PlayStation®3 Games

Beantwoorden

Member

Member
[Musashis]
Bericht 1 van 24 (1.821 Weergaven)

Burnout Paradise demo

Wat vinden jullie van de Burnout Paradise demo? (us en uk store) Ik vind hem wel gaaf alleen jammer dat er volgens mij geen race in de demo zit. Mugshots is echt een grappige toevoeging en instant online is echt een goeie feature.
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
NavahoGL
Bericht 2 van 24 (1.821 Weergaven)

Re: Burnout Paradise demo

Wat vinden jullie van de Burnout Paradise demo? (us en uk store) Ik vind hem wel gaaf alleen jammer dat er volgens mij geen race in de demo zit. Mugshots is echt een grappige toevoeging en instant online is echt een goeie feature.
Ik heb 1 race en 1 stunt challenge gevonden en gespeeld in die demo, maar het werd laat dus niet echt lang in rondgereden.

Het spel ziet er zeker wel indrukwekkend uit, ook de crashes als je per ongeluk frontaal op een stilstaand object rijd enzo. Vanavond nog 's 'n keertje rondrijden kijken om goed te overwegen of ik dit spel wil hebben of niet.... :smileywink:

Member

Member
[Cheboury]
Bericht 3 van 24 (1.821 Weergaven)

Wil gewoon het volgende kwijt over deze Demo.

Ik vind dat Criterion de plank totaal heeft misgeslagen met hun nieuwe Burnout Paradise. De GTA, drive any where, stijl implementatie heeft Burnout in mijn ogen de grond in gebracht.

Wat maakte de andere Burnout series nou weer zo VET?
CRASHES, FUN & EASY PICK UP AND PLAY!

Ik heb GEEN zin om de challenges op te zoeken! Daar heb im NFS: Most wanted voor die een waanzinnige game is!

Waar blijft de makkelijk toegangkelijkheid tot het racen zelf?

De game ziet er super goed uit op zowel de Xbox 360 als de PS 3. Ik krijg de PS 3 versie alleen niet op 1080i?

Ik ben bang dat ik toch maar voor PGR 4 ga en af en toe mijn Burnout 3 weer op pak!

Gemiste kans Criterion! En misschien is het nog te vroeg om deze game afteschrijven maar het echte Burnout gevoel is er helaas niet meer!

Level 1

Level 1
NavahoGL
Bericht 4 van 24 (1.821 Weergaven)

Ik heb GEEN zin om de challenges op te zoeken! Daar heb im NFS: Most wanted voor die een waanzinnige game is!

Waar blijft de makkelijk toegangkelijkheid tot het racen zelf?
Challenges opzoeken, daar heb ik op zich niet zo'n moeite mee, maar ik vind het wel irritant dat je niet makkelijk "Retry last challenge" kan doen zoals ik in bijvoorbeeld de Tony Hawk series gewend ben, nu moet je weer helemaal terugrijden, lijkt het.

Level 3

Level 3
Air-Element
Bericht 5 van 24 (1.827 Weergaven)

kheb de demo gespeeld. het crashen is zeer goed uitgewerkt. maar voor de rest vond ik er niet zoveel aan. de stijl van free roaming doet niets revolutionair met burnout. het werkt zelfs tegen, want het gehele spel komt erdoor trager over vind ik. hoewel de auto's hoge snelheden kunnen halen, kan de gameplay dat niet, ik weet niet hoe het komt, maar alles komt traag over.

Level 3

Level 3
malanicki
Bericht 6 van 24 (1.827 Weergaven)

kheb de demo gespeeld.

het crashen is zeer goed uitgewerkt. maar voor de rest vond ik er niet zoveel aan.

de stijl van free roaming doet niets revolutionair met burnout. het werkt zelfs tegen, want het gehele spel komt erdoor trager over vind ik. hoewel de auto's hoge snelheden kunnen halen, kan de gameplay dat niet, ik weet niet hoe het komt, maar alles komt traag over.

Ben ik ook wel gewend van voorgaande games van Burnout @ PS2. Dat slome gedoe.

Level 1

Level 1
rhanny
Bericht 7 van 24 (1.827 Weergaven)

Kheb em uren gespeeld :smileytongue:
Rhan

Member

Member
[Youngmoney19]
Bericht 8 van 24 (1.827 Weergaven)

die online mode in deze spel is dope maar de rest is niks aan.

Member

Member
[nicotje]
Bericht 9 van 24 (1.827 Weergaven)

Ik vind het wel een zeer vet spel .
Maar wat mij opgevallen is de als je gas geeft heb je zeker 12 vernellingen :Confused: als ik juist kan tellen, kan toch niet?

Ik vind het wel een zeer vet spel . Maar wat mij opgevallen is de als je gas geeft heb je zeker 12 vernellingen :Confused: als ik juist kan tellen, kan toch niet? yeah, da van die ultra veel versnellingen is in elke Burnout geweest ^^ wete ook nie wa het is :smileyhappy: kvind het wel een mooi geluidje :smileyhappy: *snip*
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws