PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply

HJÆLP!! Problemer med at købe spil via PS3 online shop!

Hej Alle!

Jeg har forgæves forsøgt at købe nogen af de spil jeg kan finde via PS3 online store, men ingenting virker!

Jeg har forsøgt at købe via 3 forskellige ***** VISA kort, men får en fejlmeddelse.

Jeg har forsøgt at tanke min "wallet" op via VISA kort også, men får også en fejlmeddelse!

Hvordan skal jeg dog SÅ kunne købe spil online?

Mange tak for jeres svar!

Mvh

Marti

Please use plain text.

Re: HJÆLP!! Problemer med at købe spil via PS3 online shop!

Yaffar wrote:

Hej Alle!

Jeg har forgæves forsøgt at købe nogen af de spil jeg kan finde via PS3 online store, men ingenting virker!

Jeg har forsøgt at købe via 3 forskellige ***** VISA kort, men får en fejlmeddelse.

Jeg har forsøgt at tanke min "wallet" op via VISA kort også, men får også en fejlmeddelse!

Hvordan skal jeg dog SÅ kunne købe spil online?

Mange tak for jeres svar!

Mvh

Marti

Kan du skrive hvilke fejlkoder du får når du prøver at købe ting via PSN..?

Når du har gjort dettte så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig. Så find lige ud af hvilke fejlkoder du får og post dem så her i denne tråd.

Encoded

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.

Member

Member
ChristianStorm
Registered: ‎14-03-2010
Message 3 of 17 (2,024 Views)

Hej!

Jeg tror jeg at får nøjagtig den samme fejl..

Når jeg prøve at købe spil i PlaystationStore, kommer den op med den samme fejlmeddelse HVER gang..

Fejlmeddelsen lyder:
"The credit card information on file is not valid.
Go to (Playstation Network) > (Account Management) and check the credit card information"

Selv om, at jeg har været inde og slette alle mine informationer om mit VISA kort, så kommer den med samme fejlmeddelse igen og igen..

Håber der er nogle kloge hovedet, der kan hjælpe - så vi kan spille noget PS3!

Mvh. Christian Storm

Please use plain text.

ChristianStorm wrote:

Hej!

Jeg tror jeg at får nøjagtig den samme fejl..

Når jeg prøve at købe spil i PlaystationStore, kommer den op med den samme fejlmeddelse HVER gang..

Fejlmeddelsen lyder:
"The credit card information on file is not valid.
Go to (Playstation Network) > (Account Management) and check the credit card information"

Selv om, at jeg har været inde og slette alle mine informationer om mit VISA kort, så kommer den med samme fejlmeddelse igen og igen..

Håber der er nogle kloge hovedet, der kan hjælpe - så vi kan spille noget PS3!

Mvh. Christian Storm

Til dig Christian..: Den fejlkode du får, siger det hele, du har ikke indtastet dine info rigtigt ind..! Læs de små stykker tekst der står nede under de forskellige indtastnings bokse når du vil indtaste dine kort informationer.

Personligt så havde jeg også dette problem da jeg skulle indtaste mine data og det var fordi jeg ikke havde indtastet det helt rigtigt, f.eks. så havde jeg vist lavet et stort bogstav eller også havde jeg glemt et stort bogstav..plus at jeg også kan huske at min kode ikke virkede da jeg ikke havde indtastet et kodeord som både var minimum (vist nok) 6 bogstaver/tal langt og som både indeholdt tal og bogstaver.

Alt skal passe 100%. Så prøv igen endtil du finder fejlen. Jeg tviler nemlig stærkt at det er på PSN fejlen ligger, hvis det var, så ville der havde været langt flere personer herinde der havde brokket sig. :smileywink:

Så tag det stille og roligt og følg instruktionerne til punkt og prikke.

Det er det bedste råd jeg kan komme med...håber det hjælper...Encoded

Please use plain text.

Hejsa

Tak for jeres tid til at læse mit indlæg

Jeg får følgende fejl

"The credit card information is not valid. Please check your entries carefully"

Nu har jeg tjekket 100 gange at mine kreditkort oplysninger er korrekte, samt min adresse. Min adresse er endda stavet på den måde som den er vist i min netbank.

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue problemet længere... Er der ikke en anden måde at købe spil online på?

Please use plain text.

[ Edited ]

Yaffar wrote:

Hejsa

Jeg får følgende fejl

Nu har jeg tjekket 100 gange at mine kreditkort oplysninger er korrekte, samt min adresse. Min adresse er endda stavet på den måde som den er vist i min netbank.

Jeg kan simpelthen ikke gennemskue problemet længere... Er der ikke en anden måde at købe spil online på?

Hvis det slet ikke virker med at tilknytte kortet til din PSN-account. Så kan en løsning være at købe et PSN kort. De kan fåes hos spil butikker rundt i landet. Kan ikke huske om det er 200,- DKK og 400,- DKK Eller om det er en anden værdi, men den løsning kan bruges. Så indtaster du koden, og pengene er klar til brug.

INformation om PSN-Cards: http://dk.playstation.com/ps3/peripherals/detail/item229913/PlayStation%C2%AE-Network-Cards/

-Cimbrer

Edit: Link tilføjet

Please use plain text.

Yaffar wrote:

Hejsa

Jeg får følgende fejl

Hmm det lyder sku mærkeligt at du ikke kan indtaset dine kort oplysninger på PSN uden at den melder fejl.

Jeg er derfor lidt blank på hvad problemet kan være.

Jeg har selv lige prøvet at update mine kort detaljer og det virker fint hos mig, så jeg ved sku ikke hvad problemet kan være...sorry.

Please use plain text.

Hey,

det er trods alt ikke din skyld jo :smileyhappy: Bare sur ***** ikke at vide hvad der er i vejen. Kan man ikke kontakte support eller hvordan?

Synes også det virker mærkeligt at man fx SKAL betale med det VISA kort der er knyttet til ens bruger og dennes adresse. Hvis nu min bror eller mor eller whatever fik lyst til at købe et spil på deres kort, så ville det heller ikke kunne lade sig gøre eller hvordan? Har prøvet og det virkede heller ikke...

Er bare nysgerrig over at vide hvad det er helt præcist ens kort og adresse oplysninger skal matches med.

Please use plain text.

[ Edited ]

Yaffar wrote:

Hey,

det er trods alt ikke din skyld jo :smileyhappy: Bare sur ***** ikke at vide hvad der er i vejen. Kan man ikke kontakte support eller hvordan?

Synes også det virker mærkeligt at man fx SKAL betale med det VISA kort der er knyttet til ens bruger og dennes adresse. Hvis nu min bror eller mor eller whatever fik lyst til at købe et spil på deres kort, så ville det heller ikke kunne lade sig gøre eller hvordan? Har prøvet og det virkede heller ikke...

Er bare nysgerrig over at vide hvad det er helt præcist ens kort og adresse oplysninger skal matches med.

Jo du kan godt kontakte supporten, men jeg tviler på at de kan hjælpe dig...men jeg linker lige til entråd hvor support detaljerne er. :smileyhappy:

http://community.eu.playstation.com/t5/Playstation-webside-og/Playstation-Hotline-Nordisk-Film-Info-...

Så vidt jeg ved så kan man godt bruge flere forskellige VISA Kort, men kun et af gangen, hvilket betyder at hver gang man vil bruge et andet VISA Kort, så skal man ind og ændre disse info i ens PSN Profil.

Uden at jeg er helt sikker så mener jeg at ens adresse skal indtastes på sammen måde som man gjorde da man i sin tid oprettede sin PSN profil, da man vist ikke kan have en PSN profil med adresse A tilknyttet og så bagefter indtaste VISA kort detaljer med adresse B info.

Til sidst vil jeg bare lige sige at alt sådan noget med PSN registrering og VISA Kort stuff ikke er min stærke side, så det jeg skriver er nok ikke 100% rigtigt. :smileyhappy:

Encoded

Please use plain text.

Hej

Har samme problem.. har kunnet fylde min vallet op uden problemer gennem et år eller to.. og pludselig skal den have opdaterede billing info.... ingen informationer eller lignende er ändrede.... prövede min kones kort.. men fungerede heller ikke...

Har läst på et andet forum at (engelsk)

• Edit Account information
  • Under Edit the name on record for the accountt. (delete what you have there and reenter and make sure no space is there).
  • Under Edit the residential address for the Account. (delete what you have there and reenter and make sure no space is there). Also make sure you spell out Ln=Lane or St=Street or Blvd for some reasons Sony online don't like those in the address.

Once you do all this; go and enter you credit card information and resumbit and everything should work.

Men dette virkede heller ikke...

Andre der har fundet lösning på dette problem...

KP

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News