PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply

Hvor giver man forslag til PlayStation, om ting man kunne gøre, for at gøre PSN federe?

[ Edited ]

Titlen siger lidt sig selv: "Hvor giver man forlag til PlayStation, om ting man kunne gøre, for at gøre PSN federe?".

Jeg har nemlig noget, jeg synes ville være monster fedt! På samme måde, som ens Trophy-oplysninger bliver synkroniseret til ens PSN-bruger, så kunne det være ekstremt fedt, hvis ens saved games også blev synkroniseret til ens account. På den måde, ville man kunne tage hjem til en ven/anden PlayStation maskine, logge på med sin bruger, og spille sine spil med sine egne saved games.

Hvad siger i til det?

Please use plain text.

Re: Hvor giver man forslag til PlayStation, om ting man kunne gøre, for at gøre PSN federe?

cblemc wrote:

Titlen siger lidt sig selv: "Hvor giver man forlag til PlayStation, om ting man kunne gøre, for at gøre PSN federe?".

Jeg har nemlig noget, jeg synes ville være monster fedt! På samme måde, som ens Trophy-oplysninger bliver synkroniseret til ens PSN-bruger, så kunne det være ekstremt fedt, hvis ens saved games også blev synkroniseret til ens account. På den måde, ville man kunne tage hjem til en ven/anden PlayStation maskine, logge på med sin bruger, og spille sine spil med sine egne saved games.

Hvad siger i til det?

Umiddelbart lyder det faktisk som en god ide, men tror ikke lige noget der kommer sådan lige med det samme, plus at som det er i øjebliket så er der nogle af ens savegames som er låst, så de ikke kan kopiers. Men dette problem kunne vel godt løses af Sony hvis de ville.

Men måske vi kunne få vores alles bedste forum admin til at sende det ind til de høje herrer hos Sony, og derefter kan man kun håbe på at de finder ideen god. :smileyhappy:

YES, YES, YES..finally i have had my 60GB PS3 fixed,
so now i can play again. :smileyhappy:
Please use plain text.

Level 3

Level 3
Pendragon_PDG
Registered: ‎26-07-2007
Message 3 of 3 (177 Views)

Re: Hvor giver man forslag til PlayStation, om ting man kunne gøre, for at gøre PSN federe?

Sony har inte "Råd" att hosta sådana sparfiler :smileyvery-happy:

Det skulle innebära meransvar o om deras server rasar drabbas ju alla av problem eller hur :smileyvery-happy:

Bättre som det är i dag att man har sina saves på maskinen o kan backuppa men jag tycker att man skall kunna flytta sin profil till ett externt minneskort o ta med sig eller göra en profil + savedata backup till usb enheter så som diskar eller minnen.

Det vore lättare för dem att genomföra.

Sen skulle de kunna släppa en applikation som connectar till en urplockat S-Ata disk ur en Ps3 som dött så folk kan komma åt sina saker.

Strömdonglar samt s-ata till usb donglar fins ju gott om i datoraffärer.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News