PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply

Kan inte ladda ned de 20 gratis låtarna jag fått till Singstar Partypack..

Jag kommer till sidan efter att jag skrivit in voucher-koden som säger tryck continue och på kryss. Men det finns ingen continue-knapp och inget händer när jag trycker på kryss... Det finns bara två rutor med betygsätt och rekommendera.

Det syns inget om mina 20 gratislåtar i spelet heller utan där kan jag bara köpa låtar. Jag vill ha mina gratislåtar. Hur ska jag göra?? Hjäp!!!!

Please use plain text.
Beta Tester
Keldj
Registered: ‎07-12-2007
Message 2 of 5 (309 Views)

Sv: Kan inte ladda ned de 20 gratis låtarna jag fått till Singstar Partypack..

Hej

Prøv at gå til https://account.sonyentertainmentnetwork.com/cam/account/profile/edit-identity!input.action på en PC/MAC og benyt dine PlayStation informationer til at logge ind (hvilket vil sige de samme oplysninger som du bruger når du skal logge ind her på forummet).

På den side du kommer til står der nogle "informationer" om din bruger herunder dit navn, bruger-ID og sprog. Hvad står der ud for "sprog" / "language" ?

Hvis der står dansk/svensk eller norsk, så prøv at ændre det til engelsk og tryk på "gem".

Prøv herefter at tænde din PS3 og se om du nu kan downloade dine sange / låtar. Det kan eventuelt være, at du skal ind under din bruger-konto for at få lov til at downloade sangene / låtarne.

Please use plain text.

Re: Kan inte ladda ned de 20 gratis låtarna jag fått till Singstar Partypack..

Hej!

Detta är vad jag har fått från SingStar - teamet:

"When the user reaches the screen where there are three tiles ("Your 20 Tracks (Reward)", SingStar TOP 100, All Songs) they have actually successfully redeemed their voucher and if they look in the bottom right of the screen they will see a bit of text that says "Remaining 20".

What they need to do is go into the Top 100 or All Songs categories and find the songs that they want, they will then be able to select each song and select "Get Now" to redeem one of their remaining selections against that track."

Låt mig veta om det fungerar eller inte.

- DT

Tw_logo.pngyt_logo.png
Please use plain text.

,,

Please use plain text.

Member

Member
Gov_eebee
Registered: ‎30-03-2013
Message 5 of 5 (109 Views)

Nån som fått nån klarhet i detta?

Please use plain text.
This widget could not be displayed.
Announcements

Hej Anonymous och välkommen till PlayStation Forum!

Följ också vår Skandinaviska Community Manager DancingTurian

Utvalda

Recent News