PlayStation®3 Games

Beantwoorden

Level 1

Level 1
StalkinPanda
Bericht 1 van 4 (64 Weergaven)

Volledige games op PSN

Beste iedereen,

Ik zie dat Uncharted 1 en 2 recentelijk uit zijn gekomen op de PSN.

Hoe vergelijken de gedownloade versies met de disc versies? Zijn de laadsnelheden hoger omdat nu alles op de HDD zit?

Ik vind een fysieke kopie van een spel altijd leuker (boekje, doosje, etc.) maar een digitale heeft natuurlijk ook voordelen (minder fysieke ruimte, geen risico op schade). Eventuele snellere laadtijden zouden doorslaggevend kunnen zijn.  

Alvast bedankt voor de antwoorden! 

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
BouzyWouzy
Bericht 2 van 4 (59 Weergaven)

Re: Volledige games op PSN

[ Bewerkt ]

Ik moet niets van hebben behalve als het DLC's of andere media is naturrlijk

Laadsnelheden zijn ongeveer hetzelfde omdat bijde versies op HDD worden geinstalleerd.

Als jou PSN account ooit gebant wordt betwijfel ik of je nog aan je download geschiedenis komt waar alle gekochte content op staat als het niet meer op je HDD staat.

Fysiek is gewoon leuker als echte gamer, doe je echt je kast open en dan zie je jou mooie collectie games staan.

Bij sommige spellen krijg je nog de plattegrond map (GTA) er gratis bij met op de achterkant een poster van een of andere figuurtje.

Als je het in de winkel gaat halen is meestal goedkoper dan op de store. R&C all4One was 70 euro toen die uitkwam, in de game mania 65.

Niet uitlenen aan een vriend die het bijvoorbeeld is wild proberen alvorens te kopen, of aan het twijfelen is.

En als jou account gehacked wordt ben je volledig afhankelijk van de goodwill van de helpdesk.

Aan de pluskant, jouw games kunnen niet stuk geraken.

Met een doosje uit de winkel heb je een kans 99% dat je goedkoper uit bent ook :smileytongue:

Beta Tester
Batsugun
Bericht 4 van 4 (40 Weergaven)

Ben zelf ook grote voorstander van games effectief op disc te kopen, zo heb ik toch iets tastbaars in handen na mijn aankoop.

Op langere termijn  zal het grotendeels download only worden. Nu al zie je vb EA geen handleiding meer bij hun games steken. Vele kleinere games kan je enkel downloaden en niet meer fysiek kopen. En hoewel de prijzen voor on-disc games nu inderdaad gunstiger zijn dan de download, zal dit niet blijven duren.

Bijvoorbeeld voor Guildwars 2 wordt je nu al benadeeld als je de disc koopt, want bij de download-versie krijg je early access en andere bonussen die je niet op de disc zal vinden.

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws