PlayStation®3

PlayStation®3 Allmän diskussion

PlayStation®3 Allmän diskussion

Reply
15 Jun 2012
By: hanibalwar

Member

1 Posts
Member

kingdom hearts

1 Reply 77 Views Created 15-06-2012

hej jag är ganska ny men allt sånt med spel och sånt.

jag bara undrar om det går att köra det amrikanska kingdom hearts re cain of memories och final mix på ett svenskt ps3.

det är så tråkigt att dom inte har släppt det i europa för det tillhör ju serien.

det är så att min minsta kusin är helt såld på spelen och han frågar mig vad det är som händer mellan ettan och tvåan. hur ska man svara på den frågan om man inte vet det själv. jag vet vad som händer bara för att jag hade spelet på game boy andvance. Men jag tycker de ska släppa spelen till europa för det är det är så tråkigt att de har släppt alla andra spelen men inte de här två.

kan det vara någon som vet hur man kan ta kontakt med square enix eller disney som gör spelen och frågar varför spelet inte släpps i europa.

Please use plain text.
Message 1 of 2 (77 Views)
0 Kudos
Level 8

Re: kingdom hearts

Om du inte har en väldig gammal PS3 kommer det inte at funka och även då tvekar jag, är ochså väldig tveksam om dom kommer at skicka ut spelen i Europa för PS3, om dom gör vil det iaf blive en remake i HD, en sak som många inclusiva jag hoppas väldigt mycket på.

//WhiteWolf
My PS3 Stats
Blank PSN friend requests are ignored, state who you are and from where I know you
If you're caught cheating with trophies you will be deleted from my list
Please use plain text.
Message 2 of 2 (62 Views)
0 Kudos