PlayStation®3 Games

Beantwoorden

Re: Welke Games hebben jullie allemaal.

Ook maar eens zo'n hip linkje plaatsen naar mn games :smileyhappy:

games

Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 462 van 510 (182 Weergaven)

Ik heb er ondertussen weer 3 games bij (Final Fantasy XIII, Fallout: New Vegas en Ratchet & Clank: All 4 One) waardoor ik op een totaal van 50 PS3 games kom! Ben benieuwd hoe ver ik kom voor we een PS4 krijgen. Dit kan je allemaal zien op mijn website (klik hier)

Rechstreeks naar de lijsten:

PS3 -- 50 games (klik hier)

PSP -- 28 games (klik hier) Dit zal ook wel zo gaan blijven... ff wachten op de eerste vita pricedrop voor ik hem koop. In japan dropte hij ook bizar snel. Dus mag aan nemen dat ze europa niet gaan afzetten door dat niet snel te doen... Maar vrees er toch voor.

Check mijn website! Updated 12/05/2013

Level 4

Level 4
k1llabeastie
Bericht 463 van 510 (162 Weergaven)

Wow :smileyhappy: Ik heb er rond de 30.

--------------------------------------
Join the Battlefield!

Level 4

Level 4
JP--style
Bericht 464 van 510 (152 Weergaven)

En ondertussen weer 3 games toegevoegd aan de verzameling:

- Ridge Racer: Unbounded (Limited Edition)

- Batman: Arkham City – Collectors Edition

- Prototype 2 – Radnet Edition

Dit kan je allemaal zien op mijn website (klik hier)

Rechstreeks naar de lijsten:

PS3 -- 53 games (klik hier)

Tevens staat al een tijdje in pre-order:

- Assassins Creed III - Freedom Edition

Maar is nog niet bij de verzameling geteld aangezien deze nog niet in het bezit is.

Check mijn website! Updated 12/05/2013

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 465 van 510 (134 Weergaven)

welke games heb jij!

in deze topic zou ik graag even willen horen welke games jullie zoal hebben , ik zal alvast mijn lijstje plaatsen. zou je eventueel je lijstje in twee willen verdelen (de games die jij goed vind en de slechte)

(deel 1 , de rest komt straks):

de goeie:                                                                   de slechte:

1.uncharted 2 among thieves                               1. euro 2008

2.dj hero                                                                     2.white knight chronicles ( 1 en 2)

3.lego stars wars the complete saga                  3.spyro de opkomst van een draak

4.motorstorm apocalypse                                      4.fifa 2008

5.star wars the clone wars republic heroes       5.pro evolution soccer 2009

6.call of duty mw2                                                     6.terminator salvation

7.la noire                                                                    7.ratchet and clank quest for booty

8.dj hero 2                                                                  8.fifa street 3

9.lego batman the videogame                               9.fifa 2009

10.sega rally                                                             10.brothers in arms hell's highway

11.pro evolution soccer 2010                                11.homefront                                                                          12.vancouver 2010                                                 12.virtua tennis 3

13.sonic the hedgehog                                           13.indiana jones the original adventures

14.need for speed the run                                      14.star wars the force unleashed

15.red dead redemption

16.assasins creed II

17.sniper ghost warrior

18.little big planet 2

19.monster jam path of destruction

20.test drive unlimited 2

het vervolg komt straks.

Level 8

Level 8
jebbe_1-
Bericht 466 van 510 (114 Weergaven)

Re: welke games heb jij!

vervolg:

f1 2010

f1 2011

cod mw3

cod black ops 

gt5

gta iv

ferrari challenge

dirt 3

dirt showdown

fifa 2011

en nog enkele maar die ken ik  niet van buiten.

Level 5

Level 5
vlieg123
Bericht 467 van 510 (101 Weergaven)

(games die ik had heb en nog heb ok)

ac1(suckt,maar grafisch mooi)

ac2(beste ac met story)

ac brotherhood(story vervolgt maar minder natturlijk,maar dit is de beste ac tot nu toe)

ac revelations(zoals ik al zei vind ik brotherhood beter,moesten de nieuwe wapens en vecht technieken in brotherhood zitten.dan was deze game niks waard)

far cry 2(zalige game,en frustrerende check points,eindeloze jungle fun,+een mega map editor!!)

portal 2(voor een keer leuk,na uit spelen,wel mega gave co op game

gta iv complete edition(geen woorden voor xd)

just cause 2(beste free roam game in historie tot nu toe xd)

red dead redemption inclusief undead nightmare(euh eeuh eeh       zaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllig)

alle need for speeds uit genomen run en shift 1 en 2(hot persuit is de aanrader!!!)

mcla complete edition(veel mod fun online maar ook zalige editor)beste race game voor tuning!)

ssx(zeer mooie landschappen/zeer frustrerende game. maar waanzinnig goed)

motorstorm apocalypse(chaotische race game,beste motorstorm game!!)

god of war 3(hmm ingewanden check,ogen check,emmers bloed check xd)

prototype1(ok)

prototype2 blackwatch edition(zeer grote verbetering)aanrader,maar geen must have

forza 4(beste race game tot nu toe)

halo(viel mee)

gears of war(suckte voor mij)

battlefield 3(jammer dat het bijna allemaal online te doen is)

medal of honor 2010(zalige multiplayer,airstrikes!!!!!!!!)

brink(grafish middelmatig,maar over the top toekomstige shooter genre op zich)

ufc undisputed 2010(knok er op los,die game heb ik jaren gespeeld)

ufc 3(te veel lag,direct verkocht,maar een beetje spijt van)

saints row 3(endless fun,jammer dat ik alle dlc opnieuw moet kopen!/TIP in september komt er een expansion pack uit alleen op disc,je zal powers hebben!!!)

ghost recon future soldier(korte singleplayer,maar chellanges maken het goed,mp is ok)

rainbow six vegas 2(beste tom clancy game dat ik gespeeld heb,maar wel jammergenoeg geen nieuws voor een evenwaardige game in 2012)rainbow six patriots 2013()

sniper elite v2(zeer perfecte game,maar jammer genoeg maar 10 zeer korte missies!!)ik vind dit meer een psn game,als het aan de duur ligt)

call of duty world at war(goede singleplayer,debut van nazi zombies,en een lekkere multiplayer)

cod 4 mw2(volledig vernieuwde cod 4,dus met perks.dit blijft mijn king of fps,campaign is goed

cod4 mw3(spec ops is zalig/campaign trekt op niets vergeleken met mw2/multiplayer is goed maar toch hou ik meer van mw2)

black ops(als je geen quickscopers wilt ,dan is dit de game xd(ik hou van quickscopen en van sticks and stones:Evil:)

burnout paradise(must have,voor burnout fans)

killzone 3(grafish meesterwerkje,multiplayer suckt in mijn opinie,alhoewel het al een hele tijd geleden is,ik het nog gespeeld heb xd)

alien vs predator efkes(suckt)

bad company 2(missie 1,kheb hem trouwens nog)kan ik niet oordelen

max payne 3(must have,voor hardcore fps fans,ook al is dit 3 person,aan rockstar games moet je niet twijfelen. het zijn perfectionisten xd)

en nog veel andere maar die kan ik echt niet meer herrineren.

UPDATE la noire complete edition(de enige game die ik minder vond van rockstar.(zeer weinig aktie/veel saaie momenten,maar wel een *****ing meesterwerk van een film zou ik zeggen xd)

crysis 2(top,maar ik haat fantasie)

saints row 2(top,veel meer gangsta gevoel dan srtt)

tekken 6(ok)

splinter cell conviction(nice,maar geef mij liever de oude sam)

borderlands goty(zalig,*****ing briljant gemaakt)

alpha protocol(de meeste onspeelbare game ever,glitcht vollebak)

mortal kombat(in mijn opinie suckt dit)dit was een miskoop voor mij

batman arkham city(nice,maar nie voor elke dag/ik wil nie da stom batman nerdgedoe/gevoel hebben

bulletstorm(must try xd)

bully(ok)

crackdown 1(suckt)

crackdown 2(ok)

deus ex(zalige game/jammergenoeg verkocht zonder ik het wist???/omdat ik te moe was!)

dead rising 2 off the record(over the top voor zombie liefhebbers/ik heb dit gekocht omdat ik dacht dat dit een goede sandbox game is,maar zowiso hield ik niet van zombie games! O-o(dit was een miskoop))

mercenaries 2(destructie gegarandeerd,zalige game,behalve zoveel mankementen,tja kheb nogtans de game gekocht voor gewoon vollebak airstrikes te doen xd)

driver san fransisco(miskoop)frustrerend ass hell xd

rage anarchy edition(must have)of niet,wel beslis deze keer zelf xd)

saboteur(wie wil er nu niet nazi s doden??en vollebak saboteren)

en udraw lol:Stupid:

sims 3(lol  ik geraakte er niet aan uit)

fallout new vegas(niet mijn ding,maar wl een must have voor rpg fans)

maffia complete edition(zeer mooie story,respect xd)

sniper ghost warrior 1(voldoende,te veel glitcherig,bijna onspeelbaar op sommige momenten)

Shooter fanaat en Free roam fanaat
The only easy day was yesterday we feel no fear for getting shot

Level 5

Level 5
vlieg123
Bericht 468 van 510 (101 Weergaven)

(games die ik had heb en nog heb ok)

ac1(suckt,maar grafisch mooi)

ac2(beste ac met story)

ac brotherhood(story vervolgt maar minder natturlijk,maar dit is de beste ac tot nu toe)

ac revelations(zoals ik al zei vind ik brotherhood beter,moesten de nieuwe wapens en vecht technieken in brotherhood zitten.dan was deze game niks waard)

far cry 2(zalige game,en frustrerende check points,eindeloze jungle fun,+een mega map editor!!)

portal 2(voor een keer leuk,na uit spelen,wel mega gave co op game

gta iv complete edition(geen woorden voor xd)

just cause 2(beste free roam game in historie tot nu toe xd)

red dead redemption inclusief undead nightmare(euh eeuh eeh       zaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllig)

alle need for speeds uit genomen run en shift 1 en 2(hot persuit is de aanrader!!!)

mcla complete edition(veel mod fun online maar ook zalige editor)beste race game voor tuning!)

ssx(zeer mooie landschappen/zeer frustrerende game. maar waanzinnig goed)

motorstorm apocalypse(chaotische race game,beste motorstorm game!!)

god of war 3(hmm ingewanden check,ogen check,emmers bloed check xd)

prototype1(ok)

prototype2 blackwatch edition(zeer grote verbetering)aanrader,maar geen must have

forza 4(beste race game tot nu toe)

halo(viel mee)

gears of war(suckte voor mij)

battlefield 3(jammer dat het bijna allemaal online te doen is)

medal of honor 2010(zalige multiplayer,airstrikes!!!!!!!!)

brink(grafish middelmatig,maar over the top toekomstige shooter genre op zich)

ufc undisputed 2010(knok er op los,die game heb ik jaren gespeeld)

ufc 3(te veel lag,direct verkocht,maar een beetje spijt van)

saints row 3(endless fun,jammer dat ik alle dlc opnieuw moet kopen!/TIP in september komt er een expansion pack uit alleen op disc,je zal powers hebben!!!)

ghost recon future soldier(korte singleplayer,maar chellanges maken het goed,mp is ok)

rainbow six vegas 2(beste tom clancy game dat ik gespeeld heb,maar wel jammergenoeg geen nieuws voor een evenwaardige game in 2012)rainbow six patriots 2013()

sniper elite v2(zeer perfecte game,maar jammer genoeg maar 10 zeer korte missies!!)ik vind dit meer een psn game,als het aan de duur ligt)

call of duty world at war(goede singleplayer,debut van nazi zombies,en een lekkere multiplayer)

cod 4 mw2(volledig vernieuwde cod 4,dus met perks.dit blijft mijn king of fps,campaign is goed

cod4 mw3(spec ops is zalig/campaign trekt op niets vergeleken met mw2/multiplayer is goed maar toch hou ik meer van mw2)

black ops(als je geen quickscopers wilt ,dan is dit de game xd(ik hou van quickscopen en van sticks and stones:Evil:)

burnout paradise(must have,voor burnout fans)

killzone 3(grafish meesterwerkje,multiplayer suckt in mijn opinie,alhoewel het al een hele tijd geleden is,ik het nog gespeeld heb xd)

alien vs predator efkes(suckt)

bad company 2(missie 1,kheb hem trouwens nog)kan ik niet oordelen

max payne 3(must have,voor hardcore fps fans,ook al is dit 3 person,aan rockstar games moet je niet twijfelen. het zijn perfectionisten xd)

en nog veel andere maar die kan ik echt niet meer herrineren.

UPDATE la noire complete edition(de enige game die ik minder vond van rockstar.(zeer weinig aktie/veel saaie momenten,maar wel een *****ing meesterwerk van een film zou ik zeggen xd)

crysis 2(top,maar ik haat fantasie)

saints row 2(top,veel meer gangsta gevoel dan srtt)

tekken 6(ok)

splinter cell conviction(nice,maar geef mij liever de oude sam)

borderlands goty(zalig,*****ing briljant gemaakt)

alpha protocol(de meeste onspeelbare game ever,glitcht vollebak)

mortal kombat(in mijn opinie suckt dit)dit was een miskoop voor mij

batman arkham city(nice,maar nie voor elke dag/ik wil nie da stom batman nerdgedoe/gevoel hebben

bulletstorm(must try xd)

bully(ok)

crackdown 1(suckt)

crackdown 2(ok)

deus ex(zalige game/jammergenoeg verkocht zonder ik het wist???/omdat ik te moe was!)

dead rising 2 off the record(over the top voor zombie liefhebbers/ik heb dit gekocht omdat ik dacht dat dit een goede sandbox game is,maar zowiso hield ik niet van zombie games! O-o(dit was een miskoop))

mercenaries 2(destructie gegarandeerd,zalige game,behalve zoveel mankementen,tja kheb nogtans de game gekocht voor gewoon vollebak airstrikes te doen xd)

driver san fransisco(miskoop)frustrerend ass hell xd

rage anarchy edition(must have)of niet,wel beslis deze keer zelf xd)

saboteur(wie wil er nu niet nazi s doden??en vollebak saboteren)

en udraw lol:Stupid:

sims 3(lol  ik geraakte er niet aan uit)

fallout new vegas(niet mijn ding,maar wl een must have voor rpg fans)

maffia complete edition(zeer mooie story,respect xd)

sniper ghost warrior 1(voldoende,te veel glitcherig,bijna onspeelbaar op sommige momenten)

Level 5

Level 5
vlieg123
Bericht 469 van 510 (100 Weergaven)

ge gaat me toch nie zegge dat ge ze allemaal super goe vind,maak eens een leestje welke je leuk vindt!!!

bovendien,je bent zeker een collectors editie verslaafde xd

bij sommige had je dit beter nie gedaan,bv deus ex,want wij hadden bnelux editie en dit was bijna juist hetzelfde behalve geen map en zo.

ac all the way xd
+1 jong

Level 3

Level 3
johanawesome
Bericht 470 van 510 (99 Weergaven)

mijn games zijn:
burnout paradise + big surf island (perfect spel als je internet er weer eens uitligt:smileytongue:)
CoD MW3 (lekkerste shooter ooit)
CoD BO ( niet echt mijn favo, maar ik vind die zombies en wager matches wel geweldig!!)
Duke nukem forever ( lekker met een gigantisch ego op aliens knallen, echt mijn ding, maar ik zit nu heel veel met MW3 en burnout paradise te spelen)
guitar hero warriors of rock ( wat?, je moet ook eens wat anders hebben denk ik zo XD)
GTA 4 + episodes from liberty city (ook heerlijk, veel glitches, maar die zijn wel heel grappig om te zien/doen)
infamous (altijd leuk, bliksem uit je vingertopjes)
infamous 2 (zelfe als 1 maar dan met betere story betere graphics en gewoon meer vrijheid)
infamous 2: festival of blood (oke ik geef het toe, ik ben infamous verslaafd, maar ik ga echt niet ook maar 1 deel van die serie missen hoor:smileytongue:)
zen pinball (weer eens wat anders)
the darkness 2 limited edition ( leuk met demoontjes spelen)
split/second (geen woorden voor, wauw)
test drive unlimited 2 (ook geen topper)
dat was alles denk ik
Deze widget kan niet worden weergegeven.
Aankondigingen
Welkom op de Officiële PlayStation Forums!

Hoi Anonymous!

Heb jij recentelijk een kudo gegeven? :)

Wedstrijden

Social Media

playstationNL-twitter.png

playstationBE-twitter.png

specuwazig-twitter.png

thepandorapandora-twitter2.png

Game Character Quotes

"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011

"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island

Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw

"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone

Duke: "Who are you? My evil twin?"

Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour

Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)

Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!

Recent nieuws