op 19-01-2012 03:28 PM
op 19-02-2012 08:29 AM
Ik heb er ondertussen weer 3 games bij (Final Fantasy XIII, Fallout: New Vegas en Ratchet & Clank: All 4 One) waardoor ik op een totaal van 50 PS3 games kom! Ben benieuwd hoe ver ik kom voor we een PS4 krijgen. Dit kan je allemaal zien op mijn website (klik hier)
Rechstreeks naar de lijsten:
PS3 -- 50 games (klik hier)
PSP -- 28 games (klik hier) Dit zal ook wel zo gaan blijven... ff wachten op de eerste vita pricedrop voor ik hem koop. In japan dropte hij ook bizar snel. Dus mag aan nemen dat ze europa niet gaan afzetten door dat niet snel te doen... Maar vrees er toch voor.

op 04-04-2012 05:03 PM

op 13-05-2012 07:50 AM
En ondertussen weer 3 games toegevoegd aan de verzameling:
- Ridge Racer: Unbounded (Limited Edition)
- Batman: Arkham City – Collectors Edition
- Prototype 2 – Radnet Edition
Dit kan je allemaal zien op mijn website (klik hier)
Rechstreeks naar de lijsten:
PS3 -- 53 games (klik hier)
Tevens staat al een tijdje in pre-order:
- Assassins Creed III - Freedom Edition
Maar is nog niet bij de verzameling geteld aangezien deze nog niet in het bezit is.

op 14-06-2012 01:45 PM
in deze topic zou ik graag even willen horen welke games jullie zoal hebben , ik zal alvast mijn lijstje plaatsen. zou je eventueel je lijstje in twee willen verdelen (de games die jij goed vind en de slechte)
(deel 1 , de rest komt straks):
de goeie: de slechte:
1.uncharted 2 among thieves 1. euro 2008
2.dj hero 2.white knight chronicles ( 1 en 2)
3.lego stars wars the complete saga 3.spyro de opkomst van een draak
4.motorstorm apocalypse 4.fifa 2008
5.star wars the clone wars republic heroes 5.pro evolution soccer 2009
6.call of duty mw2 6.terminator salvation
7.la noire 7.ratchet and clank quest for booty
8.dj hero 2 8.fifa street 3
9.lego batman the videogame 9.fifa 2009
10.sega rally 10.brothers in arms hell's highway
11.pro evolution soccer 2010 11.homefront 12.vancouver 2010 12.virtua tennis 3
13.sonic the hedgehog 13.indiana jones the original adventures
14.need for speed the run 14.star wars the force unleashed
15.red dead redemption
16.assasins creed II
17.sniper ghost warrior
18.little big planet 2
19.monster jam path of destruction
20.test drive unlimited 2
het vervolg komt straks.

op 14-06-2012 08:18 PM
vervolg:
f1 2010
f1 2011
cod mw3
cod black ops
gt5
gta iv
ferrari challenge
dirt 3
dirt showdown
fifa 2011
en nog enkele maar die ken ik niet van buiten.

op 16-06-2012 02:19 AM
(games die ik had heb en nog heb ok)
ac1(suckt,maar grafisch mooi)
ac2(beste ac met story)
ac brotherhood(story vervolgt maar minder natturlijk,maar dit is de beste ac tot nu toe)
ac revelations(zoals ik al zei vind ik brotherhood beter,moesten de nieuwe wapens en vecht technieken in brotherhood zitten.dan was deze game niks waard)
far cry 2(zalige game,en frustrerende check points,eindeloze jungle fun,+een mega map editor!!)
portal 2(voor een keer leuk,na uit spelen,wel mega gave co op game
gta iv complete edition(geen woorden voor xd)
just cause 2(beste free roam game in historie tot nu toe xd)
red dead redemption inclusief undead nightmare(euh eeuh eeh zaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllig)
alle need for speeds uit genomen run en shift 1 en 2(hot persuit is de aanrader!!!)
mcla complete edition(veel mod fun online maar ook zalige editor)beste race game voor tuning!)
ssx(zeer mooie landschappen/zeer frustrerende game. maar waanzinnig goed)
motorstorm apocalypse(chaotische race game,beste motorstorm game!!)
god of war 3(hmm ingewanden check,ogen check,emmers bloed check xd)
prototype1(ok)
prototype2 blackwatch edition(zeer grote verbetering)aanrader,maar geen must have
forza 4(beste race game tot nu toe)
halo(viel mee)
gears of war(suckte voor mij)
battlefield 3(jammer dat het bijna allemaal online te doen is)
medal of honor 2010(zalige multiplayer,airstrikes!!!!!!!!)
brink(grafish middelmatig,maar over the top toekomstige shooter genre op zich)
ufc undisputed 2010(knok er op los,die game heb ik jaren gespeeld)
ufc 3(te veel lag,direct verkocht,maar een beetje spijt van)
saints row 3(endless fun,jammer dat ik alle dlc opnieuw moet kopen!/TIP in september komt er een expansion pack uit alleen op disc,je zal powers hebben!!!)
ghost recon future soldier(korte singleplayer,maar chellanges maken het goed,mp is ok)
rainbow six vegas 2(beste tom clancy game dat ik gespeeld heb,maar wel jammergenoeg geen nieuws voor een evenwaardige game in 2012)rainbow six patriots 2013()
sniper elite v2(zeer perfecte game,maar jammer genoeg maar 10 zeer korte missies!!)ik vind dit meer een psn game,als het aan de duur ligt)
call of duty world at war(goede singleplayer,debut van nazi zombies,en een lekkere multiplayer)
cod 4 mw2(volledig vernieuwde cod 4,dus met perks.dit blijft mijn king of fps,campaign is goed
cod4 mw3(spec ops is zalig/campaign trekt op niets vergeleken met mw2/multiplayer is goed maar toch hou ik meer van mw2)
black ops(als je geen quickscopers wilt ,dan is dit de game xd(ik hou van quickscopen en van sticks and stones
)
burnout paradise(must have,voor burnout fans)
killzone 3(grafish meesterwerkje,multiplayer suckt in mijn opinie,alhoewel het al een hele tijd geleden is,ik het nog gespeeld heb xd)
alien vs predator efkes(suckt)
bad company 2(missie 1,kheb hem trouwens nog)kan ik niet oordelen
max payne 3(must have,voor hardcore fps fans,ook al is dit 3 person,aan rockstar games moet je niet twijfelen. het zijn perfectionisten xd)
en nog veel andere maar die kan ik echt niet meer herrineren.
UPDATE la noire complete edition(de enige game die ik minder vond van rockstar.(zeer weinig aktie/veel saaie momenten,maar wel een *****ing meesterwerk van een film zou ik zeggen xd)
crysis 2(top,maar ik haat fantasie)
saints row 2(top,veel meer gangsta gevoel dan srtt)
tekken 6(ok)
splinter cell conviction(nice,maar geef mij liever de oude sam)
borderlands goty(zalig,*****ing briljant gemaakt)
alpha protocol(de meeste onspeelbare game ever,glitcht vollebak)
mortal kombat(in mijn opinie suckt dit)dit was een miskoop voor mij
batman arkham city(nice,maar nie voor elke dag/ik wil nie da stom batman nerdgedoe/gevoel hebben
bulletstorm(must try xd)
bully(ok)
crackdown 1(suckt)
crackdown 2(ok)
deus ex(zalige game/jammergenoeg verkocht zonder ik het wist???/omdat ik te moe was!)
dead rising 2 off the record(over the top voor zombie liefhebbers/ik heb dit gekocht omdat ik dacht dat dit een goede sandbox game is,maar zowiso hield ik niet van zombie games! O-o(dit was een miskoop))
mercenaries 2(destructie gegarandeerd,zalige game,behalve zoveel mankementen,tja kheb nogtans de game gekocht voor gewoon vollebak airstrikes te doen xd)
driver san fransisco(miskoop)frustrerend ass hell xd
rage anarchy edition(must have)of niet,wel beslis deze keer zelf xd)
saboteur(wie wil er nu niet nazi s doden??en vollebak saboteren)
en udraw lol![]()
sims 3(lol ik geraakte er niet aan uit)
fallout new vegas(niet mijn ding,maar wl een must have voor rpg fans)
maffia complete edition(zeer mooie story,respect xd)
sniper ghost warrior 1(voldoende,te veel glitcherig,bijna onspeelbaar op sommige momenten)
op 16-06-2012 02:20 AM
(games die ik had heb en nog heb ok)
ac1(suckt,maar grafisch mooi)
ac2(beste ac met story)
ac brotherhood(story vervolgt maar minder natturlijk,maar dit is de beste ac tot nu toe)
ac revelations(zoals ik al zei vind ik brotherhood beter,moesten de nieuwe wapens en vecht technieken in brotherhood zitten.dan was deze game niks waard)
far cry 2(zalige game,en frustrerende check points,eindeloze jungle fun,+een mega map editor!!)
portal 2(voor een keer leuk,na uit spelen,wel mega gave co op game
gta iv complete edition(geen woorden voor xd)
just cause 2(beste free roam game in historie tot nu toe xd)
red dead redemption inclusief undead nightmare(euh eeuh eeh zaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllig)
alle need for speeds uit genomen run en shift 1 en 2(hot persuit is de aanrader!!!)
mcla complete edition(veel mod fun online maar ook zalige editor)beste race game voor tuning!)
ssx(zeer mooie landschappen/zeer frustrerende game. maar waanzinnig goed)
motorstorm apocalypse(chaotische race game,beste motorstorm game!!)
god of war 3(hmm ingewanden check,ogen check,emmers bloed check xd)
prototype1(ok)
prototype2 blackwatch edition(zeer grote verbetering)aanrader,maar geen must have
forza 4(beste race game tot nu toe)
halo(viel mee)
gears of war(suckte voor mij)
battlefield 3(jammer dat het bijna allemaal online te doen is)
medal of honor 2010(zalige multiplayer,airstrikes!!!!!!!!)
brink(grafish middelmatig,maar over the top toekomstige shooter genre op zich)
ufc undisputed 2010(knok er op los,die game heb ik jaren gespeeld)
ufc 3(te veel lag,direct verkocht,maar een beetje spijt van)
saints row 3(endless fun,jammer dat ik alle dlc opnieuw moet kopen!/TIP in september komt er een expansion pack uit alleen op disc,je zal powers hebben!!!)
ghost recon future soldier(korte singleplayer,maar chellanges maken het goed,mp is ok)
rainbow six vegas 2(beste tom clancy game dat ik gespeeld heb,maar wel jammergenoeg geen nieuws voor een evenwaardige game in 2012)rainbow six patriots 2013()
sniper elite v2(zeer perfecte game,maar jammer genoeg maar 10 zeer korte missies!!)ik vind dit meer een psn game,als het aan de duur ligt)
call of duty world at war(goede singleplayer,debut van nazi zombies,en een lekkere multiplayer)
cod 4 mw2(volledig vernieuwde cod 4,dus met perks.dit blijft mijn king of fps,campaign is goed
cod4 mw3(spec ops is zalig/campaign trekt op niets vergeleken met mw2/multiplayer is goed maar toch hou ik meer van mw2)
black ops(als je geen quickscopers wilt ,dan is dit de game xd(ik hou van quickscopen en van sticks and stones
)
burnout paradise(must have,voor burnout fans)
killzone 3(grafish meesterwerkje,multiplayer suckt in mijn opinie,alhoewel het al een hele tijd geleden is,ik het nog gespeeld heb xd)
alien vs predator efkes(suckt)
bad company 2(missie 1,kheb hem trouwens nog)kan ik niet oordelen
max payne 3(must have,voor hardcore fps fans,ook al is dit 3 person,aan rockstar games moet je niet twijfelen. het zijn perfectionisten xd)
en nog veel andere maar die kan ik echt niet meer herrineren.
UPDATE la noire complete edition(de enige game die ik minder vond van rockstar.(zeer weinig aktie/veel saaie momenten,maar wel een *****ing meesterwerk van een film zou ik zeggen xd)
crysis 2(top,maar ik haat fantasie)
saints row 2(top,veel meer gangsta gevoel dan srtt)
tekken 6(ok)
splinter cell conviction(nice,maar geef mij liever de oude sam)
borderlands goty(zalig,*****ing briljant gemaakt)
alpha protocol(de meeste onspeelbare game ever,glitcht vollebak)
mortal kombat(in mijn opinie suckt dit)dit was een miskoop voor mij
batman arkham city(nice,maar nie voor elke dag/ik wil nie da stom batman nerdgedoe/gevoel hebben
bulletstorm(must try xd)
bully(ok)
crackdown 1(suckt)
crackdown 2(ok)
deus ex(zalige game/jammergenoeg verkocht zonder ik het wist???/omdat ik te moe was!)
dead rising 2 off the record(over the top voor zombie liefhebbers/ik heb dit gekocht omdat ik dacht dat dit een goede sandbox game is,maar zowiso hield ik niet van zombie games! O-o(dit was een miskoop))
mercenaries 2(destructie gegarandeerd,zalige game,behalve zoveel mankementen,tja kheb nogtans de game gekocht voor gewoon vollebak airstrikes te doen xd)
driver san fransisco(miskoop)frustrerend ass hell xd
rage anarchy edition(must have)of niet,wel beslis deze keer zelf xd)
saboteur(wie wil er nu niet nazi s doden??en vollebak saboteren)
en udraw lol![]()
sims 3(lol ik geraakte er niet aan uit)
fallout new vegas(niet mijn ding,maar wl een must have voor rpg fans)
maffia complete edition(zeer mooie story,respect xd)
sniper ghost warrior 1(voldoende,te veel glitcherig,bijna onspeelbaar op sommige momenten)
op 16-06-2012 02:44 AM
op 16-06-2012 09:25 AM
"Get back to the pits!" Teammanager in F1 2011
"You fool! You gave cheese to a lactose intolerant volcano god" Lemonhead, Curse of Monkey Island
Nick: "Guess I'm into some side-scrolling from time to time."
Juliet: "Nick, now's not the time to be talking dirty."
Lollipop Chainsaw
"My people... Sons and Daughters of Helghan." Scolar Visari, Killzone
Duke: "Who are you? My evil twin?"
Toekomst-Duke: "I'm you genius! Only back in time" Duke Nukem: Zero Hour
Link: "You feel all warm and fluffy" Zelda: Majora's Mask (Als je de melkkoets hebt beschermt krijg je een masker. Als je nadien nog eens hetzelfde doet, krijg je een knuffel)
Welke quotes wil jij hier zien? Post het hier!
Website ©2013 Sony Computer Entertainment Europe
Alle inhoud, speltitels, handelsnamen en/of handelsimago's, handelsmerken, illustraties en aanverwante beelden zijn de handelmerken en/of het auteursrechtelijk materiaal van hun respectievelijke eigenaars. Alle rechten zijn voorbehouden.[meer info]
%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Beta-Trial-Information/td-p/11386362
best_shooter.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_driver.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_performer.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_footballer.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_fighter.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_creator.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
best_action_player.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Announcements/Introducing-Best-of-PlayStation/td-p/13741979
dev2.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Website-and-Forum-Help-Feedback/Producer-and-Developer-Ranks/td-p/18407352
trophy.gif%%http://community.eu.playstation.com/t5/Website-and-Forum-Help-Feedback/The-Community-Awards-FAQ/td-p/18407096
PSlogoSM.png%%http://community.eu.playstation.com/t5/Website-and-Forum-Help-Feedback/Online-Support-Coordinator-rank/td-p/18414870