PlayStation®3 Games

Beantwoorden

Re: Wat is jullie volgende aankoop?

Een van onderstaande :smileytongue:
SSX
Batman Arkham City
Mass effect 3
portal 2
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

En het is De Avonturen Van Kuifje: De Game geworden. Was maar 13,50 bij zavvi.nl :smileytongue:

Ik kan niet wachten op meerderen spellen:

Bioshock: infinite
Farcry 3
Ghost recon: future soldier.
GTA V

Dit jaar word dan ook geweldig, als de spellen ook letterlijk worden zoals ze zeggen (Brink was echt een domper.. als voorbeeld genoemd...)
My game motto: Have F.U.N, Be H.A.P.P.Y.

ik ben eigenlijk zojuist een beetje boos geworden, en geneigd geworden om gewoon alleen nog maar te piraten...

het probleem:

ik ben fan van Chrono Trigger en heb helaas nooit de opvolger Crono Cross kunnen spelen, dus dacht waarom importeer ik deze PSX games niet gewoon? dus aldoende heb ik uit Engeland de officiele games gekocht en naar nederland laten brengen, steek ik de games in me ps3, regio lock....

waarom is het met ps3 games geen probleem maar met psx games nog steeds? heb ik verdomme de retail versie, ben ik alsnog genoodzaakt me psp opnieuw te kraken en deze games om te vormen tot illegale eboot.

Heerlijk om de wereld steeds internationaler te zien worden, om dan in de game industrie alsnog in hokjes gestopt te worden.

bedankt Sony, ik hoop dat je op een Lego stapt en valt....

Level 1

Level 1
Zumsx0
Bericht 585 van 596 (119 Weergaven)

Een 50 euro Network card. :smileytongue:

NipponExpress
Bericht 586 van 596 (112 Weergaven)

[ Bewerkt ]

JackyJaxx schreef:

ik ben eigenlijk zojuist een beetje boos geworden, en geneigd geworden om gewoon alleen nog maar te piraten...

het probleem:

ik ben fan van Chrono Trigger en heb helaas nooit de opvolger Crono Cross kunnen spelen, dus dacht waarom importeer ik deze PSX games niet gewoon? dus aldoende heb ik uit Engeland de officiele games gekocht en naar nederland laten brengen, steek ik de games in me ps3, regio lock....

waarom is het met ps3 games geen probleem maar met psx games nog steeds? heb ik verdomme de retail versie, ben ik alsnog genoodzaakt me psp opnieuw te kraken en deze games om te vormen tot illegale eboot.

Heerlijk om de wereld steeds internationaler te zien worden, om dan in de game industrie alsnog in hokjes gestopt te worden.

bedankt Sony, ik hoop dat je op een Lego stapt en valt....

Ja of het nou voor games of films is, die regiocodes zijn sowieso nergens goed voor.

Persoonlijk heb ik gewoon een regiovrije Blu-Ray/DVD speler in huis staan en kan daarom films uit alle hoeken van de wereld importeren zonder probleem. Waarom zou dat met consoles verboden zijn? Volgens mij moet je hem gewoon regiovrij kunnen maken hoor. Het is immers jouw console, niet die van Sony.

Edit:

Burgerlijk wetboek 5

Titel 1. Eigendom in het algemeen

Artikel 1

3. De eigenaar van de zaak wordt, behoudens rechten van anderen, eigenaar van de afgescheiden vruchten.

Burgerlijk wetboek 5

Titel 1. Eigendom in het algemeen

Artikel 3

Voor zover de wet niet anders bepaalt, is de eigenaar van een zaak eigenaar van al haar bestanddelen.

Burgerlijk wetboek 5

Titel 2. Eigendom van roerende zaken Artikel 16

1. Indien iemand uit een of meer roerende zaken een nieuwe zaak vormt, wordt deze eigendom van de eigenaar van de oorspronkelijke zaken. Behoorden deze toe aan verschillende eigenaars, dan zijn de vorige twee artikelen van overeenkomstige toepassing.

2. Indien iemand voor zichzelf een zaak vormt of doet vormen uit of mede uit een of meer hem niet toebehorende roerende zaken, wordt hij eigenaar van de nieuwe zaak, tenzij de kosten van de vorming dit wegens hun geringe omvang niet rechtvaardigen.

Burgerlijk wetboek 5

Titel 2. Eigendom van roerende zaken Artikel 18

De eigendom van een roerende zaak wordt verloren, wanneer de eigenaar het bezit prijsgeeft met het oogmerk om zich van de eigendom te ontdoen.

Dat houd dus in dat de regiocode weghalen e.d. gewoon legaal is. Niemand heeft het recht om je te stoppen.

Test Drive Unlimited 2

Gisteren besteld, vandaag binnen :smileywink:

Member

Member
ExorusNL
Bericht 588 van 596 (87 Weergaven)

-GTA V

-Farcry 3

ExorusNL Trophy Card

Level 3

Level 3
RFCB23
Bericht 589 van 596 (84 Weergaven)

Ikzelf wacht op:

GTA V

Call Of Duty Black Ops V2

Max Payne 3

Sniper ELITE V2

En sffs ga ik Little Big Planet 1 kopen,en een voucher card om de COD MW3 Collection 1 te kopen :smileywink:

Ik ga zo'n PSN voucher kopen, en daarmee koop ik Burnout Paradise: The Complete Edition. Ik vond het vorig jaar erg jammer toen hij verliep...

Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Wedstrijden

Binnenkort zijn er weer wedstrijden!

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

We zoeken nieuwe game character quotes, ga naar het topic!

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws