PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply

Member

Member
Mr_Ingenius
Registered: ‎21-08-2011
Message 1 of 5 (70 Views)

Kan ikke kjøpe på ps store

Jeg klarer ikke å bruke mitt kreditkort på ps store. Grunnen til dette trolig det at i mine kontoinnstillinger ikke går å ange Norge som land. Det står Sverige og dette går ikke å forendre, den er låst. Jeg er fra Sverige og har trolig angitt Sverige som Land eller satt språk til svensk, derav at den automatisk velger Sverige i disse innstillinger. Men bor i Norge og har norskt VISA-kort. Er helt ny ps3-eier og løsningen er trolig veldig simpel men hvordan får jeg endret land til Norge??? Har sett igjennom innstillingene i ps3:n men ikke klart å få dette til... 

Please use plain text.

Re: Kan ikke kjøpe på ps store

Jeg kender desværre ikke så meget til PS Store, så jeg ved ikke rigtigt hvad der kan være galt... Du er sikker på at du har valgt det rigtige type kort (altså du har valgt VISA og ikke MASTERCARD) når du indtaster kortdata?

Forhåbentligt er der andre, der har en bedre løsning end min, men hvis ikke der er det, så vil jeg foreslå dig, at du kontakter PlayStation Hotline. Du finder telefonnummer og e-mail adresse på de Skandinaviske support sider ved at trykke på dette l...

Please use plain text.
MVP
WhiteWolfDK
Registered: ‎23-09-2004
Message 3 of 5 (59 Views)

Opret en norsk konto også og køb der igennem, der er ingen anden løsning, havde samme problem med mit VIsa, eftersom jeg bor i DK og har en svensk bank. Den eneste løsning var at have en ekstra konto i som var angivet til Sverige og så købe derigennem.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.

Member

Member
Mr_Ingenius
Message 4 of 5 (55 Views)

Takk for innspill:smileyhappy:
Please use plain text.

Member

Member
Mr_Ingenius
Message 5 of 5 (52 Views)

Prøvde å finne ut på nettsidene hvis det var mulig å fjerne psn-kontoen men uten hell. Får bare åpne en konto til eller kjøpe psn-verdikort.

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News