PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply

Level 2

Level 2
Morteth
Registered: ‎30-04-2008
Message 21 of 27 (415 Views)

Re: Alice: Madness returns pre-order code error

[ Edited ]

Hejsa

Jeg har ringet til både EA og PlayStation support (Nordisk Film Hotline til dyre penge)

EA har fortalt mig at PlayStation har problemer med deres servere og at de ikke kan få spillet op endnu. Jeg har dog fået en ny kode fra EA, som jeg så skulle indtaste. Denne kode virkede ikke og jeg skal nu ringe igen (de er dog næsten altid optaget, så jeg skriver igen når jeg har fået svar).

Og nu til den slemme: Jeg har som sagt ringet til PlayStation support. Han gav mig noget af et chok. Han bad mig om min kode til Alice som jeg så gav ham. Til min store overraskelse sagde han at koden ikke var gyldig i enten Danmark, Sverige eller Norge!!! Han fortæller at det muligvis er en fejl udgiveren har lavet. Han troede i starten at det var fordi jeg havde importeret spillet, men det er købt i Danmark i GameStop..

Det lader til at være en stor fejl. Men jeg begynder at blive bange. Vi har jo heller ikke fået DLC til Alice: Madness Returns. Kan det være at vi heller ikke får American McGee's Alice?

EDIT: Det lader til at vi har fået koder til UK i stedet. Jeg har prøvet koden på en UK konto på PS3 og den er i gang med at downloade. Gudskelov. Så kan jeg endelig spille. Men det er stadig et problem at vi har fået en forkert kode... Jeg har stadig ikke fået fat i EA, de er sku altid optaget her...

Words of a loser are meaningless
Please use plain text.

Jeg har tatt opp problemet og venter på feedback.
Please use plain text.

Hei!

Har fått oppdatering. De ser inn i dette nå, og jobber med saken. Jeg kommer med mer info når jeg får det :smileywink:

izzy
Please use plain text.

Hei igjen! :smileyhappy: Vet ikke hvor lenge dette har vert fikset jeg nå, men jeg prøvde akkuratt min kode igjen å den virket nå!:Peace::smileyvery-happy:

Please use plain text.

[ Edited ]

Jepp, jeg fikk billetten tilbake i dag der det sto det var fikset. Sorry jeg var i møte så jeg fikk så den før nå :smileyhappy:

Happy days da dere? Håper alt funker!!

Please use plain text.

Level 2

Level 2
Morteth
Registered: ‎30-04-2008
Message 26 of 27 (244 Views)

Så nu virker det? Men kan man godt købe spillet hvis man ikke har en kode? Den seneste PSN Store opdatering siger at American McGee's Alice ikke er available i Skandinavien.

Hvad med DLC? Vil meget gerne have de kjoler og våben =)

Words of a loser are meaningless
Please use plain text.

Member

Member
Timethriller
Registered: ‎21-06-2011
Message 27 of 27 (236 Views)

Jeg fik min kode til at virke igår.
Ja det er muligt at købe American McGee's Alice fra igår af ... ihvertfald på den danske store for 79 dkr, skal ikke kunne udtale mig for de andre skandinaviske lade. Samme går for DLC med de kjoler som står til 15 eller 16 dkr :-)
Antager det er samme forhold i resten af skandinavien uden at være sikker!
Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News