PlayStation®3 Games

Beantwoorden

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 1 van 19 (218 Weergaven)

Sleeping Dogs

gaat iemand dit spel halen?

Ik heb het net gepre-orderd. zwakke zomer weer, dus dit spel maar genomen. Ik hou wel van misdaad games waar je letterlijk je handen vuil kan maken :smileyhappy:

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 1

Level 1
R-Frodo
Bericht 2 van 19 (209 Weergaven)

Re: Sleeping Dogs

Ik ga hem zeker halen.
Maar durf niet te zeggen wanneer.

Maar als je in de zomer nog goeie games wilt spelen..

Dark souls
Max payne 3
Borderlands goty
Red dead redemption goty
Batman arkham asylum / city
Uncharted deel 1 en 2 (in 1pack verkrijgbaar)
Uncharted 3
Deus ex
Skyrim
MW 3
Battlefield
Ninja gaiden 3
LBP 2
Darksiders
AC revalations (elders Brotherhood , deel 2 en 1)

Nog zat goeie games :smileywink:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 3 van 19 (205 Weergaven)

ik zou Sleeping Dogs ook wel willen halen maar het budget is op na de kosten aan mijn tijdritfiets en AC III:Freedom Edition.

Level 3

Level 3
DarkCrusaderBE
Bericht 4 van 19 (198 Weergaven)

Game spreekt mij niet zo aan, maar dat heb ik soms wel met andere games terwijl het achteraf blijkt dat ik het toch redelijk graag speel. Maar momenteel ga ik toch wachten, want normaal kan ik het wel is lenen van iemand :smileytongue:

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 5 van 19 (187 Weergaven)

R-Frodo schreef:
Ik ga hem zeker halen.
Maar durf niet te zeggen wanneer.

Maar als je in de zomer nog goeie games wilt spelen..

Dark souls
Max payne 3
Borderlands goty
Red dead redemption goty ("echte" rdr vanaf release, undead nightmares ook al)
Batman arkham asylum / city  (city nog eens tweede hands gaan halen)
Uncharted deel 1 en 2 (in 1pack verkrijgbaar)
Uncharted 3
Deus ex
Skyrim
MW 3
Battlefield
Ninja gaiden 3
LBP 2
Darksiders
AC revalations (elders Brotherhood , deel 2 en 1)

Nog zat goeie games :smileywink:

@R-Frodo: Het merendeel hiervan is al lang uitgespeeld hoor :smileywink:

Jammer dat Sleeping Dogs pas in de op einde van mijn verlof uitkomt, maar dan kan ik er langer mee doen (game enkel in het weekend want kmoet de andere dagen werken, verlof is niet onbeperkt :smileywink: ). Probeer de openwereld toch dikke maand te rekken. Dan paar replays (mss ook andere games) tot AC 3 en Hitman uitkomen :BigGrin:

Ik heb het spel sinds eergisteren al in huis :smileyhappy:

Absolute aanrader voor de mensen die de GTA games leuk vinden.

Het is namelijk net GTA, maar dan in Hong Kong :smileyhappy:

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 7 van 19 (154 Weergaven)

Ik heb het donderdag (16/08) al kunnen afhalen, en is inderdaad super! Ik vind het persoonlijk veel beter dan GTA IV, is veel meer te doen en veel meer mogelijkheden. veel auto's (ook al het links rijden soms even wennen) en motors (en natuurlijk boten).Het voertuig kan langs alle kanten schade oplopen van lekke banden, zware blutsen tot subtiele krassen overal.

Enorm veel verschillende personnages die rondlopen en realistisch elk hun eigen ding doen.

Omgevingen zijn met veel detail gemaakt, mooie verzichten ook. Veel stalletjes die vanalles verkopen van eten, drinken, kledij, ... Elk heeft ook zijn eigen doel (voedsel: full health + healt regenereert tot 100% voor beperkte tijd, normaal slechts tot 50%; energie drank: meer schade; kruidenthee: loopt minder schade op; massage: je zintuigen staan scherper zodat je iets makkelijker kan afweren; ... Elk zijn slechts voor beperkte tijd bruikbaar)

Politie mocht mss iets moeilijker zijn, maar stoort niet.

De vechtbewegingen zijn zeer goed gedaan: realistisch, context gevoelig, tegenstanders zijn ook realistisch (staan niet gewoon hun beurt af te wachten maar proberen in de rug aan te vallen, je te omsingelen).

Kledij: kan echt veel aanpassen en sommige hebben een "doel": 5%10%/15% extra gang xp, beruchtheid,... Ook verschillend genoeg gaande van simpele t-shirt tot echt coole figuren en kostuums, ketytingen, flashy zonnebrillen en coole, ... Als het regent, dan wordt je nat. Ook na het vechten hangt je kledij vol zweet en bloed (je eigen bloed en dat van anderen, ook op je gezicht, handen, ...). Deze blijven op je kledij aanwezig (!!) tot dat je je kledij verandert (of sterft/misie moet herdoen)

Wapens: in de eerste plaats je kung-fu skills. Deze kan je verbeteren (maar niet echt nodig) en zijn echt zeer simpele combo's. In Hong Kong zijn vuurwapens verboden, dus niet makkelijk te vinden. Ik zelf heb al met pistool, uzi en machine geweer geschoten. Je kan ook messen, bandenijzer (vaak ik de koffer van een auto te vinden) tot paraplu of boodschappentassen gebruiken.

Safehouse: in beperkte mate aanpasbaar: huisdier (vogel, ...), airconditioning installeren, grote stereo, ... Naarmate je vordert ook "beter" safehouse

Zijmissie: mensen helpen met "iets" (lift nodig, zijn overvallen, ...), racen (auto of motor), vrachtwagens  en lading stelen, specifieke auto's stelen, hanegevechten, "gambling dens" (nog niet beschikbaar bij mij, dus kan nog niets zeggen daarover), ...

Voila, mijn eigen ervaringen na ongeveer 15u kort samen gevat met zo weinig mogelijk spoilers. GTA V gaat sterk uit de hoek moeten komen om beter te doen :smileyhappy:

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 8 van 19 (147 Weergaven)

klinkt goed! als ik terug budget heb ga ik dat spel zeker kopen! :smileyhappy:

Level 6

Level 6
kevin_1606
Bericht 9 van 19 (133 Weergaven)

[ Bewerkt ]

Nog dingen die ik vergeten te zeggen ben: er zijn "random events" zoals bij Red Dead Redemption (dronkelap in winkel, ...), beperkte skill tree (3 type xp, elk 10 upgrades) gaande van extra combo, bekendheid geeft bonussen zoals korting in winkels, en wapengerelateerde dingen (bminder recoil, "inbrekersgerief" voor auto zodat het sneller gaat, ...), verzamelen van geldkoffers, geldsafes, beeldjes (12, geven je extra combo move) en bidden in health shrines (5x bidden = +10% extra max health), side quests: racen, afpersen, politiecases, drugdealers laten arresteren (= groepje in elkaar slaan, camera hacken, nadien of je tv de dealer/bevoorrader markeren zodat deze gearessteerd kan worden), free running (zoals in Assassins creed): stellingen beklimmen (niet elk gebouw, voorziene plaatsen), over daken lopen, over muren klimmen/springen, "glijden" over tafels (aansluitend met een kick of beginnen schieten met tijdelijk vertraagde tijd), tamelijk realistisch verkeer/voetgangers (rijden je niet overhoop, rijden "verstandig" dus rammen je niet of slaan blind af wanneer je er aankomt gevlogen, ...)

Ik zit nu aan +20u en heb trophy van 50% gehaald. Dus bent er wel even mee bezig.

Volgens mij gaat de prijs van de gam redelijk snel dalen. Momenteel staat hij £34, maar ik verwacht dat het snel naar £25 gaat en dan zelfs onder de £20. 

Maar ik ga hem in ieder geval halen! :smileyhappy:

Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws