Beantwoorden

(game van de week) Littlebigplanet

[ Bewerkt ]

Littlebigplanet de planeet waar alles kan!

Media Molecule ontwikkelde dit spel onder de slogan speel creer deel :smileyhappy: en is duidelijk in zijn opzet geslaagd!

Speel

jij als sackboy/girl komt terecht in een level waar een vriendelijke stem je de basics van het spel uitlegt.

na het intro level kom je terecht in je pod, je eigen huisje dat je naar je eigen smaak kan inrichten waar de stem je meer uitleg geeft over LBP en zijn mogelijkheden, in de eerste levels krijg je nog wat meer uitleg over dingen die je kan doen in LBP.

daarna begint het verhaal...

de verzamelaar heeft allerlei dingen in LBP meegenomen en dat komt de creativiteit van littlebigplanet niet te goed, jij als sackboy moet de creativiteit terug brengen in LBP door door 8 verschillende "continenten" met elk 3 levels te reizen en opdrachten te vervullen.

uiteindelijk word je geconfronteerd met de verzamelaar in het beslissende gevecht (spoiler?)

in dit deel van het spel(het verhaal) verzamel je allerlei kostuums, stickers, en voorwerpen die je kan gebruiken om je eigen pod,sack of levels te maken.

Creëer

Dit vind ik persoonlijk het leukste onderdeel van LBP

zoals de tital al zei 'de wereld war alles kan', in LBP kan je alles aanpassen en maken zoals jij het wil

je kan je eigen sackboy maken door kostuums die je vind aan te trekken of stickers en versieringen die je vind op je sack te plaatsen. dit vind ik persoonlijk het leukste en doe ik bijna dagelijks.

je kan je eigen voorwerpen make die je dan op hun beurt kan gebruiken in je eigen levels, je kan werkelijk alle soorten/genres levels maken, puzzle levels,music levels, avontuur levels, rpg's, actielevels, ...

je kan zelfs je eigen stickers maken :smileyvery-happy:

Deel

in dit deel van het spel ( de comunity ) kan je levels van andere personen spelen ,beoordelen en hartjes geven indien je het level goed vond.

Er zijn werkelijk een oneindig aantal levels doordat er dagelijks vele levels bijkomen en je dus nooit alles kan gezien hebben

enkele van mijn favoriete levels zijn

de supergeweldige teaser trailer van johnee voor zijn volgende level future warzone II ( wat duidelijk laat zien waartoe littlebigplanet in staat is :smileysurprised:

http://www.youtube.com/watch?v=VrdK6lcFb_Q

het al even geweldige level van tactical_gunner (PS als je het nog niet gespeeld hebt ,speel het zonder deze video te bekijken dan is het leuker :smileywink:)

http://www.youtube.com/watch?v=jIQe8f_Q4wc&feature=related

een mario music level

http://www.youtube.com/watch?v=OXc0Wt5HRms

en bomb field waar ik geen video van vond :smileysad: maar toch zeker spelen :smileyvery-happy:

Trophys

je haalt makkelijk 50% van de trophys "zonder moeite te doen"

maar enkel mensen die de platinum echt willen halen halen em want de 3gouden trophys zijn niet bepaald makkelijk om te halen

Speel trophy

je moet alle levels/minigames van het verhaal halen zonder dood te gaan (deze vond ik het moeilijkst)

Creer

je moet in tottaal als persoon 30 hartjes krijgen en je levels in tottaal 50 keer gehart zijn.

hiervoor bestaan vele h4h levels (heart for heart) waar mensen elkaar harten

Deel

hier moet je 150 comunity levels spelen 30 levels harten en 10 personen harten

DLC

LBP krijgt zoals als jullie waarschijnlijk al hebben gezien wekelijks nieuwe dlc die bestaat uit nieuwe kostuums of levelkits

deze add ons lijken op het eerste zicht heel duur maar zijn voor mij het geld zeker waard( ik speel natuurlijk wel dagelijks LBP :smileytongue:)

het opvallendste en beste pack is het mgs level pack dat eigenlijk een verplichting is voor elke LBP'er

dit pack bevat nieuwe trophys,5 levels en 1 mini game , veel stickers en voorwerpen om levels te bouwen en een kostuum.

minpuntjes?

als ik echt ga zoeken mss dat je sackboy ietsje vooruitschuift als ie land wat soms voor frustratie zorgt als je de hele tijd valt maar dat is het dan ook wel :smileyhappy:

en voor sommigen de "dure" add ons

conclusie :dit is mijn game van de eeuw!

Message Edited by aka_Nero on 10-05-2009 01:31 PM

Delen
Gelieve aub geen opmaak te gebruiken

(game van de week) Littlebigplanet

[ Bewerkt ]

omdat ik geen tijd meer had om mijn bericht te bewerken ,hier de fotos :smileyvery-happy:

fotos zijn niet van mij

zo... hehe :smileyvery-happy:

Bericht bewerkt door jeffkeuh op 10-05-2009 02:13 PM

Delen

Re: (game van de week) Littlebigplanet

yea LBP FTW !!! vet gemaakt jeff je verdient 2 kudos :smileyvery-happy:
Delen
Member
marklin43
Bericht 4 van 19 (3.445 Weergaven)

van mij krijg je ook 2 kudo's

Delen

Als ik hem voor een goeie prijs zie liggen, koop ik hem misschien, vond de beta eerlijk gezegd wel niet zo speciaal.
PSNProfiles
Delen
Member
DutchSoldier-09
Bericht 6 van 19 (3.398 Weergaven)

nice gedaan jeff,

is een zeer goede game, maar wel jmmr dt je hvh nodig hebt voor platina:smileysad: achjaa er zijn ergere dinge(6)

DutchSoldier-09 TrophyCard
Delen
Member
HoefMeistert
Bericht 7 van 19 (3.386 Weergaven)

[ Bewerkt ]

ImperatorA3 schreef:
Als ik hem voor een goeie prijs zie liggen, koop ik hem misschien, vond de beta eerlijk gezegd wel niet zo speciaal.

Het spel is echt veel te goedkoop te krijgen bij diverse UK webshops!

Ik vindt em overigens de volle mep meer dan waard! Goede Game van de Week :smileytongue:

En idd de MGS DLC is een MUST HAVE

Bericht bewerkt door HoefMeistert op 11-05-2009 08:49 AM
Delen
aka_Nero
Bericht 8 van 19 (3.375 Weergaven)

In de UK is hij best wel goedkoop!

klikkerdeklik

Delen
Member
DutchSoldier-09
Bericht 9 van 19 (3.345 Weergaven)

10 pond:smileysurprised: maf man:smileytongue:

heb de game 2 min na de release gekocht, was de eerste dje um in Roermond gekocht al:smileyhappy: 

DutchSoldier-09 TrophyCard
Delen
Member
xLunar
Bericht 10 van 19 (3.262 Weergaven)

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!

LBP! LBP! LBP!

Jeff als je straks levels kan maken met meerdere speleres zijn wij degene die het eerste level publiceren!

xLunar
Delen