

Ik denk dat iedereen voor zichzelf moet afvragen of je nu echt ZO graag wilt winnen dat je er dit soort aanschaffen en cheaten voor over hebt. en of dat je het zelfde plezier oplevert als dat je het resultaat op een eerijke manier had gehaald.

En als je dit soort dingen denkt nodig te hebben om lol aan een spel te kunnen hebben kan je imo net zo goed iemand anders in jouw plaats laten spelen op je account. zelfde effect

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken